Kawa

Nescafé 3in1 w nowych, pysznych smakach

Obecne pokolenie młodych ludzi jest zabiegane i żyje w ciągłym pośpiechu. Studia, pierwsza praca, podróże, spotkania z przyjaciółmi… Żyją szybko, intensywnie, chcąc czerpać jak najwięcej z życia. To czas poszukiwań, również swojej ulubionej kawy. Jaka powinna być idealna kawa? Delikatna w smaku, dopasowana do stylu życia młodych ludzi – łatwa i szybka w przygotowaniu. I taka właśnie jest Nescafé 3in1 w dwóch nowych, wspaniałych smakach. Marka Nescafé, na początku tego roku rozszerzyła portfolio napojów kawowych  typu „3w1” […]

Adam Mokrysz nowym prezesem Mokate

Od 1 stycznia 2016 roku Marek Tarnowski, po 15-letnim okresie sprawowania swojej funkcji, przestaje być Prezesem Zarządu i CEO Grupy Mokate i przechodzi do Rady Nadzorczej Spółki. Jego miejsce zajmie Adam Mokrysz, sukcesor rodziny właścicieli, czwarte pokolenie w istniejącej nieprzerwanie od 1927 roku rodzinnej firmie Mokate. Grupa firm Mokate jest jednym z niewielu przykładów lokowania z sukcesem polskich marek za granicą. Kawy Mokate i herbaty Loyd są istotnymi markami swoich kategorii niemalże we wszystkich krajach […]

„Anatol – Klasyka poranka” – Jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol

Z końcem września wystartowała jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol, która potrwa do końca listopada br. Działania realizowane pod hasłem „Anatol – Klasyka poranka” mają na celu wzmocnienie świadomości marki Anatol, odmłodzenie grupy docelowej oraz komunikacyjne wprowadzenie nowych wariantów kawy rozpuszczalnej z funkcjonalnymi dodatkami: Klasyczna (z błonnikiem), Koncentracja (z magnezem i witaminą B6) oraz Witalność (z witaminami C i E oraz cynkiem). Pierwsza odsłona kampanii telewizyjnej ma charakter sponsoringowy. Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano od 1 października […]

Kawa Inka w nowych opakowaniach

Nowe opakowanie Kawy Inki oraz hasło „Dobra w swej naturze” ma podkreślić naturalność jej składników. Inka to polska kawa z tradycjami, ale doskonale wpisuje się w nowoczesne trendy związane ze zdrowym i świadomym żywieniem – przekonuje Marta Pawlas z firmy Grana. Inka w nowych opakowaniach dostępna będzie na półkach sklepowych od stycznia 2015 roku. Nowe opakowanie Inki Klasyczną Kawę Inkę zna każdy Polak. To jeden z nielicznych polskich produktów, który może pochwalić się taką rozpoznawalnością – wspomagana […]

Mokate – mocny gracz na polskim rynku kawy

Mokate

Mokate, czołowy polski producent kaw, herbat i półproduktów dla przemysłu spożywczego, cały czas jest niekwestionowanym liderem rynku cappuccino w naszym kraju. Ale nie tylko w tym segmencie kawowego rynku firma osiąga doskonałe rezultaty. Wartościowy udział Mokate w rynku cappuccino wynosi dziś ok. 56 procent (Mokate za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, sprzedaż wartościowa w okresie sierpień 13′-lipiec 14′ w kategorii cappuccino). To mniej więcej 10-krotnie więcej niż markowy wicelider w tej kategorii, nie licząc […]

Wspólna promocja marek Lindt i Lavazza

Lavazza & Lindt

Promocyjne opakowanie kawy mielonej Lavazza Oro z czekoladą Lindt Excellence wchodzi do sprzedaży 12 maja.  Lavazza Quaita Oro, której autoryzowanym dystrybutorem w Polsce jest Mokate, powstała w 100 procentach z najwyższej jakości ziaren Arabiki pochodzących z terenów południowej i centralnej Ameryki. To doskonała propozycja dla koneserów i amatorów mocnej kawy, polecana szczególnie do ekspresów ciśnieniowych. Z kolei czekolada Lindt Excellence Orange Intense charakteryzuje się wyjątkowym połączeniem aromatycznej gorzkiej czekolady z intensywnym soczystym smakiem pomarańczy, wzbogaconym płatkami migdałów […]

RAPORT: Ulubiona marka kawy wśród czytelników Przeglądu Handlowego

13 kwietnia br. zakończyliśmy naszą sondę „Ulubiona marka kawy wśród czytelników Przeglądu Handlowego”. Wyniki prezentujemy na poniższym wykresie. Sonda została przeprowadzona na stronach Przeglądu Handlowego – www.PrzegladHandlowy.pl w dniach od 24 marca 2014 do 13 kwietnia 2014 roku włącznie. Ankieta cieszyła się dużym zainteresowaniem. Oddano łącznie 347 głosów. Początkowo liderem sondy była marka Douwe Egberts, która później została wyprzedzona przez markę Astra oraz Woseba. Ostatecznie zdecydowanym liderem została Astra, która zdobyła aż 27% wszystkich głosów naszych czytelników. […]

Promocyjne Ice Latte od Mokate wchodzi do sprzedaży

Mokate Ice Latte box

Na rynek wchodzi promocyjne opakowanie Ice Latte z serii „Moje inspiracje” w duo-saszetce. Pudełko zawiera pięć saszetek oraz szklankę. Ice Latte to doskonały sposób  an błyskawiczną kawę na zimno z mlekiem bez użycia ekspresu do kawy. Produkt wyróżnia delikatny smak, jak z ulubionej kawiarni oraz doskonały poziom słodkości i piana utrzymująca się aż przez długi czas. Ponadto piękna, oryginalna szata graficzna w dość niezwykły sposób przykuwa uwagę klienta. Mokate

Targi EuroGastro 2014 z nową marką w portfolio Strauss

MK Cafe Strauss

Między 26 a 28 marca 2014 firma Strauss Cafe zaprasza do odwiedzenia stoiska na Międzynarodowych Targach Gastronomicznych „Eurogastro” w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie ul. Marsa 56c. Przedstawione zostaną produkty, opracowane specjalnie pod kątem potrzeb lokali gastronomicznych: kawy ziarniste MK Cafe Espresso Professional skomponowane przez autorytet w świecie kawy – Mistrza Świata Baristów Fritza Storma. Oferujemy najnowsze rozwiązania technologiczne w zakresie profesjonalnych ekspresów ciśnieniowych produkowanych przez włoską firmę LaCimbali! W tym roku mamy także szczególną ofertę dla wielbicieli herbaty. Strauss Cafe po raz […]

Mokate inwestuje i zwiększa powierzchnię

Fabryka Mokate

Fabryki Mokate w Ustroniu i Żorach w ciągu kilkunastu miesięcy zwiększą swoje powierzchnie. Prace budowlane już się rozpoczęły. Zapotrzebowanie na produkty Mokate na całym świecie z roku na rok wzrasta. Chcąc nadążyć za popytem, firma zdecydowała się na poczynienie ważnych inwestycji kubaturowych. W Ustroniu rozpoczęła się już reorganizacja powierzchni produkcyjno-magazynowej. Dzięki niej zakład zyska więcej miejsca, na którym staną nowoczesne maszyny produkcyjne. Inwestycja jest związana przede wszystkim z sukcesem sprzedażowym herbat Loyd w piramidkach, na […]