Rynek produktów

Barszcz biały i Majonez wyborny od Amino

Marka Amino wprowadza na rynek nowe produkty – zupę instant Barszcz biały i Majonez wyborny. Amino proponuje konsumentom Barszcz biały z myślą o smacznych i spokojnych świętach wielkanocnych. Będzie on świetnym rozwiązaniem dla tych, którzy świąteczną zupę chcą ugotować w sposób prosty i sprawdzony. Tradycyjny smak dania zapewnią zioła i przyprawy, między innymi czosnek, cebula, pietruszka i obowiązkowy majeranek. Barszcz biały Amino można przygotować według wskazówek na opakowaniu lub dodać go do domowego wywaru, by […]

Łowicz wprowadza limitowaną edycję syropów na wiosnę i lato

Na wiosenne i letnie upały marka Łowicz (Agros-Nova) wprowadza kolejną edycję limitowaną syropów w orzeźwiających kompozycjach smakowych. Nowe syropy na półkach sklepowych pojawią się już w kwietniu. Marka Łowicz kolejny raz przełamuje monotonię na rynku syropów i proponuje konsumentom trzy orzeźwiające połączenia smaków w wersji limitowanej. Do znanych i dobrze przyjętych w ubiegłym roku połączeń limonka-cytryna oraz rabarbar-mirabelka w tym roku dołącza nowy, unikalny i niespotykany na polskim rynku syropów smak – ogórek-mięta. Syrop ma […]

Promocyjne Ice Latte od Mokate wchodzi do sprzedaży

Mokate Ice Latte box

Na rynek wchodzi promocyjne opakowanie Ice Latte z serii „Moje inspiracje” w duo-saszetce. Pudełko zawiera pięć saszetek oraz szklankę. Ice Latte to doskonały sposób  an błyskawiczną kawę na zimno z mlekiem bez użycia ekspresu do kawy. Produkt wyróżnia delikatny smak, jak z ulubionej kawiarni oraz doskonały poziom słodkości i piana utrzymująca się aż przez długi czas. Ponadto piękna, oryginalna szata graficzna w dość niezwykły sposób przykuwa uwagę klienta. Mokate

Marka Nestlé Schöller wraca na rynek i prezentuje nowości!

Są takie marki i produkty, które pamiętamy z dzieciństwa i z sentymentem czekamy na ich powrót. Taka jest właśnie marka Nestlé Schöller, która po wielu latach wraca na polski rynek! To ekspert w produkcji lodów, które Polacy znają i uwielbiają. W prezencie powitalnym Nestlé Schöller oferuje kilka wyśmienitych nowości zarówno tych na patyku, jak i familijnych oraz gastronomicznych sprzedawanych na kulki. Propozycje marki zachwycają wyśmienitym smakiem, zaskakującymi połączeniami struktur oraz bogactwem dodatków, bo Nestlé Schöller to więcej […]

Wędzonki bez glutaminianu sodu z linii premium „Kurpiowskie specjały” od ZM Pekpol

Boczek wędzony z linii premium Kurpiowskie specjały ZM Pekpol

Zakłady Mięsne Pekpol przygotowały nową linię premium „Kurpiowskie specjały”, która właśnie debiutuje na sklepowych półkach. To linia wędzonych produktów, które nie zawierają glutaminianu sodu, fosforanów dodanych oraz żadnych sztucznych  przeciwutleniaczy. Już teraz miłośnicy wędzonek mogą wybierać wśród czterech smakowitych specjałów: szynki, schabu, łopatki i boczku. Wędzonki z nowej linii premium powstały z najwyższej jakości mięsa wieprzowego z dodatkiem wyłącznie soli peklującej i bez żadnych dodatkowych „E”. Wyroby charakteryzują się wyjątkową kruchością i soczystością, a ich walory […]

Gotowe zupy kremowe w czterech smakach od Marwit

Buraczki z tymiankiem Marwit

Już jutro (25 marca 2014 r.) firma Marwit, znany producent soków jednodniowych, wprowadza na rynek nowy produkt – kremowe zupy w czterech smakach. Sugerowana cena produktu to 4,99 zł za 500 ml. Krem marchew z kolendrą, pomidory z bazylią, buraczki z tymiankiem i groszek z miętą to połączenia niespotykane dotychczas na polskim rynku. Zupy składają się w 100% z ugotowanych, zmiksowanych warzyw, odpowiednio doprawionych naturalnymi przyprawami. Nie zawierają glutenu, mięsa, tłuszczu oraz dodatkowych substancji zagęszczających, konserwantów […]

100% naturalny Sok z białych winogron z magnezem od Rabenhorst

Rabenhorst Białe Winogrona Magnez

Niemiecka marka Rabenhorst, która już od ponad dwóch wieków dba o zdrowie swoich konsumentów, poszerzyła swoją międzynarodową ofertę soków ekologicznych i funkcjonalnych o kolejną nowość – Sok z białych winogron z magnezem. Nowość dostępna jest już także w Polsce! Niedobór magnezu w organizmie przejawia się chronicznym zmęczeniem, apatią, bolesnymi skurczami, drganiami powiek i wieloma innymi dolegliwościami, które nie zawsze łatwo połączyć można z brakiem tego makroelementu. W okresie wzmożonej aktywności fizycznej, na jego braki narażeni […]

Finlandia Vodka najlepiej ocenianą wódką przez Polaków

Finlandia Thermo Winter 2013

Finlandia® Vodka po raz kolejny zdobyła pozycję lidera pod względem ocen konsumentów. Według badań przeprowadzonych w 2013 roku przez Centrum Badań Marketingowych INDICATOR, okazała się w świadomości konsumentów najbardziej zbliżona do ideału. Jeden z dwóch najmocniejszych brandów w portfolio Brown-Forman, został najwyżej oceniony we wszystkich kategoriach spośród wszystkich analizowanych marek wódek. Według badań zrealizowanych przez Centrum Badań Marketingowych INDICATOR w 2013 roku zdecydowanie najbardziej znanymi napojami alkoholowymi  były wódki czyste i białe gatunkowe. W kategorii […]

Chusteczki hipoalergiczne dla niemowląt od JELP

JELP - Hipoalergiczne chusteczki dla niemowląt

Producent hipoalergicznych detergentów marki JELP wprowadza na rynek chusteczki pielęgnacyjne. To już druga nowość w portfolio duńskiej marki – na początku tego roku w sprzedaży pojawił się punktowy odplamiacz mający pomóc w walce z typowymi, dziecięcymi zabrudzeniami.  Hipoalergiczne chusteczki marki JELP zostały stworzone z myślą o pielęgnacji skóry twarzy i ciała niemowląt oraz dzieci. To pierwszy kosmetyczny produkt w portfolio duńskiej marki, w którym do tej pory dominowały hipoalergiczne detergenty – proszki, żele oraz płyny […]

Kolejny dobry rok dla branży winiarskiej

Branża winiarska

Grono miłośników wina wciąż rośnie. W 2013 polska branża winiarska odnotowała poprawę wartości sprzedaży i zwiększanie się udziałów wina w rynku. Jak oceniają miniony rok eksperci z Polskiej Rady Winiarstwa i czy rok 2014 będzie równie korzystny? Członkowie Polskiej Rady Winiarstwa jednogłośnie stwierdzają, że ubiegły rok można zaliczyć do udanych. Dzięki licznym inwestycjom oraz sukcesom w pozyskiwaniu nowych klientów oraz rynków zbytu rok 2013 zakończyliśmy pod względem wielkości sprzedaży wyrobów winiarskich wzrostem o 170%, a […]