BOLS pomnaża zakupy – Zimowa promocja marki

Bols - linia produkcyjna

fot. CEDC

BOLS, lider wódek premium na polskim rynku, rusza z nową kampanią promocyjną. Od 10. grudnia do 5. stycznia 2013 Ambasadorki podwoją ilość kupionych przez klienta butelek, sprzedawanych w promocyjnej cenie. Wystarczy do tego paragon zakupu, rejestracja na Facebooku i dobry pomysł na sylwestra.

Marka BOLS organizuje sylwestrową akcję promocyjną skierowaną do konsumentów. W ponad 2000 sklepów na terenie całej Polski można będzie kupić butelkę wódki BOLS 0,5l w specjalnej cenie – 21,99 złotych. Należy pamiętać o zabraniu paragonu, ponieważ po jego rejestracji przez aplikację na profilu Ambasadorek BOLS, klient jest uprawniony do wzięcia udziału w konkursie. Aby podwoić liczbę kupionych butelek, wystarczy opisać najlepszą imprezę sylwestrową jaką się przeżyło, lub opisać taką, na jaką chciałoby się wybrać. Jeżeli jury złożone z Ambasadorek uzna pomysł za interesujący, podwoi liczbę kupionych butelek, czyli klient, który kupił dwie butelki wódki BOLS, otrzyma cztery, a ten który kupił 10, otrzyma 20.

Marka BOLS zawsze słynęła z innowacyjnych i intrygujących kampanii promocyjnych, i tak zostało do dziś. Polacy przywiązali się do takich symboli jak łódka BOLS, a teraz ogromną popularnością cieszą się Ambasadorki, które mają już 34 tysiące fanów na Facebook’u. Ta akcja promocyjna będzie organizowana w czasie sylwestrowym, co na pewno nie pozostanie bez wpływu na wyniki sprzedaży.

– mówi Anna Pazderska, Kierownik Marki BOLS.

Akcja promocyjna prowadzona jest w sklepach handlu tradycyjnego. Wspierana jest szeregiem materiałów POS takich jak plakaty, cenówki oraz zawieszki na butelki z zasadami konkursu. Pierwsze informacje o konkursie pojawiły się na profilu Ambasadorek BOLS 5. grudnia i zostały przyjęte z dużym entuzjazmem.

CEDC

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Alkohol, Anna Pazderska, Bols, CEDC, Vodka, Wódka
Żubrówka na gali Fotoerotica
Żubrówka dla Playboya

Żubrówka partnerem organizowanej przez magazyn Playboy gali Fotoerotica oraz dwudziestolecia istnienia magazynu. Żubrówka, najbardziej rozpoznawalna na świecie marka polskiego alkoholu,...

Zamknij