Rynek produktów

„Anatol – Klasyka poranka” – Jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol

Z końcem września wystartowała jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol, która potrwa do końca listopada br. Działania realizowane pod hasłem „Anatol – Klasyka poranka” mają na celu wzmocnienie świadomości marki Anatol, odmłodzenie grupy docelowej oraz komunikacyjne wprowadzenie nowych wariantów kawy rozpuszczalnej z funkcjonalnymi dodatkami: Klasyczna (z błonnikiem), Koncentracja (z magnezem i witaminą B6) oraz Witalność (z witaminami C i E oraz cynkiem). Pierwsza odsłona kampanii telewizyjnej ma charakter sponsoringowy. Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano od 1 października […]

Nowe oryginalne smaki Parówek Premium od Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin

Chrzanowska Manufaktura Wędlin (ChMW) nieustannie poszerza swoją ofertę parówek premium o wysokiej, bo aż 92% zawartości mięsa. Na rynek trafiły właśnie kolejne pyszne nowości w wyjątkowych odsłonach: Parówki z szynki z cielęciną, Parówki z szynki z wołowiną i unikalne na polskim rynku – Parówki z szynki  gęsiną. Chrzanowska Manufaktura Wędlin z myślą o smakoszach wprowadziła do sprzedaży wyjątkowe kompozycje smakowe o 92% zawartości mięsa. Wśród nowości znajdziemy: Parówki z szynki z cielęciną, Parówki z szynki z […]

ZM Pekpol wprowadza na rynek markę Kurpiowskie Specjały

Smalec Kurpiowskie Specjały ZM Pekpol

Kurpie to niezależny region z własną kulturą i niepowtarzalną kuchnią. Linia Kurpiowskie Specjały od ZM Pekpol to naturalne, pozbawione sztucznych konserwantów wyroby przyrządzane według tradycyjnych receptur. Kurpiowskie Specjały nie zawierają glutaminianu sodu, fosforanów dodanych, sztucznych barwników i przeciwutleniaczy. Wśród specjałów można znaleźć szynkę, schab, baleron, boczek, kiełbasę, a także smalec wytwarzany na bazie oryginalnych regionalnych receptur. Ponieważ podstawą wędzenia wędlin na Kurpiach był jałowiec, produkty z linii Kurpiowskie Specjały peklowane są w zalewie z jego […]

Profi wprowadza na rynek Hummus w pięciu wersjach smakowych

Hummus Profi

We wrześniu br. firma Profi wchodzi w nowy segment rynku spożywczego i wprowadza kolejną nowość – Hummus, w pięciu wersjach smakowych. Hummus to kolejny debiut Wielkopolskiej Wytwórni Spożywczej w tym roku. Nowy produkt dostępny jest w sprzedaży od września w sklepach na terenie całego kraju. Do produkcji hummusu używamy wysokiej jakości ziaren ciecierzycy, która znana jest szeroko ze swoich właściwości odżywczych i zdrowotnych. Ponieważ popularność pasty z ciecierzycy w Polsce rośnie, postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom […]

Sos piri-piri marki Tarsmak – Ostrość rodem z piekła

Sos piri-piri (ostry) Tarsmak

Papryka chilii na dobre zagościła w polskiej kuchni. Jej charakterystyczna ostrość sprawia, że jest ona nieodłącznym składnikiem wielu popularnych dań. Firma Tarsmak wykorzystała ją do stworzenia Sosu piri-piri, który znakomicie podkreśli smak m.in. mięs, gulaszy, zup i dań typu fast-food. Ostrość dla zuchwałych Wyjątkowo pikantny sos Tarsmak bazuje na połączeniu kilku odmian ostrych papryczek, pomidorów i starannej kompozycji orientalnych przypraw. Sos Tarsmak przypadnie do gustu zwłaszcza tzw. chilihead`om, czyli fanom bardzo ostrego doprawiania, którzy doceniają […]

