FMCG

Nagrody „Retailer of the Year 2016 – Wybrany przez Dostawców” rozdane! Biedronka Siecią Handlową Roku

29 marca 2017 r. w Warszawie, podczas uroczystej Gali towarzyszącej Poland & CEE Retail Summit 2017, zostały rozdane nagrody „Retailer of the Year 2016. Wybrany przez Dostawców”, nagradzające najlepsze sieci handlowe w najważniejszych formatach. Jest to jedyne na rynku wyróżnienie przyznawane sieciom handlowym przez dostawców – producentów FMCG i  dóbr trwałych. W tym roku, aby lepiej odzwierciedlić charakterystykę rynku – wraz z partnerem merytorycznym odpowiadającym za metodologię i badanie Plebiscytu – firmą Nielsen, organizator przygotował pięć kategorii, w których odbywało się głosowanie: sieci multiformatowe, supermarkety, dyskonty, sklepy małego formatu […]

Kongres Poland & CEE Retail Summit 2017 czas zacząć!

Już po raz dziewiąty, w dniach 29-30 marca 2017 w Hotelu Hilton w Warszawie zbiera się elita polskiego handlu, reprezentująca wiodące sieci handlowe i producentów FMCG podczas Poland & CEE Retail Summit 2017. Przegląd Handlowy już po raz 4. objął swoim patronatem to niezwykłe wydarzenie. Tegoroczna edycja tego najważniejszego i najbardziej reprezentatywnego spotkania sektora retail zgromadzi ponad 1200 uczestników z 430 firm, w tym ponad 220 przedstawicieli 66 sieci handlowych oraz reprezentantów ponad 160 firm – producentów […]

Poland & CEE Retail Summit 2017

Ostatnie miesiące to okres dynamicznych zmian i zjawisk, które sprawiły, że w handlu „nic nie będzie już takie jak dawniej”. To w jaki sposób ta dokonująca się na naszych oczach transformacja sektora wpłynie na plany ekspansji największych sieci, rozwój e-handlu, plany producentów FMCG czy trendy konsumenckie będzie jednym z głównych tematów, które zostaną rozwinięte podczas Poland & CEE Retail Summit 2017  już 29-30 marca 2017 w Warszawie). To od 9 lat najważniejsze i najbardziej reprezentatywne spotkanie […]

Tarsmak – łączy smakiem od 25 lat!

Firma Tarsmak gości na stołach Polaków już od 25 lat. Specjalizacją firmy jest produkcja sosów majonezowych, pomidorowych, majonezów, ketchupów, musztard. Markowe produkty firmy, takie jak sos czosnkowy czy serowy, są powszechnie lubiane oraz wybierane przez konsumenta indywidualnego, jak i profesjonalistów, do których adresowane są wyroby w opakowaniach gastronomicznych. Początki firmy Tarsmak sięgają 1991, w którym to rozpoczęto produkcję majonezu. Kolejne lata to okres dynamicznego rozwoju: rozbudowa hal produkcyjnych, nowoczesne linie technologiczne, nowe produkty i rozwój […]

Pamapol oficjalnym dostawcą żywności na Światowe Dni Młodzieży 2016

Pamapol S.A. – czołowy polski producent dań gotowych został oficjalnym dostawcą żywności na Światowe Dni Młodzieży 2016 w Krakowie. Na potrzeby wydarzenia jakim są Światowe Dni Młodzieży 2016, Pamapol zorganizował w ramach swoich struktur Mobilną Grupę Gastronomiczną – organ, mający na celu pełną obsługę dostawy żywności podczas tego wydarzenia. Pielgrzymi będą mieli do dyspozycji dwa rodzaje punktów gastronomicznych: stacjonarne oraz mobilne, działające na zasadzie food trucków. Innowacje to podstawa Na największe w Polsce wydarzenie o […]

Już jutro Poland & CEE Retail Summit 2016

W dniach 6-7 kwietnia 2016 roku w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kongresu Poland & CEE Retail Summit 2016. Jak pisaliśmy już wcześniej, Redakcja Przeglądu Handlowego już po raz trzeci objęła wydarzenie swoim patronatem i również będziemy obecni na kongresie. Organizator kongresu Retail Summit, firma Blue Business Media zapowiada, że w tym niezwykle dynamicznym spotkaniu udział weźmie około 1000 uczestników, w tym blisko 200 przedstawicieli handlu i ponad 500 przedstawicieli sektora FMCG. To […]

Poland & CEE Retail Summit 2016 – branżowe spotkanie roku w Polsce

Już 6-7 kwietnia 2016 roku w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kongresu Poland & CEE Retail Summit. Redakcja Przeglądu Handlowego już po raz trzeci objęła wydarzenie swoim patronatem. Kongres Poland & CEE Retail Summit to pozycja obowiązkowa w kalendarzach menadżerów z firm z sektora handlu i sektora spożywczego. Spotkanie to od 8 lat wpływa na jakość i tempo rozwoju polskiego i europejskiego handlu jak oraz ma wymierne przełożenie na codzienny biznes poszczególnych firm. […]

Dynamiczny wzrost nakładów branży FMCG w mediach w III kwartale 2015 – analiza wydatków reklamowych

FMCG

W trzecim kwartale 2015 roku sektor FMCG przeznaczył na reklamę ponad 224 miliony złotych, notując tym samym 12% wzrost w stosunku do analogicznego okresu z poprzedniego roku. Również na tle innych branż producenci FMCG, w zestawieniu do roku 2014, zaliczyli wzrost najbardziej zwiększając wydatki na promocję (o ponad 23 mln zł). Największe nakłady pochłonęła reklama telewizyjna, a wśród magazynów prym wiodły media branżowe – wynika z analizy przeprowadzonej przez niezależny dom mediowy Codemedia. Producenci soków i […]

VI Gala Polskiej Rady Centrów Handlowych – PRCH Retail Awards już 15 października

Polska Rada Centrów Handlowych PRCH

15 października br. w Teatrze i Klubie Capitol w Warszawie odbędzie się 6. Gala PRCH Retail Awards. Gala jest zwieńczeniem najbardziej prestiżowego konkursu dla centrów i sieci handlowych. Wyniki zostaną ogłoszone w gronie ponad 350 przedstawicieli branży. Konkurs PRCH Retail Awards powstał dla sieci handlowych, deweloperów, zarządców, inwestorów i osób zajmujących się retail marketingiem. Program jest okazją, aby zaprezentować kompetencje, umiejętności, know-how oraz innowacyjność prowadzonych projektów. W skład Jury wchodzą specjaliści, którzy nie oceniają projektów, […]

Poland & CEE Retail Summit 2015 – branżowe spotkanie roku w Polsce

Już 18-19 marca 2015 roku w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kongresu Poland & CEE Retail Summit. Redakcja Przeglądu Handlowego objęła wydarzenie swoim patronatem. Celem kongresu Poland & CEE Retail Summit jest budowanie społeczności, stawiającej sobie za zadanie tworzenie nowej jakości oraz rozwoju polskiego i europejskiego handlu. Każdej kolejnej edycji kongresu Poland & CEE Retail Summit cel ten udaje się realizować w praktyce poprzez m.in.: wspólne definiowanie wyzwań stojących przed sektorem i […]