Rynek produktów

Rożki od Leibniz – nowość w segmencie herbatników

Marka Leibniz przygotowała dla dzieci smakowitą niespodziankę – wspaniałe Rożki, które można jeść przez okrągły rok! Leibniz Rożki to nowość w segmencie herbatników. Unikatowy kształt herbatnika w postaci  rożka to ciekawa propozycja na deser lub przekąskę w szczególności dla małych łasuchów. Oprócz atrakcyjnego kształtu Leibniz oferuje pyszne smaki – Rożki dostępne są w dwóch wariantach – z kremem o smaku czekoladowo-orzechowym oraz truskawkowym. Wygodny w trzymaniu wafelek zapewni, że pałaszując Rożki nie pobrudzimy sobie rąk. Co ważne, herbatniki […]

Moc prawdziwego orzeźwienia z karmelkami od Goplany

Słoneczne dni i coraz wyższe temperatury to znak, że lato zbliża się wielkimi krokami. Gdy tylko pojawi się ochota na orzeźwienie, warto sięgnąć po produkty, które gwarantują przyjemny efekt ochłodzenia. Dzięki miętowym i owocowym cukierkom od Goplany można poczuć się lekko i rześko nawet podczas największych upałów. Gorąco? Czas na orzeźwienie! Zmęczenie i senność często towarzyszą wyjątkowo ciepłym dniom, które nie zawsze można spędzić nad jeziorem czy pod palmą na egzotycznych wakacjach. Przyjemny chłód możemy […]

Posti prognozuje przyszłość polskiego rynku herbaty

Większe znaczenie herbat ziołowych i funkcjonalnych, opartych na naturalnych składnikach – taką perspektywę dla polskiego rynku herbaty kreśli Prezes POSTI – Grzegorz Stupnicki. Od kilku lat w naszym kraju panuje moda na wszystko co „zdrowe”. Uważniej czytamy etykiety, zwracamy uwagę na składniki produktów. Jesteśmy bardziej aktywni i szukamy naturalnych wzmocnień dla naszego organizmu. Jak się okazuje, to aspekty, które będą mieć duży wpływ na polski rynek herbaty, w perspektywie najbliższych kilku lat. Widzimy, że zmieniają się […]

Słomka ptysiowa marki Brześć w sieci Biedronka

Już w maju na wszystkich sklepowych półkach sieci Biedronka na terenie całego kraju pojawi się słomka ptysiowa z cukrem marki Brześć (200g). Jest to element ciągłej ekspansji producenta kruchych przekąsek z Brześcia Kujawskiego w sieciach supermarketów. Flagowy produkt marki Brześć pojawi się na półkach popularnej sieci handlowej w ramach akcji in- out. Słomka ptysiowa z cukrem, jak również inne kruche oraz drożdżowe wyroby firmy, gości już od dłuższego czasu na półkach sklepowych takich sieci jak Lewiatan, POLOmarket, Mila, Eko […]

Zainspiruj się na wiosnę – sosy z linii Serowe Inspiracje marki Lactima

Rewolucyjne produkty spożywcze, łączące w sobie smak i wygodę użycia, każdego dnia udowadniają, że również ekspresowe gotowanie pozwala wznieść się na wyżyny sztuki kulinarnej. Dzięki nowej linii sosów – Serowe Inspiracje marki Lactima – okrasimy nasze menu szczyptą włoskiego smaku lub też zaprezentujemy je w bardziej wyrazistej odsłonie. Na przekór rutynie Nie od dziś wiadomo, że kluczem do apetycznego posiłku są starannie dobrane dodatki. Stworzone z myślą o aktualnych trendach kulinarnych sosy serowe marki Lactima: […]

Smaki Słońca w limitowanej edycji syropów marki Herbapol

Już niedługo rozpoczną się cieplejsze dni i poczujemy wakacyjny klimat. Podczas rodzinnych pikników, wspólnych wypadów rowerowych czy wycieczek za miasto, będziemy znów poszukiwać odrobiny cienia i sięgniemy po chłodzące napoje. Nowa, limitowana edycja letnich syropów Smaki Słońca Herbapol będzie wspaniałą alternatywą dla popularnych napojów. W tym roku, wraz z przyjściem wiosny pojawią się nowe smaki syropów z limitowanej edycji Smaki Słońca Herbapol. Zaskoczą wyjątkowymi kompozycjami i przyniosą przyjemne orzeźwienie. Niezastąpione do przygotowywania napojów, muesli, owocowych koktajli czy […]

Zupa Soljanka od firmy Profi

Z końcem kwietnia br., firma Profi wprowadza na rynek Soljankę – nowy smak w kategorii zup gotowych do spożycia marki Profi. To kolejna nowości firmy Profi w sezonie wiosennym. Gotowa do spożycia zupa mięsno-warzywna, przygotowana została wg oryginalnej receptury, z użyciem wysokiej jakości składników. W Soljance marki Profi znajdziemy, oprócz warzyw (ziemniaki, cebula, nać pietruszki, koper i ogórki kwaszone), także kapary i oliwki czarne. Gotowa do spożycia zupa, zamknięta jest w wygodnej saszetce o pojemności ok. 450 g. […]

Nestlé z nową kampanią reklamową marki KitKat

7 kwietnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki KitKat. Jak zawsze, zgodnie ze swoim hasłem reklamowym „Czas na przerwę, czas na Kit Kat”, marka zachęca do zrobienia sobie przerwy z batonem Kit Kat Chunky. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki jako idealnej czekoladowej przekąski na każdą przerwę, a także zachęcenie do spróbowania batona Kit Kat Chunky w ulepszonej recepturze. W nowej kampanii  marka Kit Kat celebruje różnorodność naszych przerw. Pokazujemy tych, którzy próbują się oprzeć przerwom i […]

ZM Pekpol wprowadza na rynek Parówki wiedeńskie

Parówki wiedeńskie to nowa propozycja w portfolio produktowym Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka. Smakowity wyrób powinien zadowolić wielbicieli mięsnych przysmaków. Parówki zostały wyprodukowane z wysokiej jakości mięsa wieprzowego, posiadają naturalne osłonki, które pozwalają uzyskać tzw. efekt „knack”, czyli efekt przyjemnego odczucia pękania podczas gryzienia. Parówki wiedeńskie są łatwe w przygotowaniu i mogą być serwowane zarówno na ciepło, jak i na zimno. Gorące z wody wyśmienicie sprawdzą się jako składnik pożywnego śniadania. Dużym atutem produktu jest naturalny […]

Posti rozwija segment herbat ziołowych

Polski producent herbat – firma Posti rozwija segment herbat ziołowych. Tylko polskie zioła, naturalne owocowe składniki i orzeźwiające smaki. To oferta przygotowana przez tę markę. Posti jest najstarszym producentem i dystrybutorem herbat w Polsce. W 1968 roku wprowadziła na polski rynek pierwszą ekspresową herbatę w torebkach, produkowaną do dziś. Jako pierwsza wprowadzała różne odmiany herbat. Przede wszystkim Yunnan, Madras, Assam, Earl Grey. Teraz rozwija także rynek herbat ziołowych. Zioła już nie są traktowane jedynie jako produkty […]