ODiDO

Dziesiąte urodziny sieci ODIDO

ODIDO

Sieć franczyzowa ODIDO obchodzi swoje dziesięciolecie. W ciągu ostatnich 10 lat ODIDO zajęło szóstą pozycję pośród sieci franczyzowych w Polsce pod względem liczby sklepów. Obecnie liczy 2660 placówek, zlokalizowanych w całym kraju, od małych miejscowości, aż po duże miasta, w sumie w 1441 lokalizacjach. Operatorem marki jest sieć hurtowa MAKRO. Sieć franczyzowa ODIDO opiera się na modelu miękkiej franczyzy. Jest to koncept skierowany do właścicieli sklepów, którzy cenią sobie niezależność biznesową, ale jednocześnie poszukują partnera, który będzie ich wspierał […]

MAKRO Polska nagrodziło liderki handlu tradycyjnego

Kobieta Roku 2017 - MAKRO Polska

Znamy wyniki plebiscytu „Handel jest kobietą”, organizowanego przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Wyróżnienia w trzech kategoriach wręczono na uroczystej gali 10 października w Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie. „Handel jest kobietą” to wyjątkowe wydarzenie zorganizowane przez MAKRO Polska, które odbyło się 10 października – w Dniu Własnego Biznesu – w Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie. Spotkanie zainaugurowało cykl, którego celem jest  celebrowanie przedsiębiorczości wśród kobiet oraz docenienie ich za sukcesy i zaangażowanie w prowadzenie własnych […]

Już 1650 sklepów w sieci Odido

1650 sklepów Odido

Półtora roku po wejściu na rynek sieć sklepów ODIDO liczy już tysiąc sześćset piećdziesiąt sklepów. 1500. placówka otwarta została w Orzeszu koło Rybnika 13.12.2012, wcześniej przynależała ona do sieci Euro Sklep, należącej do grupy Eurocash. W ceremonii przecięcia wstęgi uczestniczyli przedstawiciele firmy MAKRO Cash & Carry – Sylweriusz Faruga, Prezes MAKRO, Piotr Szynwelski, Dyrektor Regionalny, Janusz Burdak, Dyrektor hali nr 14 w Rybniku i Roman Baron, Kierownik ODIDO. Podczas otwarcia obecny był również Klaas Nieuwenhuijsen, Manager International Support F&V at […]

Świąteczny Apel sieci sklepów ODiDO

ODiDO sklepy

Sieć ODIDO zrzeszająca ponad 900 właścicieli sklepów na terenie całej Polski, wspiera kampanię społeczną „Tu mieszkam, tu kupuję” i apeluje o robienie wielkanocnych zakupów w lokalnych sklepach. Jak zauważa The Federation of Small Businesses, ponad 50% zysków z obrotów niezależnych sprzedawców detalicznych trafia do społeczności lokalnej, a jedynie 5% z supermarketów. Identyfikując się z hasłem kampanii: „Kupując po sąsiedzku, wspierasz swoich”, ODIDO zaprasza klientów na wielkanocne zakupy do lokalnych sklepów. Każdy klient, bowiem pomaga w rozwoju lokalnej […]

Sieć ODiDO ma już ponad 900 sklepów! (wideo)

ODiDO sklepy

W marcu br. spółka Makro Cash and Carry Polska S.A. – będąca właścicielem sieci sklepów ODiDO – poinformowała, że w jej szeregach jest już ponad 900 sklepów w całej Polsce! Każdego dnia do sieci ODiDO dołączają nowe sklepy, które dzięki temu notują dynamiczny wzrost obrotów – marka ODiDO to silnie promowana w mediach sieć sklepów, która dzięki swej charakterystycznej nazwie oraz dobrym i sprawdzonym produktom, dociera do szerokiego grona klientów. ODiDO to najszybciej rozwijająca się sieć […]

Aro: Bierz w ciemno w Twoim sklepie

aro bierz w ciemno w twoim sklepie

Marka ARO została stworzona z myślą o klientach, którzy podczas zakupów kierują się przede wszystkim niską ceną. Charakter marki najlepiej wyraża hasło: „ARO – zawsze najtaniej”. Spot reklamowy produktów marki Aro podkreśla, że są one najtańsze na rynku, dlatego też można je „brać w ciemno”, bez wcześniejszego porównywania cen z produktami innych producentów. W skład bardzo szerokiego asortymentu tej marki na chwilę obecną wchodzi ok. 1000 artykułów (700 produktów spożywczych i 300 przemysłowych). Produkty ARO wytwarzane są przez czołowych […]