Limitowana edycja puszek Pepsi z wizerunkiem Michaela Jacksona dostępna już w Polsce!

Pepsi puszka 330ml Michael Jackson

fot. PepsiCo

W związku ze zbliżającą się rocznicą 25-lecia wydania albumu „Bad” marka Pepsi, we współpracy z Estate of Michael Jackson oraz Sony Music przygotowała specjalne wydanie albumu „Bad 25” oraz limitowaną edycję puszek Pepsi z trzema wizerunkami Króla Popu. Produkt dostępny jest na polskim rynku od początku  września br. 

Rozpoczęcie współpracy Pepsi z Michaelem Jacksonem przebiegło równolegle z wydaniem jednej z jego najpopularniejszych płyt – „Bad”. Globalna kampania marki Pepsi wraz z Estate of Michael Jackson oraz firmą Sony Music związana jest z 25 rocznicą wydania tego bestsellerowego albumu. Z okazji jubileuszu płyty zaprezentowana zostanie specjalna edycja krążka, pod tytułem „Bad 25”. Marka Pepsi przygotowała również limitowaną serię trzech puszek z wizerunkiem Michaela Jacksona, która trafiła na polski rynek z początkiem września br.  Obecnie produkt dostępny jest także m.in. w Chinach i Stanach Zjednoczonych. Docelowo jubileuszowa edycja puszek trafi na półki sklepowe w 20 krajach na terenie Azji, Ameryki Południowej i Europy.

Marka Pepsi towarzyszyła Michaelowi Jacksonowi od początku jego twórczości. Już w 1983 roku artysta wystąpił w naszej kultowej reklamie „Pepsi Generation”, by rok później znaleźć się na limitowanej edycji puszek. Przez ponad 20 lat niekwestionowany Król Popu był ściśle związany, a co za tym idzie kojarzony z marką. Rozpoczęcie współpracy pomiędzy Pepsi, a Estate of Michael Jackson i firmą Sony Music jest naszym kolejnym elementem, wspierania i celebrowania twórczości artysty.

– mówi Małgorzata Skonieczna, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej PepsiCo.

Przedstawiciele Estate of Michael Jackson, John Branca i John McCain komentują współpracę następująco:

Jesteśmy podekscytowani faktem, że wizerunek Michaela po raz kolejny znajdzie się na puszkach Pepsi. Cieszymy się, że marka zdecydowała się świętować z nami 25-lecie wydania albumu „Bad”. Już nie możemy się doczekać kiedy ponad miliard limitowanych puszek trafi do sklepów na całym świecie.

W latach 80-tych Michael Jackson osiągnął swój największy sukces artystyczny i komercyjny. Album „Bad” niecały miesiąc po premierze trafił na szczyt amerykańskiej listy przebojów Billboard, na którym utrzymywał się przez następne sześć tygodni. Do tej pory płyta artysty jest piątym najlepiej sprzedającym się albumem w historii muzyki popularnej, a tytułowy kawałek „Bad” znalazł się w kultowym spocie Pepsi „The Magic Begins” z 1987 roku. 18 września br. odbędzie się premiera albumu zatytułowanego „Bad 25”. Jubileuszowe wydanie składa się z dwóch płyt, na których oprócz niepublikowanych dotychczas utworów Michaela Jacksona znajdą się również remixy znanych DJ’ów, m.in. Pitbulla, Afrojacka i Nero.

W związku z kampanią, Pepsi przygotowała również szereg atrakcji dla swoich fanów w Social Media.Już wkrótce na profilu marki na Facebooku będzie można wygrać cenne nagrody nawiązujące do najnowszej inicjatywy Pepsi celebrującej twórczość Michaela Jacksona: https://www.facebook.com/PEPSIpl .

Więcej informacji na temat najnowszych kampanii Pepsi znajduje się na stronie www.pepsi.pl.

PepsiCo

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.