Delecta promuje Walentynki na czekoladowo

Delecta promuje Walentynki na czekoladowo

Powiedzenie „przez żołądek do serca” jeszcze nigdy nie było tak trafne, jak w zbliżające się dużymi krokami Walentynki. Dlatego marka Delecta, promując swoje niezwykle proste w przygotowaniu monoporcje, podpowiada co zrobić, by smacznie zaskoczyć swoją drugą połówkę. Zaplanowała też konkurs na najpiękniejsze wyznanie miłosne, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody.

Monoporcja to mini deser, przeznaczony dla jednej osoby, na tzw. “jeden kęs”. W ofercie marki Delecta są to wszelkiego rodzaju babeczki do samodzielnego wypieku – m.in. bardzo popularne brownie i karmelowe, a także mini eklery. Jak wynika z danych marki ich udział w rynku mieszanek do pieczenia ciast bardzo szybko rośnie – w 2018 babeczki odnotowały aż 62% wzrost w stosunku do roku poprzedniego*. To właśnie one, jak żadne inne, idealnie wpisują się w ideę przygotowania słodkiej niespodzianki dla ukochanej osoby, dlatego stały się bohaterami walentynkowej kampanii marki Delecta.

Wierzymy, że miłość pomagają pielęgnować drobne gesty – mogą to być zarówno miłe słowa, jak i słodkie, własnoręcznie przygotowane wypieki, dlatego w oczekiwaniu na Święto Zakochanych zachęcamy klientów do udziału w konkursie, w którym wystarczy powiedzieć za co kochamy naszą drugą połówkę, by wygrać kosz upominków dla zakochanych. Ponadto – inspirujemy w jaki sposób zdobyć lub rozkochać na nowo naszą miłość, w myśl zasady “przez żołądek do serca”. Na blogu delektujemy.pl, a także na towarzyszących mu kanałach social media, będziemy publikować ciekawe przepisy na słodkie afrodyzjaki.

– powiedziała Monika Rożnowska, Starszy Kierownik Marki Delecta, w Bakalland SA.

Miłość to słodkie słówka – czas na walentynkowe wyznania

Konkurs „Stwórz swoje walentynkowe wyznanie. Powiedz swojej miłości za co ją kochasz” startuje 7 lutego i trwać będzie do 15 lutego 2019.  Aby wziąć w nim udział wystarczy, na specjalnie przygotowanym bileciku, dostępnym na blogu https://delektujemy.pl/konkurs-walentynki,  napisać za co kochamy naszą drugą połówkę. Bilecik, wraz z naszym miłosnym wyznaniem, opublikowany zostanie w galerii na tej samej stronie. Można go też wydrukować i podarować ukochanej osobie w Walentynki. Najbardziej romantyczne wpisy nagrodzone zostaną upominkami od Delecty. Będą to szlafroki z haftami i zestaw czekoladowych produktów Delecta.

#PowiedzToNaSłodko

W myśl tego hasła, Delecta zachęcać będzie przed Walentynkami nie tylko do udziału w konkursie, ale też sprawiania ukochanej osobie kulinarnych przyjemności. Na stronie marki w serwisie Facebook.com, jak również na jej instagramowym profilu zamieszczane będą inspiracyjne przepisy na słodkości, które szybko i bez większych trudności będziemy mogli wykonać w domu, korzystając z produktów marki Delecta. Wśród promowanych przepisów znajdą się zwłaszcza te na czekoladowe słodkości – nie od dziś wiadomo bowiem, że czekolada uchodzi za jeden z najsilniejszych, ale też i najsmaczniejszych afrodyzjaków. Warto więc połączyć przyjemne z… przyjemnym i serwując czekoladowe co nieco ukochanej osobie, otrzymać w zamian… słodkiego, walentynkowego całusa. Szczegóły, regulamin konkursu, jak też mnóstwo słodkich, nie tylko walentynkowych inspiracji, można znaleźć na https://delektujemy.pl/konkurs-walentynki.

* Babeczki – najszybciej rosnącym segmentem (+62% vs. LY) wg. AC Nielsen, Sprzedaż wartościowa, Total Poland, MAT Maj’18

Bakalland / Delecta

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Babeczki, Babeczki Delecta, Bakalland, Delecta, Monika Rożnowska, Monoporcja, PowiedzToNaSłodko
Bakalland i O Bag
Chwyć i Jedz – marki Bakalland i O bag we wspólnej akcji przekąskowej

Myślisz - "torebka", mówisz - "przekąska"! Producent bakalii - marka Bakalland podjęła współpracę z marką O bag, specjalizującą się w...

Zamknij