Aktualności

Nietypowe akcje promujące nowe produkty na rynku

Verbena

Wprowadzanie nowego produktu na rynek wcale nie jest proste. Oprócz zapewnienia dystrybucji i dostępności na półce sklepowej trzeba sprawić, aby jak najwięcej osób z potencjalnej grupy docelowej dowiedziało się o nim oraz żeby chciało go zakupić. Stosuje się więc w tym celu szereg zabiegów, takich jak reklamy w telewizji, w radiu, w Internecie, promocje w supermarketach czy konkursy konsumenckie. Jednak dziś warto przedstawić kolejne narzędzie, które może sprawić, że nasz produkt zostanie zauważony – niestandardowe […]

Tres Amigos – nowa marka produktów od firmy Fanex

Tres Amigos - Fanex

Tres Amigos to linia naturalnych dodatków gastronomicznych, stanowiąca zupełnie nową kategorię w asortymencie Fanexu, znanego głównie z produkcji sosów. Nowe wyroby skierowane są do szeroko pojętego rynku HoReCa i dostępne są jedynie w sprzedaży hurtowej. Obecnie w skład marki wchodzi ponad 20 produktów, ale ich oferta będzie sukcesywnie powiększana. Tres Amigos to nowa linia wysokiej jakości dodatków, oparta o naturalne i starannie wyselekcjonowane składniki. Produkty skierowane są do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa. […]

Paluszki marki FRoSTA w wielu odsłonach

Paluszki rybne FRoSTA

Paluszki rybne to dopiero początek. W złocistej panierce FRoSTY znajdziemy nie tylko soczystego mintaja, lecz również apetyczne warzywa, kremowy ser oraz soczysty filet z kurczaka. Fani najbardziej tradycyjnej – rybnej wersji paluszków – mają do wyboru trzy warianty. Paluszki meksykańskie z pikantnymi przyprawami i chipsami tortilla, Paluszki wielozbożowe – z mąką z pszenicy, ryżu, żyta, owsa i jęczmienia oraz klasyczną wersję – Złote paluszki rybne w  chrupiącej panierce. Ich sekretem jest prawdziwa ryba – wszystkie […]

Bakal Vintage – nowa linia przekąsek od Bakal

Marka Bakal, należąca do firmy Atlanta Poland S.A., wprowadza na polski rynek spożywczy nową linię produktów Bakal Vintage. To prażone przekąski w nowej, wyróżniającej się szacie graficznej. Produkty prażone solone cieszą  się  coraz większą popularnością. Są mniej kaloryczne niż przekąski smażone i nie posiadają dodatku tłuszczu. Przekąski Bakal Vintage dodatkowo są źródłem  witamin (witaminy z grupy B, witamina E) oraz składników mineralnych (potas, fosfor, magnez, żelazo, wapń). Charakteryzują się również wysoką zawartością błonnika. – mówi […]

Grupa Chorten organizuje targi i debatę o patriotyzmie konsumenckim

Targi Chorten

Blisko 120 wystawców i nawet 2 tysiące odwiedzających – dokładnie za miesiąc – 2 września na Stadionie Miejskim w Białymstoku będą miały miejsce II Targi Ogólnospożywcze organizowane przez Grupę Chorten. To największe tego typu prestiżowe wydarzenie wystawiennicze branży spożywczej w północno-wschodniej Polsce, które stanie się także przestrzenią do debaty na temat patriotyzmu konsumenckiego, handlu po sąsiedzku oraz wspierania lokalnych producentów i polskich hurtowni oraz sklepów. Po sukcesie pierwszych targów, w tym roku zaplanowano drugą edycję […]

Carrefour inwestuje w Białej Podlaskiej

Carrefour Biała Podlaska

Już wkrótce Carrefour Biała Podlaska poddany zostanie rozbudowie oraz remodelingowi. W wyniku zaplanowanych prac obiekt handlowy zyska ponad 2000 m2 dodatkowej przestrzeni handlowej. Trwa już procedura wyboru generalnego wykonawcy inwestycji.  Wiele zmian czeka w tym roku centrum handlowe w Białej Podlaskiej. Obiekt, którego zarządcą i właścicielem jest Carrefour Polska, przejdzie bowiem rozbudowę oraz modernizację. W wyniku zaplanowanych prac pasaż handlowy zyska 1430 m2 dodatkowej powierzchni. O kolejne 670 m2 zwiększy się natomiast powierzchnia hipermarketu Carrefour. W […]

Bliski koniec drogiego masła

Do ustabilizowania się sytuacji na rynku masła trzeba jeszcze czasu, ale są pierwsze sygnały wskazujące na to, że zbliża kres drożyzny. Ceny zbytu przestały rosnąć i jeśli ta tendencja się utrzyma, jest szansa że dotrze także na sklepowe półki. Z informacji Agencji Rynku Rolnego wynika, że początek lipca przyniósł zahamowanie wzrostowej tendencji na rynku masła. Krajowe ceny zbytu trzymają się w okolicach 21 zł za kilogram, ale w pierwszym tygodniu lipca przestały iść w górę. […]

Lody Koral z „Pogromcami upału” i nowym brand hero – Chłodzimierzem

Koral Pogromcy upału

7 lipca wystartowała kampania nowej, wakacyjnej akcji lodów Koral. „Pogromcy upalu.pl” to nie tylko konkursowa gra na urządzenia mobilne i w wersji przeglądarkowej, w której za wyniki można otrzymać atrakcyjne nagrody. To również wakacyjne Road Show nad Bałtykiem. „Pogromcy upału.pl” to szereg działań promocyjnych związanych z grą o tym samym tytule, której głównym bohaterem jest Chłodzimierz, nowy brand hero marki Koral. Celem gry jest uzyskanie jak największej liczby punktów w czasie trwania akcji, czyli do […]

Czy sklepy spożywcze potrzebują social mediów?

Sklepy a social media

Komunikacja z klientami końcowymi to jedno z tych działań, które specjaliści od social mediów lubią najbardziej. Pozwala ona na wykorzystywanie swojej kreatywności oraz stworzenie ciekawej interakcji z konsumentami. W przypadku sklepów spożywczych, które coraz częściej pojawiają się w mediach społecznościowych, jest podobnie. Na co więc postawić w relacjach ze spragnionymi nie tylko chleba powszedniego? Jeżeli poddamy obserwacji wielkie sieci handlowe, które pojawiły się w mediach, to pozostaje nam stwierdzić, że cieszą się bardzo dużą popularnością. […]

Zestawy do samodzielnego gotowania podbiją polski rynek

Zestawy składników do samodzielnego gotowania (ang. meal-kit subscription services) podbiły już rynki Europy Zachodniej i Stanów Zjednoczonych. Według szacunków firmy analitycznej Cardlytics, w samym 2015 roku wartość tego segmentu rynku wzrosła o 311 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Eksperci szacują, że trend ten będzie się utrzymywał i sprzedaż tego typu produktów osiągnie poziom 4 mld dolarów w perspektywie krótkoterminowej, a do roku 2026 – 36 mld dolarów rocznie. Czy takie usługi mają szansę podbić […]