W ostatnim dniu czerwca br. zakończyliśmy naszą sondę pt.: „Którą z wymienionych marek lodów lubisz najbardziej?”. Wyniki przedstawiamy poniżej. Sonda została przeprowadzona na stronach Przeglądu Handlowego – www.PrzegladHandlowy.pl w dniach od 1 czerwca 2013 r. do 30 czerwca 2013 r (włącznie). W sondzie oddano 198 głosów. Ulubioną marką lodów wśród Czytelników Przeglądu Handlowego okazała się Algida, świetnie znana za sprawą promocji na patyczkach lodów Big Milk (i wszystkich z tej serii), które dają szansę na wygranie drugiego […]
Raporty
W ostatnim czasie na łamach naszego serwisu coraz częściej publikujemy sondy do głosowania. Tym razem pytaliśmy naszych Czytelników o to „W której sieci handlowej najchętniej robią zakupy?” Sonda została przeprowadzona na stronach Przeglądu Handlowego – www.PrzegladHandlowy.pl w dniach od 1 lutego br. do 3 marca br. Udział w sondzie wzięło 17 największych w Polsce sieci handlowych. Zaangażowanie w oddawanie głosów przez naszych Czytelników przerosło nasze oczekiwania, gdyż w ciągu miesiąca w ankiecie oddano dokładnie 414 głosów. Uważamy, że […]
Ostatniego dnia stycznia 2013 roku zakończyliśmy naszą sondę „Ulubiona marka czekolady wśród czytelników Przeglądu Handlowego”. Wyniki przedstawiamy poniżej. Sonda została przeprowadzona na stronach Przeglądu Handlowego – www.PrzegladHandlowy.pl w dniach od 17 grudnia 2012 r. do 31 stycznia 2013 r. W sondzie oddano 144 głosy. Liderem niemal od samego początku została czekolada Milka. Drugie miejsce w wynikach naszej sondy zajęła marka Wedel, a podium zamykają ex aequo Goplana oraz Lindt. Pełne zestawienie prezentujemy na poniższym wykresie: […]
Facebook jest coraz mocniej wykorzystywany przez firmy spożywcze w celu zwiększenia sprzedaży oraz przywiązania klientów do swojej marki. Rosnące znaczenie social mediów w Polsce widać zarówno na przykładzie gigantów jak i mniejszych przedsiębiorstw. Według badań opublikowanych przez portalspozywczy.pl w październiku 2011 r. aż 97% ankietowanych stwierdziło, że kontakt z marką w Internecie miał wpływ na zakup danego produktu. Pokazuje to jak duże znaczenie ma Internet w kontekście promocji produktów. Rozwój social mediów w branży spożywczej […]
Redakcja Przeglądu Handlowego kontynuuje rozpoczętą w lipcu akcję monitoringu cen towarów na półkach marketów w Polsce. Dnia 13 września br. postanowiliśmy sprawdzić nasz rodzimy Olsztyn, a w nim dwa supermarkety: Carrefour oraz Real. Raport podobnie jak w poprzednim zestawieniu uwzględnia ceny losowo wybranych produktów ze sklepowych półek. W obydwu sklepach sprawdziliśmy te same produkty. Zdjęcie dołączone do raportu obrazuje ceny poszczególnych produktów w każdym z badanych sklepów. Mniej za nasze zakupy zapłacilibyśmy w Realu, gdzie […]
Redakcja Przeglądu Handlowego rozpoczęła akcję monitoringu cen towarów na półkach marketów w Polsce. W piątek 6 lipca br. odwiedziliśmy Warszawę, a w niej trzy stołeczne supermarkety: Piotr i Paweł (CH Marki), Real (CH Marki) oraz Carrefour (CH Wilanów). Raport uwzględnia ceny losowo wybranych produktów ze sklepowych półek. W każdym ze sklepów sprawdziliśmy te same produkty. Zdjęcie dołączone do raportu obrazuje ceny poszczególnych produktów w każdym z badanych sklepów. Najtańszym sklepem, biorąc pod uwagę wartość całego koszyka, […]