Sieci handlowe

Justyna Roguz nową Dyrektor ds. Handlowych w Grupie Chorten

Justyna Roguz, Dyrektor generalna ds handlowych Grupa Chorten

Justyna Roguz, specjalistka z ponad 13-letnim doświadczeniem w branży handlowej zdobytym m.in. w sieciach Lewiatan i Stokrotka, objęła stanowisko Dyrektor Generalnej ds. Handlowych w Grupie Chorten. Roguz odpowiada za koordynację pracy działu handlowego oraz kreowanie polityki asortymentowo-cenowej. Justyna Roguz wnosi do naszej firmy bogate doświadczenie, które z pewnością okaże się bardzo przydatne w rozwijaniu naszych inicjatyw i wzmacnianiu strategii handlowych na kolejne lata. – podkreśla Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten. Zadania i priorytety nowej dyrektor […]

Netto Polska ze zmianami w zespole zarządzającym

Netto Polska

Netto Polska, sieć handlowa będąca częścią Grupy Salling, wprowadza znaczące zmiany kadrowe, które wspierają realizację jej ambitnej strategii rozwoju na polskim rynku. Od początku listopada na stanowisko Dyrektora Commercial dołączy Krzysztof Dobczyński, a rolę Dyrektora Finansowego obejmie Tomasz Kaźmierczak. Krzysztof Dobczyński jako Dyrektor Commercial Nowym Dyrektorem Commercial Netto Polska zostanie Krzysztof Dobczyński, doświadczony menedżer z ponad 25-letnim doświadczeniem w handlu detalicznym i hurtowym. Przez ostatnie 5 lat pełnił funkcję Dyrektora Handlowego w Carrefour Polska, odpowiadając […]

Chorten w nowym koncepcie otwarty w Choroszczy

Nowoczesne wyposażenie i systemy wspierające handel oraz zarządzanie placówką, nowy model ustawienia sklepu – to niektóre rozwiązania wprowadzone w otwartym właśnie sklepie Chorten w Choroszczy (woj. podlaskie). Tak mają wyglądać modelowe sklepy Grupy Chorten budujące biznes dzięki nowoczesnym technologiom. Choroszcz, ul. Sportowa 33 to dokładny adres nowego sklepu Chorten. Placówka mająca ponad 250 m2 powierzchni jest zlokalizowana w nowej inwestycji, na nowoczesnym osiedlu mieszkaniowym. To punkt typu convenience z mocno rozbudowanymi działami świeżymi, ale też […]

Kaufland ruszył z kampanią „Marnowanie? Nie mam w planie!”

Kampania Kaufland - nie marnuj jedzenia

Kaufland wystartował z nową odsłoną kampanii „Marnowanie? Nie mam w planie!”. Można ją zobaczyć m.in. w internecie oraz gazetkach promocyjnych sieci. Inicjatywa ta ma na celu zwrócić uwagę Polek i Polaków na problem marnowania żywności. Akcja jest częścią strategii działań podejmowanych przez sieć w duchu zero waste. Zrównoważony rozwój to jeden z kluczowych elementów strategii Kaufland, w którą wpisują się m.in. działania na rzecz środowiska. Do takich działań należy m.in. inwestycje w energooszczędne rozwiązania w […]

Eurocash tworzy detaliczną grupę zakupową Równi w Biznesie

Grupa Eurocash siedziba

Deklarację o przystąpieniu do grupy zakupowej podpisały już wszystkie spółki będące organizatorami związanych z Grupą Eurocash sieci handlowych. W sumie należy do nich ok. 15,5 tys. placówek franczyzowych i partnerskich, czyli aż ¼ wszystkich sklepów spożywczych w Polsce1. Utworzenie grupy zakupowej to odpowiedź Eurocash i innych uczestników Grupy na oczekiwania konsumentów co do wysokiej jakości produktów i rozsądnej ceny, a także trwającą od wielu miesięcy wojnę cenową i rosnącą pozycję rynkową dyskontów. Grupa Eurocash od […]

