Producent słodyczy

Marka Krakuski w nowej odsłonie

Nowe Krakuski

Marka Krakuski, będąca liderem rynku w kategorii ciastek paczkowanych w Polsce, wprowadza nową platformę pozycjonowania pod nazwą „Tradycja z nutą nowoczesności”. Zmiana pozycjonowania znajdzie swoje odzwierciedlenie na poziomie całego mix-u marketingowego. Nowe Krakuski to zgrabne połączenie dwóch niezwykle ważnych dla marki i jej konsumentów wartości – tradycji i nowoczesności. Swój wyraz znajdują one w zupełnie nowej szacie graficznej opakowań. Zadbano o mocny branding stawiając na zmodyfikowany logotyp, który jest nie tylko unikalny, ale także mocno […]

Wawel uruchamia kolejne kampanie swoich submarek

Wawel GORZKA czekolada

Marka Wawel ogłosiła niedawno zmianę strategii komunikacji i uruchomiła kampanie reklamowe Mieszanki Krakowskiej oraz Fresh & Fruity. Właśnie wystartowała kampania kolejnej submarki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – oraz kampania outdoorowa czekolad w pięciu smakach. Wawel, marka z ponad stuletnią tradycją, przechodzi proces rebrandingu i wdraża nową strategię komunikacji. Znalazło to odzwierciedlenie w nowej identyfikacji wizualnej – odświeżonym logo i opakowaniach, a także rozpoczętych właśnie kampaniach dla poszczególnych subbrandów. Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z […]

Batony Bakalland BA! w kampanii reklamowej „Pełen natury”

Batony Bakalland BA!

Bakalland – polski producent bakalii i przekąsek zbożowych, rozpoczął kampanię reklamową udoskonalonej linii batonów BA!. Najnowsza linia przekąsek zbożowych Bakalland BA! pozbawiona jest syropu glukozowego i tłuszczów utwardzonych, dzięki czemu wpisuje się w aktualne trendy zdrowotne i żywieniowe. W kampanię została zaangażowana ambasadorka marki – Katarzyna Bujakiewicz. Batony Bakalland BA! to doskonała propozycja przekąski dla osób, które chcą urozmaicić swoją dietę smacznymi i zdrowymi produktami, stworzonymi z najlepszej jakości bakalii i zbóż. Hasło kampanii: „Pełen […]

Bon Bon Buddies wprowadza na rynek owocowe żelki Fruitickles inspirowane postaciami Disney’a

Bon Bon Buddies, europejski wiodący dostawca licencjonowanych i markowych słodyczy, wprowadza na rynek Fruitickles – owocowe żelki, które stanowią część pięciu porcji warzyw i owoców dla dzieci dziennie i nie zawierają dodatku cukru. W gamie Fruitickles znajdują się postacie z popularnych franczyz Disney’a takich jak: Księżniczki Disney’a, Frozen (Kraina Lodu), Auta 3, Spider-Man i Star Wars (Gwiezdne Wojny). Fruitickles są dostępne w Wielkiej Brytanii i regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) od maja 2017r. Fruitickles zostały […]

Nowe przekąski na rynku – Batony Bakal Sport

Firma Atlanta Poland S.A., właściciel marki Bakal, wprowadziła na polski rynek spożywczy Naturalne Batony Bakal Sport. To zdrowe przekąski w trzech rodzajach: Protein Natural Bar, Magnez Natural Bar oraz Energy Natural Bar. Ich popularność stale rośnie. W sprzedaży dostępne są obecnie w sieciach: Żabka, Freshmarket, Mila, POLOmarket, oraz w wybranych sklepach ELeclerc. Batony Bakal Sport to odpowiedź na stale rosnący trend zdrowej żywności w Polsce. Skierowane są do osób, które prowadzą aktywny tryb życia i […]

Nowe markizy marki HIT już w sklepach

Prawdziwa gratka dla smakoszy ciastek marki HIT – nadchodzą kasowe HITY dla grzecznych i grzesznych. Firma Bahlsen przygotowała dwie intrygujące premiery z ciastkami Hit w roli głównej. HIT NIEBIAŃSKI to subtelne połączenie smaku białej czekolady i malin, HIT PIEKIELNY to istne wcielenie ciemnej czekolady i wiśni. Warianty smakowe oraz stylistyka opakowań sezonowych bazują na dualizmie ludzkiej natury. Marka Hit wskazuje swoim konsumentom, że każdy posiada zarówno jasną, jak i mroczną stronę swojej osobowości, a sezonowe smaki […]

Dzień Czekolady w ZPC Bałtyk

Z okazji światowego Dnia Czekolady, który przypada na 12 kwietnia, pracownicy Fabryki Czekolady „Bałtyk”uruchomili fontannę czekolady i częstowali nią wszystkich, którzy tego dnia odwiedzają gdańską fabrykę czekolady. Dzień czekolady to święto, które uwielbiają wszyscy sympatycy czekoladowych tabliczek, pralinek czy bombonierek. W Gdańsku, w Fabryce Czekolady „Bałtyk” dla podkreślenia tradycji produkcji czekolady na Pomorzu zorganizowano degustację czekolady płynącej prosto z fontanny. Była to też okazja, aby opowiedzieć o historii czekolady i jako to się stało, że […]

Znamy laureatów konkursu o Złoty Medal Targów WorldFood Warsaw 2017

Ponad 150 produktów spożywczych w jedenastu kategoriach walczyło wczoraj o medale i wyróżnienia targowe. Propozycje producentów i przetwórców przeszły oczekiwania wszystkich, a wysublimowane efekty smakowe i zapachowe zaskoczyły nawet wymagające kubki smakowe profesjonalistów zasiadających w Jury. Dzisiaj podczas spotkania z mediami zostały ogłoszone wyniki. Jury w składzie Jarosław Uściński (Przewodniczący Jury, Prezes OSSKiC), Mirosław Reszczyk (Firma Janex, członek Zarządu OSSKiC), Zbigniew Łęgowski (Szef kuchni hotelu Hilton, członek OSSKIC), Agnieszka Szpaderska (manager Targów) przez wiele godzin, […]

Grześki i Jeżyki zamknięte w tabliczce czekolady marki Goplana

Marka Goplana rozszerza linię czekolad nadziewanych. Wśród nowych propozycji znalazły się tabliczki inspirowane wafelkami Grześki i ciastkami Jeżyki. Produkty są dostępne w szerokiej dystrybucji od września. Goplana wciąż odkrywa nowe oblicza czekolady i zaskakuje kolejnymi ciekawymi nowościami. Tym razem do oferty marki dołączyły dwie nowe propozycje, które zasmakują miłośnikom chrupiących wafelków Grześki, „najeżonych” bakaliami ciastek Jeżyki i nie tylko. Czekolada nadziewana Goplana Grześki i Czekolada nadziewana Goplana Jeżyki uzupełnią ofertę tabliczek nadziewanych inspirowanych popularnymi pralinami […]

Wafelki Góralki w nowym opakowaniu

Wafelki Góralki zmieniły szatę graficzną i strategię komunikacji. Marka podkreśla w niej, że wafelki są dla każdego, zawsze i wszędzie. Główny przekaz kampanii odnosi się do zwyczajnego życia. W czasach, kiedy codzienność jest coraz bardziej wymagająca, a jednocześnie monotonna, brakuje w niej czasu na radosne przeżywanie każdej chwili. Z tego powodu warto wracać do drobiazgów, które czynią życie przyjemnym i radosnym. Ułatwiają to Góralki. Góralki chcą być postrzegane jako nowoczesny brand dla całej rodziny, który […]