Krakus

Krakus zachęca w kampanii: Chrup na grilla

Krakus zachęca w kampanii - Chrup na grilla

Krakus to produkty, które stanowią idealne uzupełnienie wielu potraw z grilla. W kampanii outdoorowej i digitalowej marka zachęca do wspólnego grillowania. Trwa sezon grillowy, z którym nieodłącznie są kojarzone ogórki Krakus – produkty, które w różnej formie można chrupać podczas spotkań na świeżym powietrzu. Dlatego marka poświęciła im najnowszą kampanię. Krakus koncentruje się w dwóch obszarach działań – reklam na nośnikach zewnętrznych w przestrzeni miejskiej oraz komunikacji banerowej online. W outdoorze kreacje pojawiły się łącznie […]

Innowacja kulinarna od Krakusa – unikalne koncentraty bulionów

Wspaniały smak i aromat, wiele możliwości zastosowań – bulion, doskonały sam w sobie – jako tradycyjny rosół oraz baza do zup, sosów i innych potraw. Jednak przygotowanie prawdziwego, wartościowego bulionu wymaga czasu. Alternatywą są szybkie substytuty, które nie gwarantują tego, co w bulionie najważniejsze. A gdyby tak zamknąć ten doskonały, bogaty smak w wygodnej butelce i móc sięgnąć po bulion, przygotowany w oparciu o tradycyjne receptury, w każdej chwili? Nic prostszego – dzięki innowacyjnej propozycji […]

Maspex Wadowice przejmuje wybrane aktywa Agros-Nova m.in. marki Łowicz, Krakus i Kotlin

W dniu 18 grudnia b.r. AN International 2 S.a.rl. oraz Agros Nova AB, będący właścicielami Grupy Agros Nova podpisały wstępną umowę z Grupą Maspex Wadowice na sprzedaż wybranych aktywów Grupy. W wyniku transakcji do Grupy Maspex Wadowice dołączą dwa zakłady produkcyjne – Łowicz i Wąsosz – oraz takie marki, jak: Łowicz, Krakus, Kotlin, Włocławek, Fruktus, Tarczyn i DrWitt. W Grupie Agros-Nova pozostanie zakład i centrum logistyczne w Tymienicach oraz marki: Fortuna, Garden i Pysio.  Warunkiem […]

Marki Morliny, Morlinki i Krakus z tytułem „Superbrands”

Animex

Międzynarodowa organizacja The Superbrands, działająca od 16 lat w ponad 85 krajach, już po raz szósty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. Wybór powierzany jest każdorazowo Radzie Marek – niezależnemu gremium ekspertów, podejmujących decyzje w oparciu o kryteria dotyczące m.in. rozpoznawalności marek, unikalnego charakteru korzyści, które oferują oraz siły więzi z klientami. W tym roku poza ekspertami oceny marek dokonali również konsumenci biorąc udział w badaniu internetowym i to oni ostatecznie wyłonili zwycięzców tegorocznej […]