Lidl

Produkty ZPM Biernacki w kolejnych sieciach handlowych

ZPM Biernacki

Marka Beef Master w dalszym ciągu zwiększa dostępność swoich produktów. W ostatnim czasie do sieci oferujących produkty marki dołączył E.Leclerc oraz Intermarché. Rosnąca popularność wołowiny wśród Polaków sprawiła, że produkty Beef Master cieszą się dużym zainteresowaniem klientów, nie dziwi zatem ich szeroka obecność w ofercie popularnych sieciach detalicznych i dyskontach, które każdego dnia przyciągają rzesze klientów. Po wielu latach mięso wołowe znowu stało się popularne nie tylko wśród Polaków, którzy szukają alternatywy dla popularnej wieprzowiny […]

Produkty Beef Master w hipermarketach Real

ZPM Biernacki

Hipermarket REAL to kolejna sieć handlu wielkopowierzchniowego, która wprowadziła do sprzedaży produkty Beef Master. Doskonałej jakości asortyment firmy ZPM Biernacki cieszy się coraz większym zainteresowaniem w kanale sprzedaży nowoczesnej. Nasza obecność w Realu to obok wyników sprzedaży kolejny dowód na to, że na polskim rynku istnieje duże zapotrzebowanie na tego typu produkty. Polacy szybko zorientowali się, że marka Beef Master reprezentuje wysoką jakość oraz że wołowina, którą oddajemy do sprzedaży jest wbrew pozorom łatwa do przygotowania […]

RAPORT: W której sieci handlowej najchętniej robisz zakupy?

W której sieci handlowej najchętniej robisz zakupy?

W ostatnim czasie na łamach naszego serwisu coraz częściej publikujemy sondy do głosowania. Tym razem pytaliśmy naszych Czytelników o to “W której sieci handlowej najchętniej robią zakupy?” Sonda została przeprowadzona na stronach Przeglądu Handlowego – www.PrzegladHandlowy.pl w dniach od 1 lutego br. do 3 marca br. Udział w sondzie wzięło 17 największych w Polsce sieci handlowych. Zaangażowanie w oddawanie głosów przez naszych Czytelników przerosło nasze oczekiwania, gdyż w ciągu miesiąca w ankiecie oddano dokładnie 414 głosów. Uważamy, że […]

Restauratorzy kupują produkty BeefMaster

BeefMaster

Marka BeefMaster oferująca najwyższej jakości wołowinę – mimo,  iż dopiero kilka miesięcy temu  pojawiła się na półkach w kilku sieciach handlowych w kraju – cieszy się dużą popularnością nie tylko wśród indywidualnych konsumentów, ale także  wśród restauratorów. Zainteresowanie restauratorów produktami BeefMaster wynika z dwóch aspektów. Pierwszym jest doskonałej jakości mięso wołowe. Drugim fakt, iż produkty są porcjowane stało-wagowo i bez wielu dodatkowych czynności mogą byś szybko przyrządzone. Jedno opakowanie 500 gramowe zawiera dwie porcje mięsa o […]

Aż 1 700 000 zł Lidl przekazał WOŚP dla najmłodszych i seniorów!

Lidl dla WOŚP

Razem można więcej! Po raz kolejny udowodniła to sieć Lidl grając wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Zbiórka w sklepach sieci rozpoczęła się 7 stycznia i trwała przez cały tydzień poprzedzający 21. Finał WOŚP. Dzięki otwartym sercom Klientów, zaangażowaniu Pracowników oraz wsparciu firmy Lidl, podczas tegorocznej zbiórki zebrano aż 1 700 000 zł, co zwiększa ogólną kwotę przekazaną przez Lidl na konto Fundacji WOŚP do 5 600 000 zł.  Środki zebrane podczas 21. Finału zostaną […]

Kolekcja smaków i nastrojów czyli świąteczna promocja Lidla

Kukulska i Okrasa - Lidl

Co łączy Natalię Kukulską z Karolem Okrasą? – „Kolekcja świątecznych smaków i nastrojów Lidla”, która pozwoli przygotować tradycyjne, polskie Święta Bożego Narodzenia KAŻDEMU. Niezależnie więc czy masz doświadczenie, czy są to może Twoje pierwsze samodzielnie organizowane święta, wyjątkowa kolekcja Lidla z pewnością Ci to ułatwi. Składa się na nią zestaw dwóch płyt: CD z 12 kolędami w wykonaniu Natalii Kukulskiej oraz DVD z filmami Karola Okrasy, w których instruuje, jak krok po kroku przygotować 12 niezwykłych […]

Lidl odkrył potencja​ł w sprzedaży wina

Amarone della Valpolicella Classico 2008

W Polsce sprzedaż win będzie systematycznie rosnąć. Prognozy Euromonitor International na temat rynku wina w Polsce wskazują, że w ciągu zaledwie czterech lat możemy liczyć na ponad 30% wzrost sprzedaży klasycznych win gronowych, która w 2016 roku ma osiągnąć około 131 mln litrów. Na bazie popularności szerokiej oferty wysokojakościowych win francuskich, która zadebiutowała w Lidlu 1 października br., kolej na wina włoskie i hiszpańskie, z przewagą tych pierwszych. Już w najbliższy poniedziałek, 22 października, w […]

Wszystko* o 10% taniej. Przez cały tydzień. W całej Polsce. Tylko w Lidlu.

Lidl logo

Po raz pierwszy w Polsce sieć marketów zdecydowała się wprowadzić wspólny rabat na wszystkie* sprzedawane artykuły – i to na cały tydzień! Od 10 do 16 września we wszystkich sklepach sieci Lidl w Polsce klienci za wszystkie*zakupy zapłacą aż 10% mniej niż na co dzień. Lidl od zawsze uświadamia klientów, że produkty najwyższej jakości wcale nie muszą być drogie. Tą akcją chcemy utwierdzić naszych stałych klientów w tym przekonaniu, a jednocześnie zachęcić wszystkich innych do […]

Kawa Monte Santos w nowej, atrakcyjnej odsłonie

Kawa Monte Santos

Nie od dzisiaj wiadomo, że dobra kawa to idealny sposób na rozpoczęcie dnia. Sieć handlowa Lidl wprowadza nową odsłonę lubianej przez klientów kawy Monte Santos – Blue Eclipse, Yellow Eclipse i Green Eclipse. Zarówno miłośnicy łagodnego smaku gatunku Arabica, jak i zwolennicy wyrazistej Robusty znajdą wśród kaw Monte Santos coś specjalnie dla siebie. Blue Eclipse To idealna propozycja dla osób, które w kawie cenią delikatność. Blue Eclipse produkowana jest w 100% z najstarszego znanego gatunku […]