Kawa Monte Santos w nowej, atrakcyjnej odsłonie

Kawa Monte Santos

fot. Lidl

Nie od dzisiaj wiadomo, że dobra kawa to idealny sposób na rozpoczęcie dnia. Sieć handlowa Lidl wprowadza nową odsłonę lubianej przez klientów kawy Monte Santos – Blue Eclipse, Yellow Eclipse i Green Eclipse. Zarówno miłośnicy łagodnego smaku gatunku Arabica, jak i zwolennicy wyrazistej Robusty znajdą wśród kaw Monte Santos coś specjalnie dla siebie.

Blue Eclipse

To idealna propozycja dla osób, które w kawie cenią delikatność. Blue Eclipse produkowana jest w 100% z najstarszego znanego gatunku kawy jakim jest Arabica. Napar przyrządzony z ziaren Arabica jest łagodny i cudownie aromatyczny. Smakosze cenią w nim lekko kwaskowaty smak, w którym czasem można wyczuć delikatną czekoladową nutę.

Blue Eclipse kawa rozpuszczalna granulowana

Skład: 100% Arabica

Cena na dzień 14.05.2012r.: 13,29 PLN/200g

 

Green Eclipse

Przeznaczona jest dla miłośników mocniejszych kawowych doznań. Cechą charakterystyczną gatunku Robusta jest intensywny smak i aromat naparu przygotowanego z jego ziaren. W odróżnieniu do pozostałych gatunków kawy, Robusta pobudza intensywniej ze względu na wyższą zawartość kofeiny.

Green Eclipse kawa rozpuszczalna liofilizowana

Skład: 100% Robusta

Cena na dzień 14.05.2012r.: 13,49 PLN/200g

 

Yellow Eclipse

Mieszanka lekkich i łagodnych ziaren Arabica oraz bardziej wyraźnych w smaku ziaren Robusta to idealne rozwiązanie dla „niezdecydowanych” kawoszy. Napar przygotowany z kawy Yellow Eclipse charakteryzuje się mocnym smakiem Robusty, złagodzonym nutką delikatniejszych ziaren Arabica.

Yellow Eclipse kawa rozpuszczalna granulowana

Skład: mieszanka gatunków Arabica i Robusta

Cena na dzień 14.05.2012r.: 5,79 PLN/100g

 

***
Informacje o firmie

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sklepy pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 420.

Lidl

1 koment.

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Arabica, Blue Eclipse, Green Eclipse, Kawa, Kawa rozpuszczalna, Kawy, Lidl, Lidl Polska, Monte Santos
Nescafe rozkręca Twój dzień
Nowa kampania marki NESCAFÉ 3in1 w kinach!

W maju firma Nestlé wystartowała z kampanią promującą miksy kawowe NESCAFÉ. Pod hasłem NESCAFÉ Rozkręca Twój Dzień, marka będzie obecna...

Zamknij