Producent słodyczy

Tofi To – nowa rodzina słodyczy ZPC Bałtyk

Tofi To

Fabryka Czekolady BAŁTYK zainaugurowała nową linę słodyczy o nazwie Tofi To. Tworzy ją czekolada z podwójnym nadzieniem oraz cukierki nie zawierające glutenu. Tofi To jest kompozycją mlecznej czekolady i toffi. Rodzina Tofi To powstała z myślą zarówno o najmłodszych jak i starszych smakoszach czekolady. Kompozycje smaków zostały dobrane w taki sposób, aby sprawić radość każdemu, bez względu na wiek. Rodzinę Tofi To otwiera duża, 145-gramowa czekolada mleczna z dwuwarstwowym nadzieniem. Podwójne nadzienie składa się z […]

Rusza nowa kampania marki Krakuski – „Tradycja z nutą nowoczesności”

Krakuski - nowa kampania

Jeden z czołowych producentów ciastek – marka Krakuski wprowadza nową platformę komunikacji „Tradycja z nutą nowoczesności”. Działania w ramach kampanii 360° będą mocno widoczne we wszystkich ważnych dla marki mediach oraz w punktach sprzedaży detalicznej. Kampania jest kolejnym, po zmianie opakowań i powiększeniu gramatur, elementem nowej strategii marki. Już 6 listopada ukaże się premierowy spot TV, który zainauguruje wprowadzenie nowej platformy komunikacji marki – „Tradycja z nutą nowoczesności”. W zaplanowanej na okres najbliższych miesięcy kampanii […]

25 lat gdańskich czekoladek Admirał od ZPC Bałtyk

ZPC Bałtyk - Czekoladki Admirał

„Admirał” – kultowe gdańskie czekoladki obchodzą swoje 25. urodziny. Od 1992 roku są słodką wizytówką Gdańska, a także należą do najbardziej znanych polskich słodyczy. Czekoladki „Admirał” produkowane są przez Fabrykę Czekolady „Bałtyk”. Historia czekoladek „Admirał” sięga początku lat 90-tych. „Bałtyk” poszukiwał wówczas pomysłu na wyjątkową i bardzo ekskluzywną pralinkę (pralinka to inaczej mówiąc wykwintna czekoladka). Miała ona zastąpić dotychczasowe cukierki czekoladowe. W tamtych latach nie było to łatwe zadanie ze względu na problemy z dostępnością […]

Ewa Chodakowska tworzy markę Be Raw – zdrowe przekąski od słynnej trenerki fitness

Ewa Chodakowska - Be Raw

Najpopularniejsza polska trenerka fitness – Ewa Chodakowska wprowadza na rynek nową markę przekąsek Be Raw. Projekt tworzony jest wspólnie z firmą Purella Food, która jest producentem zdrowych przekąsek. Produkowane w technologii RAW batony bezglutenowe z dodatkiem superfoods takich jak nasiona chia, surowe kakao, chlorella, orzechy, burak czy kokos, pozwolą dostarczyć bogactwo składników odżywczych. W linii Be Raw znajdziemy również baton proteinowy zawierający aż 22,8 g białka, oblany 86% gorzką czekoladą. Wszystkie batony podane w pysznie zakręconych kompozycjach smakowych, będą idealną […]

Marka Krakuski w nowej odsłonie

Nowe Krakuski

Marka Krakuski, będąca liderem rynku w kategorii ciastek paczkowanych w Polsce, wprowadza nową platformę pozycjonowania pod nazwą „Tradycja z nutą nowoczesności”. Zmiana pozycjonowania znajdzie swoje odzwierciedlenie na poziomie całego mix-u marketingowego. Nowe Krakuski to zgrabne połączenie dwóch niezwykle ważnych dla marki i jej konsumentów wartości – tradycji i nowoczesności. Swój wyraz znajdują one w zupełnie nowej szacie graficznej opakowań. Zadbano o mocny branding stawiając na zmodyfikowany logotyp, który jest nie tylko unikalny, ale także mocno […]

