Wyniki badań przeprowadzonych w kwietniu 2012 r. przez agencję badawczą Nielsen są jednoznaczne – Bakalland pozostaje najbardziej rozpoznawalną marką produktów bakaliowych!
Wynik tego badania potwierdza naszą pozycję lidera na rynku. To dla nas również ważny dowód na siłę marki, dzięki której możemy liczyć na kolejne sukcesy nie tylko na rynku bakalii, ale też w nowych dla nas kategoriach produktowych, jakimi są batony i płatki śniadaniowe.
– mówi Milena Wysokińska, Marketing and R&D Manager w firmie Bakalland.
W badaniu świadomości marki w kategorii produktów bakaliowych przeprowadzonych na zlecenie Bakalland Brands Sp. z o.o. przez Nielsen*, aż 88% kobiet wskazało Bakalland jako najbardziej rozpoznawaną markę produktów bakaliowych. Marki konkurencyjne w kategorii, uzyskały kolejno wyniki 79% i 56%.
Bakalland może pochwalić się także najwyższym wskaźnikiem znajomości top of mind – rozpoznawalność marki wśród konsumentek, które wymieniły ją w pierwszej kolejności wyniosła 67% i wzrosła o 8 pp. w porównaniu do wyniku uzyskanego w ubiegłorocznym badaniu.
Bakalland to niekwestionowany lider w produkcji bakalii, który działa na polskim rynku od 20 lat. Swoją wysoką pozycję zawdzięcza konsekwentnej strategii rozwoju i najwyższej jakości produktom, po które z roku na rok sięga coraz większa ilość konsumentów. W szerokim asortymencie produktów Bakalland, obok bakalii, mas do ciast oraz owoców w puszkach, konsumenci znajdą także inne linie produktowe, tj.: produkty śniadaniowe, batony zbożowe Ba! oraz gotowe dania obiadowe Orico, które stanowią odrębne kategorie w portfolio marki.
* Badania zostały wykonane przez agencję Nielsen na zlecenie Bakalland Brands Sp. z o.o. metodą CATI na próbie 600 konsumentek produktów bakaliowych, które kupują bakalie co najmniej raz na 2-3 miesiące. Są to mieszkanki miast o wielkości powyżej 50 tys. mieszkańców, o dochodach powyżej średniej krajowej w wieku 25-54 lat. Realizacja badania 12-16 kwietnia 2012 r.
Bakalland