Nowa Princessa arachidowa w sklepach już od 1 marca

princessa arachidowa

fot. Nestle

Kobiety są wyjątkowe! Dlatego zasługują na wyjątkowe przyjemności nie tylko od święta. Każdy dzień może być Dniem Kobiet z nowym, pysznym wafelkiem PRINCESSA o smaku arachidowym, który już od 1 marca będzie dostępny w sklepach!

PRINCESSA z edycji limitowanej to pyszne połączenie kruchego wafelka, delikatnego kremu o smaku orzeszków arachidowych i rozpływającej się w ustach pysznej polewy. To jedyny taki wafelek dostępny na rynku!

“Chcemy, by kobiety czuły się naprawdę wyjątkowo każdego dnia. Dlatego oferujemy im wafelek PRINCESSA o unikalnym smaku, którym mogą delektować się zawsze wtedy, gdy mają ochotę na coś naprawdę pysznego. Polki coraz częściej sięgają po słodycze orzechowe, dlatego wychodząc naprzeciw ich potrzebom, wprowadziliśmy edycję limitowaną właśnie o smaku arachidowym.”

– mówi Maja Kołodziejczyk, Product Manager w Dziale Słodyczy Nestlé Polska.

Wafelek wyróżnia się bardzo atrakcyjnym i apetycznym opakowaniem z orzechowym motywem – aż chce się po nie sięgnąć i jak najszybciej spróbować.

Delektowanie się wafelkiem PRINCESSA o smaku arachidowym może być pełną przyjemnością, ponieważ można go łatwo wkomponować w prawidłowy jadłospis. Ważne, by być świadomym, że porcja słodyczy w ciągu dnia nie powinna przekraczać 200 kcal. Dzięki wskaźnikowi GDA umieszczonemu na opakowaniu wiemy, że jeden wafelek PRINCESSA o smaku arachidowym to 178 kcal. Dodatkowo KOMPAS ŻYWIENIOWY informuje, jakich wartości odżywczych dostarcza produkt, a w ramkach „Warto wiedzieć”, „Warto zapamiętać” i „Dobre pytanie” znajdują się przydatne porady i ciekawostki.

Sugerowana cena wafelka PRINCESSA arachidowa z limitowanej edycji to 99 groszy. Jednak firma Nestlé Polska S.A., będąca producentem, nie ma wpływu na ceny stosowane przez przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie dalszej sprzedaży produktów. Informacji o cenach ww. produktu na półce sklepowej należy poszukiwać w punktach sprzedaży.

Opakowanie wafelków zaprojektowała Agencja Promocja 21. Pojawienie się na rynku edycji limitowanej będą wspierały marteriały POS (zatowarowane ćwierćpaletki, plakaty, wobblery), które przygotowała Agencja 3m projekt. Działania reklamowe będą prowadzone w prasie handlowej. Za zakup mediów odpowiada MEC.

Nestle

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Dzień Kobiet, Dzień Kobiet 2012, Kompas żywieniowy, Maja Kołodziejczyk, Nestle, Princessa, Princessa arachidowa, Słodycze
odra dorota czaja ciesz się życiem
Kampania reklamowa Ciesz się życiem! – Dorota Czaja reklamuje chałwę

Polski producent słodyczy, firma Odra S.A. przygotowała zakrojoną na szeroką skalę ogólnopolską kampanię reklamową, która wystartuje jeszcze w tym miesiącu....

Zamknij