Nowy konkurs marki Wedel dla miłośników piłki nożnej

Wedel

fot. Wedel

Wedel zorganizował konkurs, w którym nagrodami głównymi są podwójne bilety na mecze UEFA Euro 2012TM. Do zabawy producent czekolady zaprasza drużyny, które w oryginalny sposób wykonają falę przyjemności.

“Daj się ponieść fali przyjemności” to konkurs skierowany do wszystkich tych, którzy chcą sprawić przyjemność bliskiej osobie i wygrać dla niej podwójny bilet na półfinałowy mecz UEFA Euro 2012TM. Wystarczy wraz z grupą co najmniej trzech znajomych stworzyć falę, na wzór meksykańskiej fali stadionowej, która zachwyci jury pomysłowością i polotem. Forma wykonania zadania jest dowolna – może to być zarówno film, jak i zdjęcie, czy wspólnie wykonany rysunek, a nawet rzeźba.

Swoje prace można nadsyłać drogą pocztową lub załączać je do aplikacji na portalu społecznościowym Facebook. Poza podwójnymi biletami na mecze UEFA Euro 2012TM, Wedel przygotował również nagrody dla trzech zwycięskich drużyn. Będą to „strefy przyjemności”, wyposażone w telewizor, wygodne pufy oraz wedlowskie słodycze.

Nagrodami dla drużyn, które zajęły miejsca od 4 do 50 będą zestawy słodyczy od Wedla, które uprzyjemnią wspólne oglądanie meczów podczas Mistrzostw. Konkurs wpisuje się w całą strategię marketingową firmy Wedel jako Narodowego Sponsora UEFA Euro 2012TM, w której najważniejsze jest dzielenie się przyjemnością i wspólne przeżywanie emocji!

Czas trwania konkursu: 24 kwietnia – 21 maja 2012
Ogłoszenie wyników: 28 maja 2012
Organizator konkursu: Interactive Solusion
Wsparcie PR konkursu: 24/7 PR

Wedel

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Euro, Konkurs
Twój Błonnik
Britta promuje Twój Błonnik wśród konsumentów i detalistów

Marka Britta rusza z ogólnopolską akcją promocyjną produktów z linii Twój Błonnik, obejmującą dwa konkursy – dla konsumentów i detalistów....

Zamknij