Aktualności

Sos meksykański od SPOŁEM Kielce

Sos meksykański WSP "Społem" Kielce

Pikantny, o zdecydowanym pomidorowo – paprykowym smaku i wyjątkowym aromacie świeżych ziół. Tak, to nowy Sos Kielecki meksykański od Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”! Dzięki niemu przeniesiesz się w kulinarny świat słonecznego Acapulco. Tacos, chili con carne, empanadas, burritos, nachos – tradycyjne dania kuchni Ameryki Łacińskiej zachwycają ferią barw oraz bogactwem wyrazistych smaków. Jednak, jak w domowych warunkach przygotować te niebanalne potrawy i przekąski rodem z odległych zakątków świata? Nic prostszego! Wystarczy sięgnąć po odpowiednie przyprawy. […]

MAKRO Polska nagrodziło liderki handlu tradycyjnego

Kobieta Roku 2017 - MAKRO Polska

Znamy wyniki plebiscytu „Handel jest kobietą”, organizowanego przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Wyróżnienia w trzech kategoriach wręczono na uroczystej gali 10 października w Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie. „Handel jest kobietą” to wyjątkowe wydarzenie zorganizowane przez MAKRO Polska, które odbyło się 10 października – w Dniu Własnego Biznesu – w Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie. Spotkanie zainaugurowało cykl, którego celem jest  celebrowanie przedsiębiorczości wśród kobiet oraz docenienie ich za sukcesy i zaangażowanie w prowadzenie własnych […]

Marka Krakuski w nowej odsłonie

Nowe Krakuski

Marka Krakuski, będąca liderem rynku w kategorii ciastek paczkowanych w Polsce, wprowadza nową platformę pozycjonowania pod nazwą „Tradycja z nutą nowoczesności”. Zmiana pozycjonowania znajdzie swoje odzwierciedlenie na poziomie całego mix-u marketingowego. Nowe Krakuski to zgrabne połączenie dwóch niezwykle ważnych dla marki i jej konsumentów wartości – tradycji i nowoczesności. Swój wyraz znajdują one w zupełnie nowej szacie graficznej opakowań. Zadbano o mocny branding stawiając na zmodyfikowany logotyp, który jest nie tylko unikalny, ale także mocno […]

OSHEE Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski od sierpnia 2018 r.

OSHEE & PZPN

OSHEE, lider na rynku napojów funkcjonalnych w Polsce, i Polski Związek Piłki Nożnej rozszerzają dotychczasową współpracę! Na mocy podpisanej w poniedziałek na konferencji PZPN umowy marka OSHEE uzyska status Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w piłce nożnej, który będzie obowiązywać od sierpnia 2018 roku. W ramach umowy OSHEE uzyskało prawo do używania Tytułu Sponsorskiego, jak również do posługiwania się logotypem kompozytowym oraz do używania grupowego wizerunku Piłkarskiej Reprezentacji Polski, Reprezentacji Polski U-21 oraz Reprezentacji Polski Kobiet […]

Wawel uruchamia kolejne kampanie swoich submarek

Wawel GORZKA czekolada

Marka Wawel ogłosiła niedawno zmianę strategii komunikacji i uruchomiła kampanie reklamowe Mieszanki Krakowskiej oraz Fresh & Fruity. Właśnie wystartowała kampania kolejnej submarki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – oraz kampania outdoorowa czekolad w pięciu smakach. Wawel, marka z ponad stuletnią tradycją, przechodzi proces rebrandingu i wdraża nową strategię komunikacji. Znalazło to odzwierciedlenie w nowej identyfikacji wizualnej – odświeżonym logo i opakowaniach, a także rozpoczętych właśnie kampaniach dla poszczególnych subbrandów. Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z […]

Targi RetailShow – wiodące wydarzenie dla całej branży handlowej już w listopadzie

Targi RetailShow 2016

VIII Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2017 odbędą się 15 i 16 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Jedną z nowości będzie usytuowane w Meeting Point studio nowego programu telewizyjnego „Sklepowe Rewolucje”, gdzie właściciele sklepów, otwarci na metamorfozę swych biznesów, będą mogli uzyskać porady i zgłosić się do udziału do wiosennej edycji tej produkcji. Targi RetailShow, największe wydarzenie branży retail w Europie Środkowo-Wschodniej, to najlepsze miejsce by poznać bogatą ofertę wiodących polskich i […]

Wild Grass wprowadza dwa nowe napoje i podsumowuje sezon wiosna-lato 2017

ChaiKola ChaiMate Sobear

Dwa nowe napoje i wzrost obrotów o 54 proc. – tak wygląda podsumowanie sezonu wiosna-lato 2017 dla polskiej firmy Wild Grass produkującej napoje. Producent pierwszej naturalnej koli na rynku polskim (ChaiKola), w sezonie wiosenno-letnim br. rozszerzył swoją ofertę o dwa naturalne napoje orzeźwiające – Sobear Bitter Italian i Sobaer Ginger Ale. Cztery produkty w portfolio oraz coraz większa dostępność, spowodowały, że firma w sezonie letnim zanotowała obrót o 54 proc. większy niż w roku poprzednim. […]

Dr Milko – mleko w proszku do automatów vendingowych

Dr Milko

Dr Milko to renomowana marka naturalnego mleka w proszku, produkowanego z myślą o automatach vendingowych. Dr Milko powstaje ze świeżego mleka krowiego o najwyższej jakości, a dzięki innowacyjnej naturalnej technologii uzyskujemy idealną sypkość i doskonałą rozpuszczalność zarówno w gorącej jak i zimnej wodzie. Produkt wyróżnia bardzo charakterystyczne biało-czarne opakowanie. Mleko w proszku Dr Milko to w 100% świeże mleko krowie, które podczas produkcji jest pasteryzowane, sterylizowane i suszone, dzięki czemu otrzymujemy produkt całkowicie pozbawiony bakterii, […]

Konferencja European Retail Congress 2017 już w październiku

European Retail Congress 2017

Najważniejsi gracze sektora handlu detalicznego, zarządcy nieruchomości i przedstawiciele instytucji finansowych spotkają się w Hotelu Novotel już 25 października podczas „European Retail Congress”, konferencji, której przyświeca idea debaty o perspektywicznych kierunkach rozwoju branży. Wśród partnerów wydarzenia znalazły się spółki takie jak: Vivenge, GTC, Augere Venture, Raiffeisen Polbank i Cigno Consulting. W konferencji udział wezmą między innymi Grzegorz Furtak – ekspert w dziecinie pricingu, założyciel pricingLAB; prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz – kierownik katedry marketingu na […]

Rozmowa z Anetą Czurak, Prezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej „Mleczwart”

Aneta Czurak, Prezes Zarządu - Spółdzielnia Mleczarska "MLECZWART"

O Spółdzielni Mleczarskiej „Mleczwart”, jej pozycji na rynku mleczarskim i planach na przyszłość rozmawiamy z Prezes Zarządu – panią Anetą Czurak. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Czy może opowiedzieć nam Pani kilka zdań na temat Spółdzielni Mleczarskiej Mleczwart? Spółdzielnię mleczarską zawiązali okoliczni właściciele ziemscy w 1912 roku, którzy wspólnie wybudowali zakład mleczarski. Funkcjonował on w okresie II wojny światowej i został nawet rozbudowany. Od 1980 roku działa pod nazwą Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Wartkowicach, […]