Marka Kupiec, w odpowiedzi na oczekiwania rynku i wpisane w profil działalności cele, oferuje konsumentom coraz to nowe produkty z segmentu zdrowej żywności. Firma wprowadziła właśnie na rynek słodką, chrupiącą przekąskę – wafelki ryżowe w polewie jogurtowej. Polacy bardzo często sięgają po przekąski, co udowadnia m.in. raport opracowany przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia „Od jedzenia humor się zmienia” (prezentacja graficzna dostępna pod adresem http://kupiec.pl/zdrowainspiracja/od-jedzenia-humor-sie-zmienia/). Wśród najczęściej wybieranych przekąsek są głównie słodycze, takie jak […]
Rynek produktów
Czy zdrowe żywienie dziecka i wygoda rodzica mogą iść ze sobą w parze? Gerber udowadnia, że to możliwe, wprowadzając na rynek nową linię produktów – owocowe deserki w tubkach. Dlaczego dzieci kochają owoce? Dzieci chętnie sięgają po owoce, głównie ze względu na ich słodki smak, różnorodność kształtów, kolorów i aromatów. Owoce to jednak nie tylko przyjemność dla małego podniebienia, ale także ważne źródło witamin niezbędnych do prawidłowego wzrostu i rozwoju niemowląt i małych dzieci, m.in. […]
Duża paczka żelków Miśki Akuku! będzie jeszcze większa. Marka Akuku! startuje z letnią promocją konsumencką. Jednocześnie żelki zyskają 9% soku owocowego, a zmianie ulegnie szata graficzna opakowania. Kultowe żelki Miśki Akuku! będą dostępne w jeszcze większym, limitowanym opakowaniu. Z początkiem lipca startuje promocja Miśków Akuku!. Przy zakupie paczki o gramaturze 180 g konsument otrzyma 15 g produktu gratis, o czym będzie informował komunikat na żółtym tle na froncie opakowania. Letnia promocja potrwa do wyczerpania zapasów. […]
Salami od lat cieszy się uznaniem wymagających smakoszy wędlin. Kiełbasa, której historia sięga czasów starożytnego Rzymu, łączy bowiem w sobie wyjątkowy smak i wartości odżywcze, będące źródłem niezbędnej energii. Właśnie taki produkt – dodatkowo bezglutenowy, bez dodatku: fosforanów i glutaminianu sodu – pod nazwą Salami dojrzewające – wprowadziła do swojej bogatej oferty firma Gzella. Skład to podstawa Tym, co wyróżnia Salami mini dojrzewające, jest wysoka zawartość mięsa – 100g kiełbasy uzyskano ze 125g drobno zmielonego […]
Tego lata Bakoma zakręci rynkiem dzięki nowym produktom – wyciśniętym sokom owocowym Twist, dostępnym w dwóch smakach. Pomysł marki na smaczny napój Bakoma Twist lub zdrową przekąskę promowany jest w spotach telewizyjnych, emitowanych głównie na kanałach tematycznych przy wsparciu ogólnopolskiej telewizji. Kampania obejmuje także aktywności na YouTube, Facebooku oraz formaty wideo na mobilu. W nowej kampanii marki Bakoma promowane są jogurty pitne oraz wyciśnięte soki Twist: jabłkowy i pomarańczowy. Nowe spoty telewizyjne w żartobliwy sposób […]
Śmietany od OSM Piątnica to produkty uwielbiane przez miliony konsumentów. Dlatego też znane i stanowiące nieodłączny element wielu dań kwaśne Śmietany 12% i 18% od OSM Piątnica są teraz dostępne w nowych, limitowanych wersjach opakowań 220 g. Dzięki temu klienci zyskują dodatkowe 20g produktu gratis. Kwaśne śmietany 12% i 18% w większej gramaturze to ukłon OSM Piątnica w stronę konsumentów, którzy na co dzień bardzo chętnie wykorzystują śmietany Spółdzielni w kuchni. Doceniane za powtarzalną jakość, […]
Lipton jest jednym z liderów na rynku herbat w Polsce. Konsumenci doceniają jej wyjątkowy smak i aromat, a także siłę optymizmu, z którą nierozerwalnie kojarzy się marka. Dlatego herbata Lipton jest napojem po który warto sięgnąć każdego dnia i w każdej chwili. Teraz marka Lipton przygotowała wyjątkową, akcję Jeloł! Pisz&Love, która zachęca do tworzenia optymistycznych haseł i dzielenia się nimi. Cel – wywołać uśmiech i radość. Główna wygrana? Najlepsze hasła trafią na oryginalne zawieszki herbaty Lipton Yellow label. Tygodniowo przeciętny Polak […]
W sezonie wiosna-lato 2016 r. marka Herbapol powraca z limitowaną edycją syropów Smaki Słońca. Sezonową ofertę tworzą cztery warianty smakowe kuszące nutami dojrzewających pod południowym słońcem cytrusów: tegoroczna nowość – Mango z ananasem, Kiwi, Cola oraz Mandarynka z miętą. Nowa, limitowana edycja letnich syropów Smaki Słońca Herbapol będzie wspaniałą alternatywą dla gazowanych napojów. Syropy Smaki Słońca to produkt, który daje wiele możliwości wykorzystania w kuchni. Doskonale smakują serwowane z wodą i kostkami lodu. Można je […]
Delecta rozszerza portfolio przypraw do ciast i deserów o nową propozycję – Mix do śmietany o smaku truskawkowym – jedyny na rynku produkt, zapewniający sztywną konsystencję ubijanej śmietany oraz nadający jej smak i kolor truskawkowy. Oferta z wysokim potencjałem sprzedażowym nie tylko w sezonie owocowym. Lato sprzyja konsumpcji lekkich deserów i ciast z owocami i bitą śmietaną. Mix do śmietany o smaku truskawkowym dodany do 250 ml ubijanej kremówki sprawia, że śmietanka zachowuje sztywną konsystencję, nie […]
Ubiegły sezon na lody w Polsce był bardzo udany dzięki upalnym wakacjom. W 2015 roku firma Nestlé – producent 97 rodzajów lodów, odnotowała wzrost sprzedaży w tym segmencie o 23% w porównaniu do analogicznego okresu z 2014 roku. Bezkonkurencyjnym hitem były lody KAKTUS. W tym roku KAKTUSy pojawią się w nowej odsłonie z wyjątkowo długą polewką. Na lodożerców czeka też wiele innych nowości. Które propozycje staną się hitem sezony 2016? Podczas ubiegłorocznego lata Polacy chętnie […]