Tylko w ubiegłym miesiącu firma Carrefour otworzyła aż 14 nowych sklepów franczyzowych. Na uwagę zasługuje fakt, że dla wielu franczyzobiorców to już kolejny sklep Carrefour Express.
Koncept franczyzowy Carrefour jest skuteczny oraz dostosowany do oczekiwań klientów, dlatego wielu z nich nie poprzestaje na jednym sklepie, np. jeden z warszawskich franczyzobiorców otworzył w maju już swój siódmy sklep franczyzowy w ramach sieci. Nowa placówka mieści się na warszawskiej Pradze, przy ulicy Majdańskiej 9. Współpracę z Carrefour Polska rozpoczął on w 2010 roku, gdy otworzył swój pierwszy sklep pod logo Carrefour Express w Warszawie. Od tego czasu otworzył jeszcze 6 kolejnych placówek. Franczyza z Carrefour daje mu możliwość dostosowania oferty do oczekiwań klienta, co pomaga zwiększyć rentowność jego sklepów.
Oprócz nowego sklepu na warszawskiej Pradze powstało także 13 nowych placówek w różnych regionach kraju. W ubiegłym miesiącu sklepy z logo Carrefour Express i Globi powstały m.in. w Krakowie, Kielcach, Sandomierzu oraz na popularnym sopockim Monciaku. Warto dodać, że w samej tylko Warszawie w maju otworzono 4 nowe sklepy franczyzowe należące do sieci Carrefour Express.
Prawdziwa franczyza to nie tylko przekazanie partnerowi znanego logo, ale przede wszystkim partnerska współpraca, w której obie strony biorą odpowiedzialność za rozwój biznesu. W modelu Carrefour zapewniamy partnerowi odpowiednie narzędzia oraz pomoc doświadczonych specjalistów, którzy służą radą na każdym etapie prowadzenie sklepu.
– mówi Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy Carrefour Polska.
Firma oferuje swoim partnerom współpracę opartą na kompetencji, uczciwości i odpowiedzialności. Doceniają to właściciele sklepów, którzy przystąpili do sieci – dlatego wielu z nich nie poprzestało na jednej placówce.
Carrefour Polska oferuje dwa koncepty franczyzowe: Carrefour Express minimarket, dostosowany do potrzeb zarówno rynku miejskiego, jak i terenów wiejskich oraz Carrefour Express convenience przeznaczony dla lokalizacji w dużych miastach. Firma posiada także propozycję współpracy dla właścicieli małych sklepów (o powierzchni <100 m²) w małych miastach i na terenach wiejskich –jest nią Globi. Sklepy te mogą w przyszłości się rozwinąć i zostać przekształcone w Carrefour Express.
Carrefour Polska