Kiełbasa Myśliwska Sucha z szynki od Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin

ChMW kiełbasa myśliwska sucha z szynki

Polacy od lat gustują w wędlinach podsuszanych i suchych. Od niedawna w polskich sklepach wielbiciele tego typu produktów znajdą nowość od Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin – pyszną Kiełbasę Myśliwską Suchą z szynki. W Polsce dużą popularnością cieszą się kiełbasy suche, dlatego Chrzanowska Manufaktura Wędlin wprowadza na rynek nowość – Kiełbasę Myśliwską Suchą z szynki, którą spośród konkurencji wyróżnia apetyczna ciemna barwa i naturalny aromat wędzenia. Doskonały smak zapewnia staranne suszenie i unikatowa technologia stosowana przy produkcji. […]

Słodka Chwila Rozgrzewająca od Dr. Oetkera

Słodka Chwila rozgrzewająca malina i miód

Dr. Oetker – jedna z czołowych na polskim rynku marek w kategorii deserów jednoporcjowych, jako pierwszy na rynku wprowadza serię kisieli Słodka Chwila Rozgrzewająca z wyjątkowymi połączeniami smaków i rozgrzewającymi dodatkami. Nowy impuls od Dr. Oetkera, lidera rynkowego rozgrzeje półkę deserów jednoporcjowych. We wrześniu w portfolio Słodkiej Chwili pojawią się wyjątkowe rozgrzewające kisiele z owocami i rozgrzewającymi dodatkami i witaminą C. Miłośnicy Słodkiej Chwili będą mogli spróbować zupełnie nowych, intrygujących połączeń smakowych, których do tej pory […]

Owocne zmiany owocowej propozycji od Marwit

Kiedyś Owocudo a teraz smoothie i nowy podział smakowy: Biały, Żółty, Czerwony i Zielony – te stworzone z soków oraz zmiksowanych owoców smoothie Marwit będą dostępne w zupełnie nowej, jeszcze bardziej apetycznej odsłonie już od września. Smoothie Marwit to propozycja aksamitnej i sycącej przekąski, którą łatwo mieć zawsze przy sobie. To świetny sposób na ugaszenie pragnienia, ale także na jedną z zalecanych porcji warzyw i owoców dziennie. Smoothies Marwit przypadną do smaku wielbicielom zaskakująco owocowych połączeń.: […]

Rośnie kategoria żelek w Polsce

Rynek słodyczy w Polsce stale się rozrasta. Przybywa nowych produktów, pojawiają się nowe smaki kształty i opakowania. Przyglądając się konkretnym grupom słodyczy uwagę zwracają żelki, których kategoria rośnie i wciąż ma jeszcze duży potencjał. W ostatnim czasie pojawił się kolejny gracz – marka Verbena, która wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów stworzyła nową kategorię produktową – żelki dla kobiet. Pierwsze żelki powstały w 1922 roku, od tego czasu przeszły one ogromną ewolucję. Począwszy od różnych kolorów i kształtów, kończąc […]

Niecodzienna akcja promocyjna wspierająca wprowadzenie nowych smaków pizzy Guseppe

Jesienią rozpocznie się Pojedynek Smaków – nowa akcja firmy Dr. Oetker promująca znaną i lubianą pizzę Guseppe. Dodatkowe działania mają na celu wsparcie wprowadzenia na rynek dwóch nowych smaków pizzy: Hawaii oraz Chicken Thai. Działania prowadzone będą na specjalnie utworzonej stronie internetowej www.pojedyneksmakow.com oraz na profilu Guseppe na Facebooku. Głównym celem ogólnopolskiej kampanii promocyjnej jest zaangażowanie konsumentów do poznania dwóch nowych smaków pizzy Guseppe: Hawaii – klasyk wśród pizz oraz egzotyczny Chicken Thai, które zdobyły największa liczbę głosów, […]