Olej kokosowy – nowość w portfolio marki MAKRO Chef

Olej kokosowy MAKRO ChefSieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła do sprzedaży nowy produkt pod parasolem marki MAKRO Chef – olej kokosowy. W ofercie znalazł się zarówno olej nierafinowany Bio, jak i olej rafinowany.

Nierafinowany olej kokosowy to pierwszy produkt Bio w portfolio marki MAKRO Chef. Produkt dostępny jest w opakowaniu 455 g.

Cechuje się on krystaliczną konsystencją oraz charakterystycznym kokosowym smakiem i aromatem. Olej ten znajduje szerokie zastosowanie w kuchni – doskonale sprawdzi się podczas smażenia i jest też świetną alternatywą dla oliwy z oliwek, masła czy margaryny.

– mówi Cezary Powała, szef kuchni pokazowej w hali Makro nr 1 w Warszawie.

Rafinowany olej kokosowy to olej poddany rafinacji neutralizującej zapach kokosa. Dzięki wysokiej temperaturze dymienia (185-205°C) stanowi doskonały zamiennik popularnych olejów do smażenia. Poza tym charakteryzuje się niską ceną i wysoką wydajnością – zachowuje świeżość nawet w temperaturze pokojowej. Produkt dostępny jest w opakowaniu 910 g.

Linia MAKRO Chef obejmuje wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii, m.in.: ryże, kasze, cięte zioła, kiełki, sosy, miody, pomidory suszone. Wszystkie produkty powstają we współpracy z ekspertami i szefami kuchni oraz zostają poddane testom i ścisłej kontroli jakościowej tak, by jak najlepiej dopasować je do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.

MAKRO Cash and Carry Polska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Cezary Powała, Makro, Makro Cash and Carry, Makro Chef, Makro Polska
Retail Summit 2018
Retail Summit 2018 – podsumowanie

W dniach 13-14 marca 2018 roku w warszawskim hotelu Hilton odbył się kongres Poland & CEE Retail Summit 2018 -...

Zamknij