Przemysław Jaczewski

Spektakularne wzrosty sprzedaży marki Soplica

Prawie dwukrotnie, czyli z 17% do blisko 34%*, wzrosło w 2012 roku spożycie wódek smakowych – podaje Centrum Badań Marketingowych Indicator, w badaniu „Zwyczaje i zachowania klientów na rynku napojów alkoholowych w 2012 roku”. Do wzrostu zainteresowania Polaków smakowymi wódkami przyczyniła się marka Soplica i jej nalewki, której wzrosty sprzedaży w 2012 roku były dla CEDC rekordowe. W 2012 roku warianty smakowe Soplica odnotowały sprzedaż na poziomie 3 729 066 litrów, co stanowi wzrost sprzedaży o […]

Wielkanoc ze smakiem od Soplicy

Soplica na Wielkanoc

Na wielkanocnym stole nie może zabraknąć żurku z białą kiełbasą, jaj, drożdżowego ciasta, mazurka oraz…nalewki. Dlatego Soplica – marka szlachetnej wódki i ekspert od nalewek, przygotowała dla swoich konsumentów świąteczne upominki – zestawy Soplicy z tradycyjnymi nalewkami. W wielkanocnej ofercie specjalnej, przy zakupie czystej wódki Soplicy, konsumenci otrzymają jedną z dwóch najlepiej znanych nalewek: Soplicę Wiśniową lub Soplicę Orzech Laskowy. Receptury tych alkoholi bazują na naturalnych składnikach, a ich wyjątkowy smak doskonale połączy się z […]

W górach grzeje Soplica

W górach grzeje Soplica

Rusza zimowa akcja promocyjna marki Soplica w najpopularniejszych kurortach zimowych w polskich górach. Promocyjne ceny na rozgrzewające shoty nalewek i wódki Soplica to propozycja marki na spędzenie wieczorów po nartach m. in. w Zakopanem, Białce Tatrzańskiej i Krynicy Zdroju. W akcji Soplicy bierze udział ponad 50 najlepszych karczm, restauracji, pubów i barów w górskich miejscowościach wypoczynkowych. Każdy współpracujący punkt otrzymuje wsparcie marketingowe Soplicy, tj. plakaty akcji, standy na stoliki, tace, kamizelki dla obsługi czy kieliszki wraz ze […]

Soplica Pigwowa w nowej, szlachetnej edycji ze zbiorów 2012

Soplica Pigwowa

Soplica Pigwowa pojawiła się na rynku w lutym 2012 roku i od pierwszego dnia stała się sprzedażowym hitem, ramię w ramię z ulubionym smakiem konsumentów Soplicy – Orzechem Laskowym. Pierwsza edycja Soplicy Pigwowej idealnie trafiła w gusta Polaków, błyskawicznie znikając ze sklepowych półek. Wprowadzona przez eksperta od nalewek – limitowana edycja Soplicy Pigwowej z 2011 r. szybko została wykupiona, pozostawiając konsumentów w oczekiwaniu na kolejne zbiory owoców. Właśnie dlatego zadbano, by tegoroczna edycja nalewki ze […]

Soplica w pięciu smakach

Soplica w pięciu smakach - zestaw prezentowy

Soplica wprowadza na rynek świąteczny zestaw prezentowy obejmujący wszystkie smaki nalewek marki. Zestaw Soplicy to eleganckie pudełko prezentowe z bogatą zawartością: butelką 500ml Soplicy Szlachetnej Wódki oraz czteroma mini-nalewkami o pojemności 50 ml: wiśniową, pigwową, malinową i orzechem laskowym. Stylowe opakowanie oraz znana konsumentom najwyższa jakość Soplicy sprawiają, że proponowany przez markę zestaw z powodzeniem spełnić może rolę eleganckiego prezentu świątecznego, natomiast wybór różnorodnych smaków sprawdzi się również w innych sytuacjach – alkohole Soplicy są […]