Chorten Arena – Grupa Chorten sponsorem tytularnym Stadionu w Białymstoku

Chorten Arena w Białymstoku

Grupa Chorten podpisała 5-letnią umowę na sponsoring Stadionu Miejskiego w Białymstoku, który od dziś nosi nazwę Chorten Arena. Wartość kontraktu to 4 055 000 złotych netto. Stadion przekazuje Grupie Chorten m.in. prawo do użycia znaku towarowego sponsora tytularnego w nazwie tego obiektu sportowego, która zostanie wyeksponowana na jego elewacji. Również w oficjalnych kanałach informacyjnych, mediach społecznościowych oraz wszelkich materiałach promocyjnych nastąpią zmiany w nazwie stadionu. Stadion piłkarski w Białymstoku – Chorten Arena Grupa Chorten ma […]

Audyt w sklepie producent może przeprowadzić bez pośredników

Kosz na zakupy

Audyt jest dla producentów okazją do poznania mocnych i słabych stron produktów w sklepie. W tym zakresie producenci często korzystają z usług wyspecjalizowanych partnerów, ale możliwe jest także przeprowadzenie go na inne sposoby. Samodzielne zorganizowanie audytu staje się coraz łatwiejsze dzięki szerokiemu dostępowi do wiedzy, nowoczesnym technologiom oraz możliwościom, jakie mają sieci sklepów. Jak dzisiaj można podejść do tego tematu samodzielnie? Przedstawiciel handlowy przyjeżdża do sklepu, sprawdza stan półek, rozmawia z przedstawicielem sklepu o możliwości […]

Nowy Kaufland w Warszawie

Kaufland Warszawa ul. Górczewska

5 września 2024 roku sieć Kaufland otworzyła swój kolejny market w Warszawie. Nowy sklep znajduje się w pasażu handlowym przy ul. Górczewskiej 218. Sklepy Kaufland zapewniają klientom dostęp do szerokiego asortymentu produktów wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach. W stałej ofercie nowego sklepu Kaufland w Warszawie znajduje się 24 tys. artykułów spożywczych, drogeryjnych i przemysłowych. Wyselekcjonowany asortyment serów, wędlin, przekąsek oraz wyrobów garmażeryjnych jest dostępny przy ladzie obsługowej, gdzie klienci mogą liczyć na fachową poradę personelu. […]

Intermarché i Bricomarché ze wzrostami sprzedaży w I półroczu 2024

Grupa Muszkieterów

Grupa Muszkieterów osiągnęła w pierwszym półroczu 2024 r. łączny obrót w wysokości blisko 5,2 mld zł w ramach zrzeszonych sieci Intermarché i Bricomarché, odnotowując niemal 7% wzrost rok do roku. W ciągu sześciu miesięcy obie marki konsekwentnie realizowały obraną strategię rozwoju, co przełożyło się zarówno na otwarcia nowych placówek, jak i nowe udogodnienia oraz programy dla klientów. Tym samym Grupa Muszkieterów potwierdza założone cele i zakłada, iż mimo dynamicznej sytuacji rynkowej powinna osiągnąć pułap 11 […]

ALDI przedłuża współpracę logistyczną z Frigo Logistics

Frigo Logistics

Frigo Logistics, wiodący w Polsce operator logistyczny produktów głęboko mrożonych, oraz sieć handlowa ALDI przedłużyły współpracę. W ramach umowy operator świadczy usługi w zakresie magazynowania wszystkich rodzajów produktów mrożonych i ich dystrybucji do 163 sklepów sieci. Obsługa logistyczna ALDI Frigo Logistics odpowiada za obsługę logistyczną sklepów ALDI w południowej części Polski – w województwach dolnośląskim, lubelskim, łódzkim, małopolskim, mazowieckim, opolskim, podkarpackim, śląskim i świętokrzyskim. Operacje wykonywane są z centrum dystrybucyjnego Frigo Logistics w Czeladzi na […]