Już jutro (25 marca 2014 r.) firma Marwit, znany producent soków jednodniowych, wprowadza na rynek nowy produkt – kremowe zupy w czterech smakach. Sugerowana cena produktu to 4,99 zł za 500 ml.
Krem marchew z kolendrą, pomidory z bazylią, buraczki z tymiankiem i groszek z miętą to połączenia niespotykane dotychczas na polskim rynku. Zupy składają się w 100% z ugotowanych, zmiksowanych warzyw, odpowiednio doprawionych naturalnymi przyprawami. Nie zawierają glutenu, mięsa, tłuszczu oraz dodatkowych substancji zagęszczających, konserwantów i barwników. Kubeczek zupy zawiera między 24-85 kalorii w zależności, z jakich składników przygotowany jest posiłek.
Mimo niskokalorycznego indeksu, zupy posiadają niezbędne wartości odżywcze, dzięki czemu posiłek jest lekki i zdrowy. Sposób przygotowania jest prosty. Polega na ściągnięciu wieczka, zagrzaniu posiłku przez czas ok. 3 minut w mikrofalówce. Alternatywnie można przelać zupę do garnka i mieszkać w czasie podgrzewania. Opakowanie wyposażone jest w hermetyczne zamknięcie, dzięki któremu posiłek zachowuje swoje wartości odżywcze i temperaturę. Zupa utrzymuje świeżość i jest zdatna do spożycia przez 24 godziny od otwarcia opakowania.
Strona internetowa www.marwit.pl została wzbogacona o zakładkę dedykowaną zupom. Nowy produkt otrzymuje wsparcie w punktach sprzedaży należących do kanału tradycyjnego i nowoczesnego. W przyszłości planowana jest dystrybucja w nowych kanałach sprzedaży tj klubach fitness, biurach, stacjach paliw i uczelniach, a także w kanale HoReCa.
Sklepy sprzedające produkty Marwit będą wyposażone w materiały POS. Zupy umieszczane będą na obrandowanych tackach ze stoperami, posiadających 4 face’y – to minimalne zatowarownie półki. Bezpośrednio przy miejscu sprzedaży zawisną woblery, a plakaty pojawią się na witrynie lub drzwiach wejściowych. Dodatkowo użyte będą atrapy z autentycznymi kubeczkami, dzięki czemu można będzie obrócić pojemnik umieszczony na standzie i poczytać o zupie i jej wartościach.
Marwit