Producent kawy premium Julius Meinl wchodzi na polski rynek

Julius MeinlJulius Meinl – działająca w 70 krajach wiedeńska palarnia kawy weszła na polski rynek z szerokim asortymentem produktów premium. Poprzez dołączenie do Coffee Zone jako udziałowiec większościowy, marka Julius Meinl zyskała w Polsce nową spółkę zależną – 20 już filię firmy na świecie.

Julius Meinl Coffee Group to palarnia kawy założona w Wiedniu w 1862 roku. Oprócz produkcji wysokiej jakości kaw i herbat, dopasowanych do potrzeb rynku HoReCa, firma zapewnia kompleksową obsługę rynku kawowego (maszyny, dodatki do kawy, herbaty, serwis), organizuje i prowadzi szkolenia, audyty, promocje. Po Bułgarii, USA, Chinach i Dubaju, firma rozszerza swoją działalność wprowadzając do Polski nową spółkę zależną.

Od ponad 156 lat marka Julius Meinl jest synonimem najwyższej jakości kawy i herbaty oraz legendarnego już, najwyższego standardu obsługi klientów. Obserwując zainteresowanie produktami Julius Meinl klientów praktycznie z całego świata jesteśmy pewni, że znajdą one również grono miłośników na naszym rodzimym rynku.

– mówi Piotr Pilch, prezes Julius Meinl Polska.

Pod koniec kwietnia działająca na całym świecie wiedeńska palarnia kawy dołączyła do założonej w Warszawie w 2008 roku Coffee Zone, jako udziałowiec większościowy. W związku z tym Coffee Zone Sp. z o.o. zmieniła nazwę na Julius Meinl Polska Sp. z o.o.

Obie marki łączą najwyższe standardy jakości, kultura parzenia kawy oraz bogate doświadczenie. Przy siedzibie firmy działa placówka szkoląca baristów – Warsaw School of Coffee, najstarsza w Polsce szkoła dla baristów.

Jednym z naszych priorytetów jest edukacja i działalność szkoleniowa. Dlatego nadal będziemy przekazywać naszą zdobywaną przez lata, praktyczną wiedzę i doświadczenie zarówno przyszłym baristom, jak i domowym pasjonatom kawy.

– zapewnia prezes Julius Meinl Polska.

Dotychczasowa oferta produktowa firmy Coffee Zone została rozszerzona o cały asortymentarki Julius Meinl, tj. najwyższej jakości kawy i herbaty, dodatki do napojów, maszyny oraz eleganckie zastawy. Dzięki temu palarnia staje się jeszcze solidniejszym i bezpiecznym partnerem, który zapewni aktualnym i przyszłym Klientom stałość dostaw oraz profesjonalną obsługę na najwyższym światowym poziomie.

Wszelkie dotychczasowe umowy oraz produkty pozostają niezmienne. Mamy jednocześnie nadzieję, że zarówno rynek, jak i nasi klienci przyjmą ciepło nową markę.

– dodaje prezes Piotr Pilch.

Julius Meinl

 

***
Julius Meinl Coffee Group
jest palarnią kawy założoną w Wiedniu w 1862 roku, dostępną na polskim rynku od końca kwietnia 2018 r. Działa obecnie w 70 krajach na świecie. Grupa Julius Meinl to firma łączącą tradycję z nowoczesnością i innowacyjnymi rozwiązaniami dla biznesu HoReCa. Polski oddział oferuje sprzedaż gatunków kaw i herbat wysokiej jakości, kompleksową obsługę rynku kawowego, organizuje i prowadzi szkolenia, audyty i promocje. Misja marki Julius Meinl to uczynienie świata bardziej poetyckim, a przez to lepszym miejscem.

1 koment.

  • Tomasz N.
    14 Cze 2018 | URL komentarza | Odpowiedz

    Niechaj wchodzi i zdobywa kolejne rynki, życzę mu jak najlepiej, konkurencyjność i budowanie doświadczenia to kluczowe czynniki decydujące o prężnym rozwoju każdej branży.

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Julius Meinl, Kawa, Palarnia kawy, Piotr Pilch, Producent kawy
Przyszłość rynku kofeiny – co producenci mogą zaoferować oprócz kawy i napojów energetycznych?

Po kawę sięga cały świat. Z reguły po to, aby dodać sobie energii i wzmocnić koncentrację. Ilość wypijanych kaw stale...

Zamknij