Polskie przedsiębiorstwo przetwórstwa rybnego SEKO S.A., wprowadziło nowy produkt na rynek. Wiosenna propozycja łączy w sobie świeżość pomidora i szczypiorku z delikatnym smakiem śledzia atlantyckiego w sosie śmietanowym.
Produkt jest już dostępny w sieciach Carrefour, Netto, Auchan oraz E.Leclerc.
Nowa propozycja SEKO jest skierowana do konsumentów, ceniących wysokiej jakości filety śledzia atlantyckiego.
Dodatki w postaci pomidorów, szczypiorku i sosu śmietanowego to wiosenna świeżość, której klienci oczekują na talerzu. Produkt dostępny jest w opakowaniu 250 g.
***
W ofercie SEKO jest ponad 200 pozycji asortymentowych w 17 kategoriach. Są to marynaty, mrożonki, pasty, sałatki i konserwy przygotowane głównie na bazie śledzia i makreli sprowadzanych z certyfikowanych łowisk Islandii, Norwegii, Danii, Niemiec i Kanady. Produkty SEKO są dostępne w sieciach handlowych i hurtowniach na terenie całego kraju, a także na rynkach zagranicznych, m.in. w Niemczech, Czechach, Słowacji, Irlandii, Anglii, Rumunii, we Włoszech i we Francji oraz na Litwie. Na rynku pojawiła się nowa linia produktów z serii „Zdrowo i wygodnie”.
SEKO