Marki własne

Produkty Brześcia w sklepach Biedronki

ZPC Brześć

Od czerwca klienci sieci sklepów Biedronka znajdą na półkach flagowe produkty firmy Brześć – ptysiową słomkę z cukrem oraz ptysiową słomkę z cukrem i cynamonem, sprzedawanych w marce własnej supermarketu. Jest to efekt nawiązania współpracy między firmą z Brześcia Kujawskiego a jedną z najpopularniejszych sieci handlowych w Polsce. Słomka ptysiowa pojawi się na akcji in-outowej w 1956 sklepach na terenie całego kraju. Produkty Brześcia świetnie pasują do przesłania Biedronki, którym jest promowanie polskich wyrobów najwyższej jakości. […]

Abpol Company Polska S.A. wprowadza produkty do Saloników Prasowych Kolporter

Abpol

Abpol Company Polska S.A., Spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, poinformowała o wprowadzeniu swoich produktów do Saloników Prasowych Kolporter w całej Polsce. Jest to kolejny krok w ramach realizacji strategii rozwoju Spółki, zakładającej budowanie nowych kanałów sprzedażowych dla jej asortymentu. W ramach podpisanej umowy do sprzedaży w Salonikach Prasowych Kolporter wprowadzone zostaną prezerwatywy marki własnej „You&Me”, plastry opatrunkowe marki własnej „QuickPlastR” oraz suplementy diety. Pozwoli to Spółce […]

Marka „Lubię” przekonuje producentów

Dostawcy produktów marki ”Lubię” widzą ogromny potencjał drzemiący  w tym projekcie. Dlatego coraz więcej firm zainteresowanych jest współpracą z GH PL Plus. Producenci produktów markowych otrzymują natomiast szansę współpracy ze aliansem zintegrowanych Partnerów. Aliansem który wolumenowo stanowi siłę porównywalną z zagranicznymi sieciami. Ta nowa dla nich sytuacja, w której polskie firmy stają się równorzędnym graczem, jest dla nich wyzwaniem. Pierwsze nowe kontrakty z naszym nowym aliansem, natchnęły nas optymizmem, że większość producentów odnajdzie w tym […]

Marka Lubię podbija serca konsumentów

Marka Lubię to projekt grupy handlowej PL Plus, w skład której wchodzą przedstawiciele trzech podmiotów: Bać-Pol S.A., Topaz oraz Piotr i Paweł S.A.. Wprowadzona na rynek w listopadzie ubiegłego roku marka zdążyła już wzbudzić spore zainteresowanie wśród konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po produkty opatrzone charakterystyczną etykietą „Lubię”. Obecność w sklepach produktów Lubię stale rośnie, jednak najlepszą miarą sukcesu marki jest zadowolenie klientów, którzy chcą powtarzać zakupy czyli są usatysfakcjonowani jakością i ceną  produktów z […]

5 października otwarcie supermarketu Piotr i Paweł w Olsztynie

Piotr i Paweł Olsztyn

Już 5 października nastąpi uroczyste otwarcie pierwszego na Warmii i Mazurach sklepu z logo Piotr i Paweł. Market powstanie w Olsztynie przy ulicy Żelaznej, gdzie do niedawna swoją największą w mieście placówkę miała niedawno zamknięta sieć sklepów Rast, należąca do grupy Bomi, która 10 lipca zgłosiła wniosek o upadłość układową. Pierwsi klienci będą mogli zrobić zakupy w Piotrze i Pawle  już od wczesnych godzin rannych. Otwarcie planowane jest na godzinę 8. Otwarciu sklepu w Olsztynie […]

Aro: Bierz w ciemno w Twoim sklepie

aro bierz w ciemno w twoim sklepie

Marka ARO została stworzona z myślą o klientach, którzy podczas zakupów kierują się przede wszystkim niską ceną. Charakter marki najlepiej wyraża hasło: „ARO – zawsze najtaniej”. Spot reklamowy produktów marki Aro podkreśla, że są one najtańsze na rynku, dlatego też można je „brać w ciemno”, bez wcześniejszego porównywania cen z produktami innych producentów. W skład bardzo szerokiego asortymentu tej marki na chwilę obecną wchodzi ok. 1000 artykułów (700 produktów spożywczych i 300 przemysłowych). Produkty ARO wytwarzane są przez czołowych […]

Nowy portal rynku FMCG

FMCG

Witamy serdecznie w nowym serwisie branży rynku FMCG – Przegląd Handlowy. Jest nam niezmiernie miło, że pod adresem PrzeglądHandlowy.pl będziemy mogli prezentować Państwu najświeższe informacje z branży handlowej, ciekawe wywiady i przegląd nowości na rynku FMCG i pokrewnych. Jesteśmy przekonani, że razem uda nam się stworzyć profesjonalny serwis, do którego codziennie zaglądać będzie kadra zarządzająca firm spożywczych, a także ich pracownicy, właściciele sklepów, firm dystrybucyjnych  jak również niezwiązani bezpośrednio z branżą handlową – ludzie zwyczajnie zainteresowani daną […]