Wojtek Szczęsny i inne gwiazdy sportu w najnowszym spocie Pepsi

Pepsi Dream Team

fot. PepsiCo

„Kick in the mix” to najnowsza globalna kampania marki Pepsi, która łączy w sobie elementy futbolu, muzyki i orzeźwienia. Akcji towarzyszy spot, w którym obok futbolowych gwiazd z Drużyny Marzeń Pepsi wystąpił znany DJ i producent muzyczny Calvin Harris. Widzowie w reklamie zobaczą również Wojtka Szczęsnego, który jest polską twarzą marki.

Pepsi przy każdej możliwej okazji zaprasza gwiazdy światowego futbolu by wspólnie z nimi orzeźwiać świat. Tegoroczna kampania „Kick in the mix” łączy w sobie elementy futbolu, dobrej zabawy i świetnej muzyki. W spocie reklamującym akcję, oprócz Wojtka Szczęsnego wystąpi sześciu piłkarzy Drużyny Marzeń Pepsi – Lionel Messi, Frank Lampard, Didier Drogba, Fernando Torres, Jack Wilshere oraz Sergio Agüero.

Wojtek Szczęsny tak opisuje swój udział w reklamie:

Cieszę się, że mogłem wystąpić w najnowszej kampanii Pepsi. Muzyka w sporcie jest bardzo ważna, dlatego podoba mi się tegoroczna inicjatywa marki. Nie mogę się doczekać kiedy zobaczę spot w telewizji.

Lionel Messi, który współpracuje z Pepsi już od pięciu lat, najnowszą reklamę komentuje następująco:

Jak zwykle świetnie się bawiłem podczas kręcenia spotu. Nie sądziłem, że uda mi się kiedyś zagrać w piłkę w tłumie bawiących się osób.

Do współpracy przy projekcie zaproszono światowej klasy DJ-a i producenta muzycznego, Calvina Harrisa, który jest twórcą muzyki do kampanii. Artysta jest autorem piosenki „Let’s go”, który będzie oficjalnym utworem cyklu „Kick in the mix”. Kawałek powstał przy współpracy z popularnym piosenkarzem Ne-Yo. Calvin Harris pojawia się również w samym  spocie, gdzie zagrzewa do zabawy piłkarzy i tłum widzów.

Kampania „Kick in the mix” jest dla nas dużym przedsięwzięciem. Jak wiadomo, przy każdym działaniu staramy się tworzyć coś nowego, ekscytującego. Obecna inicjatywa łączy elementy muzyki i futbolu w sposób nietypowy. Mam nadzieję, że ten pomysł spodoba się naszym konsumentom.

– powiedział Marek Kołtonik, Marketing Manager, Pepsi.

Kampania telewizyjna promująca akcję „Kick in the mix” wystartowała na początku czerwca. Spot z udziałem Calvina Harrisa i futbolowych gwiazd Pepsi będzie emitowany do 8 lipca w stacjach telewizyjnych najlepiej dopasowanych do grupy docelowej marki. Za kreację i produkcję spotu odpowiada Agencja BBDO. Media plan opracował dom mediowy Media Direction OMD.

Dodatkowo marka Pepsi przygotowała dla swoich konsumentów szereg atrakcji, które są ściśle związane z najnowszą kampanią „Kick in the mix”. Wchodząc w poszczególne zakładki na  stronie www.pepsi.pl można posłuchać i poznać niepowtarzalny beat każdego z członków Drużyny Marzeń Pepsi. Wojtek Szczęsny, Lionel Messi, Frank Lampard, Didier Drogba, Fernando Torres oraz Jack Wilshere znaleźli się również na limitowanej linii produktów marki oraz na dedykowanych materiałach POS.

Więcej informacji na temat najnowszej kampanii „Kick in the mix” znajduje się na stronie www.pepsi.pl.

***
O firmie PepsiCo

W swoim globalnym portfolio obejmującym marki artykułów żywnościowych i napojów, PepsiCo posiada 22 różne linie produktów, z których każdy generuje w ciągu roku sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów. Nasze główne przedsiębiorstwa wytwarzają również setki innych pożywnych, smacznych artykułów żywnościowych i napojów, które niosą radość konsumentom na całym świecie. Przy średniorocznych przychodach sięgających ponad 65 mld dolarów, wszystkich pracowników PepsiCo łączy wyjątkowe zaangażowanie w sprawy zrównoważonego rozwoju pod hasłem „Performance with Purpose”. Starając się oferować szeroki wybór zdrowych, łatwo dostępnych i przynoszących radość produktów, ograniczając swój wpływ na środowisko naturalne, redukując zużycie wody, energii oraz ilość opakowań, zapewniając znakomite warunki pracy naszym współpracownikom, szanując, wspierając i inwestując w rozwój społeczności lokalnych, gdzie działamy. Więcej informacji nt. PepsiCo jest dostępnych na globalnej stronie pod adresem www.pepsico.com  oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

PepsiCo

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Kick in the mix, Marek Kołtonik, Napoje gazowane, Orzeźwienie, Pepsi, PepsiCo, Reklama
Frugo
FRUGO na outdoorze. Bez ograniczeń. (+ wideo)

21 maja ruszyła kolejna kampania outdoorowa FRUGO. Na wielkoformatowych siatkach w największych miastach Polski zobaczymy zupełnie nowe oblicze FRUGO. Tym...

Zamknij