W ramach wiosennej komunikacji marka Bakuś prowadzi dwa rodzaje działań w mediach. Jednym z nich jest nowa, ciepła kampania wizerunkowa przypominająca rodzicom o milionach powodów do dumy ze swoich dzieci. Kolejny etap to loteria z nagrodami, której celem jest zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty marki. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy UM. Pierwsza litera? Samodzielnie zasznurowane buty? Spoty reklamowe marki Bakuś emitowane w ramach kampanii pod hasłem „Są powody do dumy” podkreślają więź łączącą […]
Loteria konsumencka
Firma I.D.C. Polonia, właściciel marki Góralki, rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną „Loteria na wypasie”. Wielbiciele wafelków wypełnionych smakiem po brzegi mogą już zgłaszać kody z promocyjnych opakowań na stronie loterii. Pula nagród wynosi ponad 110 tysięcy zł. Chcąc wziąć udział w „Loterii na wypasie” należy dokonać zakupu wafelka oznaczonego promocyjną naklejką, a następnie zgłosić zawarty wewnątrz opakowania kod za pomocą formularza pod adresem www.loterianawypasie.pl. Do odebrania nagród należy zachować kod promocyjny i weryfikator z opakowania. Aby […]
- 1