Jan Niezbędny podwójnie wyróżniony

Jan Niezbędny logo

fot. Sarantis Polska S.A.

Marka Jan Niezbędny otrzymała dwa prestiżowe tytuły – „Dobry Produkt 2011” oraz „Superbrand 2012”. To bardzo ważne i cenne wyróżnienia, ponieważ o ich przyznaniu decydują zarówno konsumenci jak i eksperci w dziedzinie marketingu.

Markę Jan Niezbędny uznano za jedną z najsilniejszych na polskim rynku. Kryteria przyznawania tytułu „Superbrand 2012” uwzględniały m.in.: rozpoznawalność marki, jej pozycję na rynku, wyjątkowość oferty oraz uznanie Klientów. Jan Niezbędny przez lata ciężko pracował na sukces, za co został nagrodzony.

– Bardzo cieszą nas otrzymane wyróżnienia. Satysfakcja naszych Klientów jest rzeczą najważniejszą. Postawiliśmy na jakość naszych produktów i było warto. Dynamicznie reagujemy na potrzeby rynku, tworząc coraz lepsze i nowocześniejsze produkty, a takie nagrody jeszcze bardziej motywują do działania i budowania pozycji lidera, którym bez wątpienia jesteśmy.

mówi Bartłomiej Szakiewicz, Brand Manager Sarantis Polska SA.

Marka Jan Niezbędny została także nagrodzona tytułem „Dobry Produkt 2011 – Wybór Konsumentów”. Wyróżnienie to jest przyznawane na podstawie ogólnopolskiego badania postaw i preferencji konsumenckich. Trafia do marek, które podobnie jak ich produkty, darzone są największym zaufaniem i cenione za wysoką jakość.

Marka Jan Niezbędny  jest niekwestionowanym liderem na rynku wśród produktów domowego użytku. Wielokrotnie była doceniana przez konsumentów otrzymując nagrody tj. Laur Konsumenta (w 2011 już po raz siódmy), Odkrycie Roku, Eko Laur, a także wyróżnienie – Marka Wysokiej Reputacji.

Jan Niezbędny

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.