Wawel uruchamia kolejne kampanie swoich submarek

Wawel GORZKA czekolada

Marka Wawel ogłosiła niedawno zmianę strategii komunikacji i uruchomiła kampanie reklamowe Mieszanki Krakowskiej oraz Fresh & Fruity. Właśnie wystartowała kampania kolejnej submarki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – oraz kampania outdoorowa czekolad w pięciu smakach. Wawel, marka z ponad stuletnią tradycją, przechodzi proces rebrandingu i wdraża nową strategię komunikacji. Znalazło to odzwierciedlenie w nowej identyfikacji wizualnej – odświeżonym logo i opakowaniach, a także rozpoczętych właśnie kampaniach dla poszczególnych subbrandów. Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z […]

Batony Bakalland BA! w kampanii reklamowej „Pełen natury”

Batony Bakalland BA!

Bakalland – polski producent bakalii i przekąsek zbożowych, rozpoczął kampanię reklamową udoskonalonej linii batonów BA!. Najnowsza linia przekąsek zbożowych Bakalland BA! pozbawiona jest syropu glukozowego i tłuszczów utwardzonych, dzięki czemu wpisuje się w aktualne trendy zdrowotne i żywieniowe. W kampanię została zaangażowana ambasadorka marki – Katarzyna Bujakiewicz. Batony Bakalland BA! to doskonała propozycja przekąski dla osób, które chcą urozmaicić swoją dietę smacznymi i zdrowymi produktami, stworzonymi z najlepszej jakości bakalii i zbóż. Hasło kampanii: „Pełen […]

Bon Bon Buddies wprowadza na rynek owocowe żelki Fruitickles inspirowane postaciami Disney’a

Bon Bon Buddies, europejski wiodący dostawca licencjonowanych i markowych słodyczy, wprowadza na rynek Fruitickles – owocowe żelki, które stanowią część pięciu porcji warzyw i owoców dla dzieci dziennie i nie zawierają dodatku cukru. W gamie Fruitickles znajdują się postacie z popularnych franczyz Disney’a takich jak: Księżniczki Disney’a, Frozen (Kraina Lodu), Auta 3, Spider-Man i Star Wars (Gwiezdne Wojny). Fruitickles są dostępne w Wielkiej Brytanii i regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) od maja 2017r. Fruitickles zostały […]

Nowe przekąski na rynku – Batony Bakal Sport

Firma Atlanta Poland S.A., właściciel marki Bakal, wprowadziła na polski rynek spożywczy Naturalne Batony Bakal Sport. To zdrowe przekąski w trzech rodzajach: Protein Natural Bar, Magnez Natural Bar oraz Energy Natural Bar. Ich popularność stale rośnie. W sprzedaży dostępne są obecnie w sieciach: Żabka, Freshmarket, Mila, POLOmarket, oraz w wybranych sklepach ELeclerc. Batony Bakal Sport to odpowiedź na stale rosnący trend zdrowej żywności w Polsce. Skierowane są do osób, które prowadzą aktywny tryb życia i […]

Nowe markizy marki HIT już w sklepach

Prawdziwa gratka dla smakoszy ciastek marki HIT – nadchodzą kasowe HITY dla grzecznych i grzesznych. Firma Bahlsen przygotowała dwie intrygujące premiery z ciastkami Hit w roli głównej. HIT NIEBIAŃSKI to subtelne połączenie smaku białej czekolady i malin, HIT PIEKIELNY to istne wcielenie ciemnej czekolady i wiśni. Warianty smakowe oraz stylistyka opakowań sezonowych bazują na dualizmie ludzkiej natury. Marka Hit wskazuje swoim konsumentom, że każdy posiada zarówno jasną, jak i mroczną stronę swojej osobowości, a sezonowe smaki […]