Konspol Natura

Żarłaki Konspolu coraz mocniej „wgryzają” się w rynek

Wprowadzona przez Konspol linia produktów dla dzieci pod marką Żarłaki wciąż umacnia swoją pozycję na rynku. Żarłaki to cztery pozycje asortymentowe, adresowane głównie do najmłodszych konsumentów: nuggetsy z kurczaka, parówki z kurczaka, kabanosy z kurczaka oraz polędwica z kurczaka. Stanowią one odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na produkty żywnościowe o wysokiej jakości. Wszystkie pozycje z portfolio marki należą do linii NATURA, oferującej pożywne produkty bez dodatków do żywności „E”, np. substancji konserwujących czy wzmacniaczy smaku. Ponadto […]

Konspol startuje z kampanią reklamową

Konspol

Wraz z początkiem sierpnia br. firma Konspol rozpoczyna kampanię reklamową produktów  z linii Konspol Natura. Komunikacja marketingowa oparta o materiały ATL i BTL potrwa aż do końca października. Podstawowym wsparciem sprzedaży produktów z linii Konspol mają być billboardy sponsorskie emitowane przez cały sierpień w stacjach ogólnopolskich: TVP1 po głównym wydaniu „Wiadomości”, przed Prognozą Pogody o 20.10 oraz TVN w programie „Dzień Dobry Wakacje”. Poza reklamą telewizyjną kampania zakłada również szereg innych działań promocyjnych, m.in. w […]