Bols

Pierwsza na świecie wódka Bols Platinum filtrowana kryształami mineralnymi

Bols Platinum

Przełom na rynku wódki – tak o nowym BOLS Platinum mówią jego twórcy. Dlaczego? Niezwykły design butelki oraz wyjątkowy trunek, będący efektem zastosowania rewolucyjnej w skali światowej technologii – tak najprościej można scharakteryzować innowacyjny produkt w portfolio marki Bols. Mineralna łagodność Bols Platinum to coś znacznie więcej niż tylko wysokoprocentowy alkohol – to przełom smaku i formy. Dzięki zastosowaniu ultranowoczesnej technologii, pozwalającej filtrować wódkę kryształami mineralnymi, Bols Platinum to krystalicznie czysty trunek o wyjątkowo łagodnym […]

BOLS pomnaża zakupy – Zimowa promocja marki

Bols - linia produkcyjna

BOLS, lider wódek premium na polskim rynku, rusza z nową kampanią promocyjną. Od 10. grudnia do 5. stycznia 2013 Ambasadorki podwoją ilość kupionych przez klienta butelek, sprzedawanych w promocyjnej cenie. Wystarczy do tego paragon zakupu, rejestracja na Facebooku i dobry pomysł na sylwestra. Marka BOLS organizuje sylwestrową akcję promocyjną skierowaną do konsumentów. W ponad 2000 sklepów na terenie całej Polski można będzie kupić butelkę wódki BOLS 0,5l w specjalnej cenie – 21,99 złotych. Należy pamiętać […]

Footbols – marka Bols w piłkarskiej ofensywie

Bols taca

BOLS wprowadza do sportowych barów i pubów w największych miastach podgrzewający atmosferę, piłkarski gadżet. FOOTBOLS – gadżet stworzony dla kibiców oglądających sportowe zmagania w sport barach – to specjalna taca na kieliszki w formie boiska piłkarskiego. Produkt idealnie sprawdza się podczas roznoszenia kamikadze oraz innych drinków na bazie likierów i wódki BOLS podawanych w shotach, gwarantując nie tylko bezpieczne dotarcie kieliszków do stolika, ale przede wszystkim dobrą zabawę z jego użyciem. FOOTBOLS to projekt powstały […]

BOLS mrozi w majowy weekend

Bols

Zegarki, okulary słoneczne, zestawy kieliszków i inne niespodzianki czekają na uczestników arktycznego konkursu marki BOLS na Facebooku.  Konkurs “Freeze the bottle” stworzony został w związku z limitowaną edycją wódki BOLS, w specjalnych, stylizowanych na szronione, butelkach. Jego mechanizm polega na zmrożeniu wirtualnej butelki poprzez dmuchanie w komputerowy mikrofon. W rywalizacji mogą wziąć udział wszyscy fani facebookowego profilu Ambasadorek – http://www.facebook.com/ambasadorki. Wśród osób, które zmrożą butelki najbliżej każdej pełnej godziny, każdego dnia wyłonionych zostanie 3 zwycięzców. Otrzymają oni atrakcyjne zestawy gadżetów marki. Każdego […]

Marka BOLS wprowadza na rynek specjalną edycję wódki

Bols

Produkt związany jest z osiągnięciem przez markę pełnoletności i obchodami 18-tych urodzin. Ponad 50 basenów olimpijskich potrzebne byłoby aby zmieścić objętość wódki BOLS sprzedanej tylko w ciągu ostatnich 10 lat w Polsce. Ta czołowa marka premium wśród polskich wódek pojawi się w marcu na sklepowych półkach w specjalnych, przyciągających wzrok opakowaniach. Urodzinowa edycja wódki BOLS dostępna będzie na rynku w unikalnych, stylizowanych na szronione, butelkach, które dając wrażenie zmrożenia produktu przypominają o odpowiedniej temperaturze jego […]