Redd’s Mango i Cytryna – nowy, egzotyczny smak w kolekcji piw smakowych

Rodzina Redd'sa nowe opakowaniaWiosna zapowiada się pysznie! Rodzina owocowych smaków Redd’sa już w marcu wzbogacona zostanie o egzotyczne Mango i Cytrynę. To pierwsza, ale nie ostatnia
z niespodzianek, jakie dla miłośnik
ów jednego z najpopularniejszych piw smakowych przygotowała Kompania Piwowarska.

Tego jeszcze nie było! Do doskonale znanej kolekcji Redd’sa: wytrawnego Bianco, słodkiej Maliny z Granatem, orzeźwiającego Jabłka z Trawą Cytrynową i delikatnie cierpkiej Żurawiny dołącza nowy Redd’s Mango i Cytryna. Redd’s o słodkim, tropikalnym aromacie mango przełamanym odświeżającą nutką cytryny to hit nadchodzącego sezonu. Smak lata zamknięty w butelce Redd’sa Mango i Cytryny przenosi w klimat ciepłych, beztroskich, spontanicznych i pełnych optymizmu wakacji. W tym sezonie szklanka z Redds’em będzie zawsze do połowy pełna! Nowy Redd’s Mango i Cytryna dostępny jest w butelce bezzwrotnej 400 ml oraz puszce 500 ml.

Redd’s Mango i Cytryna debiutuje, a cała rodzina… zmienia szatę graficzną! W sklepach można już znaleźć kolekcję Redd’sa w odświeżonej odsłonie. Dzięki nowym opakowaniom, których centralnym elementem identyfikującym smaki są apetyczne owoce, konsumenci znacznie łatwiej rozróżnią poszczególne warianty Redd’sa. Charakterystyczna forma graficzna i intensywne kolory zdecydowanie wyróżnią piwo smakowe Redd’s na sklepowych półkach.

Redd's Mango CytrynaTakże w marcu startuje nowa platforma komunikacyjna pod hasłem Let’s Redd’s.

W naszej nowej komunikacji stawiamy na autentyczność, inspirację i zmianę perspektywy. Prezentujemy różne kobiety i różne sposoby na czerpanie radości z życia. Zachęcamy do dostrzegania i doceniania drobnych przyjemności, ulotnych chwil, spontanicznych spotkań. Chcemy wspierać dziewczyny Redd’sa w akceptacji tego, jakie są naprawdę – w makijażu czy bez, w dresie czy wystrzałowej sukience, w rozmiarze 36 czy 46. Co oczywiście nie oznacza, że także wśród panów nie ma fanów Redd’sa. Redd’s have fun, Redd’s meet, Redd’s chill… Każdy może dopisać swoją wersję tego zapraszającego do świata przyjemności hasła. Let’s Redd’s!

– mówi Izabela Ciupińska, brand manager marki.

Kampania obejmie spot telewizyjny, działania w digitalu, ekspozycje w sklepach i gazetkach handlowych oraz szereg aktywacji konsumenckich. W punktach sprzedaży już wiosną pojawią się nowe, atrakcyjne wizualnie i jakościowo materiały POS, które przyciągną uwagę kupujących
i zdecydowanie wyróżnią Redd’sa w kategorii piw smakowych.

Kompania Piwowarska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.