VI Forum Retail Challenge Poland 2025 już we wrześniu

Adaptacja rozwiązań AI i wykorzystanie jej potencjału w handlu detalicznym to jedno z największych wyzwań branży retail. Transformacja cyfrowa rynku i branży wymaga ciągłego rozwoju sektora handlu detalicznego i dopasowania strategii do zmieniającego się otoczenia ekonomicznego. To tylko część wyzwań, którym będzie poświęcone VI FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2025, organizowane 25-26 września 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim VI edycji Forum jest Jak wykorzystać AI w handlu detalicznym.

Współczesny handel detaliczny stoi przed wyzwaniem adaptacji nowoczesnych technologicznych rozwiązań przy jednoczesnym utrzymaniu zaangażowania i lojalizacji klienta, rozbudowie komunikacji omnichannelowej, walce cenowej z konkurencją oraz ukierunkowaniem na nowe platformy handlowe.

Branża retail staje w obliczu wymagającego i szybciej niż kiedykolwiek zmieniającego się środowiska. Chodzi głównie o technologię, która cały czas się rozwija oraz oczywiście klientów, którzy oczekują lepszych i wygodniejszych sposobów zaspokajania swoich potrzeb i rozwiązywania problemów.

– podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający brave conferences.

Program opracowano w oparciu o rozmowy z liderami handlu off- i online z największych firm w Polsce i jest odpowiedzią na 10 najważniejszych wyzwań branży:

    1. Strategie rynku retail
    2. Rola AI w handlu detalicznym
    3. Digitalizacja retailu
    4. Sprzedaż omnichannel
    5. Optymalizacja e-commerce
    6. Zmiany w zachowaniach konsumentów
    7. Phygital: budowanie jednolitego doświadczenia
    8. Asortyment i strategie cenowe w dobie AI
    9. Marketplace & Cross border commerce
    10. Retail media

Wśród pierwszych potwierdzonych Prelegentów reprezentanci, m.in.:

Retail Challenge 2025 - wyzwaniaAldi, Alpinus Group, Auchan, Bricomarche, BRW, Carrefour Italia, Castorama, Decathlon, DM – Drogerie Markt, Douglas Polska, Electrolux Group, Empik, Greenpoint, Intermarche, Kazar, Leroy Merlin, L`Occitane Group, Lotte Wedel, Makro Cash and Carry Polska, Mars, McKinsey & Company, Mediamarkt Polska, Nivea Polska, OBI, Ochnik, OTCF, Pandora, Pepco, RTV Euro AGD, Sephora, Super-Pharm, Tchibo, Too Good To Go, Top Secret, Tylko, Unilever Baltics, W.Kruk, Vox Capital Group, X-Kom, Yes, Zalando.

Lista Prelegentów:
https://retailchallengepoland.pl/prelegenci/

Propozycje programowe:
https://retailchallengepoland.pl/program-1-dzien/

Bilety:
https://retail2024.registration-form.online/
Korzystna oferta indywidualna oraz grupowa!

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.