Brand Distribution otwiera się na Bliski Wschód

Brand Distribution, będąca częścią Polskiej Grupy Kapitałowej Brand Distribution Group, przyjmuje kurs na Bliski Wschód. W obszarze zainteresowania dystrybutora leżą Emiraty Arabskie, Arabia Saudyjska, Iran oraz Liban. Ważnym elementem w realizacji przyjętej strategii jest obecność firmy na największych w regionie międzynarodowych targach FMCG GulFood 2024, które odbywają się w dniach 19-23 lutego br. w Dubaju.

Armen Papazjan, CEO Brand Distribution GroupBrand Distribution jest firmą o zasięgu międzynarodowym, obecną na 6 kontynentach. Operuje na 100 rynkach i obsługuje największych graczy rynkowych. Biura dystrybutora są zlokalizowane w Europie, Azji i Ameryce Północnej.

Teraz przyszedł czas na Bliski Wschód. I choć nie jest to rynek łatwy, bo trzeba brać pod uwagę silne różnice kulturowe, to doceniamy go za otwartość na nowości i zainteresowanie innowacjami, a tych nie brakuje w naszej ofercie dystrybucyjnej.

– mówi Armen Papazjan, CEO Brand Distribution Group.

Dzisiaj, jeśli ktoś chce być obecny w handlu globalnym, musi znaleźć się w Dubaju. Właśnie dlatego GulFood jest dla nas pozycją obowiązkową i to od wielu lat.

W tym roku koncentrujemy się silnie na Emiratach Arabskich i Arabii Saudyjskiej. Interesuje nas także Iran oraz Liban. Ofertę przygotowaliśmy na podstawie analizy trendów konsumenckich i potrzeb klientów z regionu. Uzupełniliśmy ją o wschodzące kategorie produktowe food i non-food.

Renata Olszewska, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Brand Distribution Group– akcentuje Renata Olszewska, nowo mianowana Dyrektor Marketingu i Sprzedaży.

Brand Distribution trafnie diagnozuje przenikanie się trendów pomiędzy regionami. Jest też więc w stanie zaoferować produkty, które mają szanse być popularne w najbliższym czasie i w ten sposób pomóc partnerom biznesowym zbudować przewagę konkurencyjną.

Do takiej kategorii zaliczają się, między innymi słodycze – tak pożądane na rynkach Bliskiego Wschodu. I choć GulFood nie jest poświęcone tej kategorii, warto odnotować, że polski operator jest w ich różnorodności i dystrybucji liczącym się graczem rynkowym.

W trakcie nadchodzącego wydarzenia, Brand Distribution będzie finalizowała strategiczne kontrakty z partnerami z różnych zakątków globu, a także aktywnie poszukiwała unikatowych produktów do redystrybucji.

***
GulFood to największe na świecie targi spożywcze poświęcone trendom spożywczym, konsumenckim oraz innowacjom branżowym. Liczba odwiedzających w 2023 r. przekroczyła 130 tys. osób. Wydarzenie to stanowi doskonałą okazję do nawiązania nowych kontaktów biznesowych z potencjalnymi kontrahentami nie tylko z ZEA oraz innych krajów arabskich, ale  także z całego świata, w szczególności z Azji i Afryki. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach: 19-23 lutego 2024 r. Brand Distribution zajmuje stoisko Z3-130, Za’abeel, Hall 3.

***
Brand Distribution jest częścią Polskiej Grupy Kapitałowej Brand Distribution Group. To globalny dystrybutor w handlu produktami FMCG z kategorii food i non-food. Firma jest obecna na 100 rynkach, na 6 kontynentach. Posiada biura w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Centrala dystrybutora znajduje się w Polsce.

Brand Distribution

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.