Firma Konspol wprowadza na rynek nową linię produktów dla dzieci pod marką Żarłaki. W portfolio produktów znajdą się 3 pozycje asortymentowe: parówki z kurczaka, kabanosy z kurczaka i polędwica z kurczaka.
Oferta Konspolu to odpowiedź na potrzeby konsumentów, coraz częściej poszukujących produktów wędliniarskich bez sztucznych dodatków i wypełniaczy, które będą nie tylko smaczne, ale przy tym zdrowe i pożywne. Dla nich Żarłaki będą właśnie takim naturalnym wyborem, zapewniającym balans pomiędzy smakiem a jakością. Żarłaki zostały bowiem przygotowane ze starannie dobranych składników najwyższej jakości i są dostosowane do potrzeb żywieniowych maluchów.
Ukochane przez najmłodszych parówki to w marce Żarłaki absolutny hit żywieniowy – aż 100% mięsa z kurczaka, tzn. 100 g mięsa użyto do przygotowania 100 g produktu, gwarantujące dzieciom delikatny smak, a ich rodzicom dające pewność zdrowego składu wyrobu. Wszystkie produkty z portfolio marki należą do linii NATURA, gwarantując, że są one idealne dla dzieci – nie zawierają konserwantów, laktozy ani glutenu, co jest niezwykle istotne również dla rodziców dzieci będących na diecie bezglutenowej czy nietolerujących laktozy.
Parówki, kabanosy i polędwica z linii Żarłaki dostępne będą w specjalnie zaprojektowanych opakowaniach, których kolorystyka i grafika mocno wyróżnią się na sklepowych półkach. Zielony, jaskrawy kolor opakowań oraz kolorowe żarłoczne stworki w nowoczesnej grafice z pewnością przyciągną uwagę najmłodszych konsumentów.
Wprowadzeniu nowych produktów towarzyszyć będą zarówno działania w mediach społecznościowych, jak również degustacje i prezentacje w sieciach handlowych, wspierane dedykowanymi materiałami POS.
Konspol