Bakoma promuje jogurty o niskim indeksie glikemicznym

Bakoma

fot. Bakoma

Kampania promująca jogurty Bakoma Premium Frutica w Internecie wkracza w drugi etap. Po części wizerunkowej wprowadzającej ten kobiecy produkt na rynek, Bakoma stawia na edukację swoich konsumentek wyjaśniając, jakie znaczenie dla procesu zdrowego odżywiania ma indeks glikemiczny.

Po półrocznej kampanii nieidealna.pl mającej na celu obalenie stereotypu „kobiety idealnej”, Bakoma rozpoczęła popularyzację pojęcia „indeks glikemiczny” (IG), które stało się USP (Unique Selling Point)  tej część kampanii. Celem działań edukacyjnych jest zwiększenie świadomości kobiet w zakresie zdrowego żywienia, a także dalsze budowanie wizerunku produktu Premium Frutica.

Edukacyjny charakter kampanii wspierają merytorycznie eksperci: dietetyk i psycholog-coach, których artykuły można śledzić na stronie www.nieidealna.pl. Dietetyk stopniowo wprowadza konsumentki w tematykę zdrowego odżywiania i w sposób przystępny wyjaśnia im rolę indeksu glikemicznego. Natomiast psycholog-coach wyjaśnia,

Bakoma Premium Frutica

fot. Bakoma

jaki mechanizmy sterują kobietami i w ciekawy sposób przedstawia metody odzwyczajania się od niezdrowych nawyków. Komunikację ekspercką uzupełniają teksty błyskotliwej blogerki, która komentuje rzeczywistość „kobiet nieidealnych”.

Całość działań edukacyjnych spina komunikacja na fanpage’u www.facebook.com/kobietanieidealna, na którym  prowadzona jest graficzna komunikacja o dużym potencjale wirusowym ściśle powiązana z głównym  tematem kampanii.

Trwająca cztery miesiące kampania obejmie także działania e-PR oraz kampanię SEM/display. Za strategię, realizację działań oraz ich promowanie odpowiada agencja marketingowa Goldbach Interactive.

O produkcie
Bakoma Premium Frutica to jogurty w 100% słodzone zdrowymi cukrami otrzymywanymi z owoców winogron i jabłek, bez stosowania substancji dodatkowych. Dzięki temu wyróżniają się niskim indeksem glikemicznym i dostarczają energii na dłużej.

Bakoma

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.