„Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!” to hasło przewodnie najnowszej kampanii Mlekpolu. SM Mlekpol jest nowym klientem w portfolio agencji Altavia Kamikaze + K2, a zakres współpracy obejmuje planowanie i zakup mediów digital właśnie dla marki Mix Łaciaty. Kampania „Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!” potrwa do października. Opierać się będzie przede wszystkim na emisjach wideo w mediach takich jak Facebook, Instagram, YouTube i TikToku a uzupełniająco prowadzona będzie kampania displayowa. Za koncept kreatywny i […]
SM Mlekpol
Przez pół wieku na świecie zmieniło się dosłownie wszystko. Wszystko, z wyjątkiem… serka z krówką marki Rolmlecz, którego doskonały smak i idealną konsystencję przez ostatnie 50 lat poznało już kilka pokoleń konsumentów. Z okazji okrągłego jubileuszu tego kultowego produktu Mlekpol w najnowszej kampanii marketingowej zachęca wszystkich do wspólnego świętowania. Serek z krówką Rolmlecz Pod marką Rolmlecz Serek z krówką gości w polskich domach od 1974 roku, a jego jakość docenia już trzecie pokolenie kupujących. Na […]
O Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, jej pozycji na rynku i sytuacji branży mleczarskiej rozmawiamy z Prezesem Zarządu SM Mlekpol – panem Tadeuszem Mroczkowskim. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. SM Mlekpol to firma, której większości nie trzeba przedstawiać. Mimo wszystko czy może Pan opowiedzieć w kilku zdaniach o firmie? Tadeusz Mroczkowski, Prezes Zarządu SM Mlekpol: Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol to firma z ponad 40-letnim doświadczeniem na rynku. Od dawna jest jednym z czołowych producentów mleka […]
Ayran, legendarny produkt wywodzący się z Turcji, zyskuje coraz większą popularność w wielu krajach, także w Polsce. Ten orzeźwiający, kwaśno-słony napój jogurtowy, który doskonale gasi pragnienie, od teraz dostępny jest także pod marką Mlekpol. Ayran od Mlekpolu odznacza się prostym składem oraz wysoką zawartością składników odżywczych, a jego poręczne opakowanie z zakrętką w całości nadaje się do recyklingu. Klasyczny ayran to tylko trzy składniki: jogurt, woda i sól. Dzięki sprawdzonej technologii produktowa nowość Mlekpolu ma […]
Wraz z nadejściem sezonu grillowego Mlekpol rusza z nową kampanią reklamową dipów śmietanowych typu crème fraiche. Hasło „Razem smaczniej” podkreśla wszechstronność zastosowania tych produktów w kuchni – także tej ogrodowej. Grill z rodziną, impreza ze znajomymi, film we dwoje – jest tyle okazji, by połączyć ulubione składniki i przekąski z gotowymi dipami śmietanowymi! Te wyjątkowe, pełne aromatu produkty od Mlekpolu dostępne są w trzech wariantach: z czosnkiem i ziołami, z karmelizowaną cebulką i cheddarem oraz […]
Już w czerwcu miłośnicy kanapkowego must have, czyli żółtego sera, zobaczą nową odsłonę kampanii reklamowej SM Mlekpol, tym razem pod hasłem „Natura dobrego sera”. W stworzonym alfabecie dobrego smaku będą mogli poznać najpopularniejsze gatunki serów, dowiedzą się o ich zaletach, a także naturalnym pochodzeniu. Malownicze kreacje z przyrodą w tle pojawią się w szerokiej kampanii internetowej, prasie, social mediach, a także w największych stacjach telewizyjnych. Ser żółty to dla większości z nas jeden z podstawowych […]
Od wielu lat regularnie wzrasta skup mleka w SM Mlekpol. Tendencja ta utrzymała się również w 2021, to kolejny rekordowy rok. We wtorek, 28 grudnia, Spółdzielnia osiągnęła pułap dwóch miliardów litrów skupionego mleka. To wielki sukces i piękny prezent w samej końcówce roku. Tak imponujący wynik został osiągnięty dzięki ciężkiej pracy blisko 9 tys. rolników-dostawców. – informuje Edmund Borawski, Prezes Spółdzielni. Każdego dnia do 13 zakładów w całej Polsce trafia ponad 5,5 milionów litrów mleka. […]
„Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków, która wystartowała 25 października. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą – to wartości, które stoją za Łaciatym od lat. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii TV oraz aktywności na YouTube. Łaciate to mleko pochodzące prosto z natury, smaczne, bogate w naturalne wartości odżywcze, bez dodatków i konserwantów. Marka obecna w polskich domach od ponad 25 lat, dla wielu stała się […]
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie, właściciel marki Łaciate, rozszerza asortyment masła Łaciate i wprowadza na rynek dwa nowe produkty: osełka 300 g oraz osełka 500 g. Łaciate osełka to masło, które swoim owalnym kształtem nawiązuje do domowych i tradycyjnych wyrobów gospodyń wiejskich. Masło ekstra Łaciate osełka to tradycyjne polskie masło o naturalnym smaku i wyjątkowej jakości. Masło Łaciate jest idealne do kanapek i znakomicie sprawdza się jako składnik tradycyjnych ciast, kremów i deserów. Nadaje delikatności […]
Łaciata rodzina powiększa się o dwa nowe mleka UHT bez laktozy. Najbardziej rozpoznawane Polskie mleko będzie dostępne dla konsumentów, którzy w swojej diecie nie tolerują cukru mlecznego. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie wprowadza na rynek mleko Łaciate bez laktozy. Dla konsumentów, którzy cenią sobie tradycyjny smak i doskonałą jakość mleka Mlekpol przygotował dwie propozycje Łaciatego o zawartości tłuszczu 1,5 % oraz 3,2%. Łaciate bez laktozy to pełnowartościowe mleko, doskonałe źródło wapnia i białka. Dzięki zastosowaniu […]