FMCG

Najlepszy przewoźnik dla branży FMCG – jak go wybrać?

Najlepszy przewoźnik dla branży FMCG

Raporty Unii Europejskiej dotyczące strat żywności wskazują, że wynoszą one ponad 173 kg rocznie w przeliczeniu na mieszkańca. Za część z nich odpowiedzialna jest branża transportowa, m.in. za straty związane z uszkodzeniem towarów oraz wynikające z braku utrzymania odpowiednich warunków klimatycznych. Z roku na rok rośnie liczba przepisów mająca poprawić unijne statystyki. Problem odpowiedniego transportu w branży spożywczej i towarów szybko psujących zyskuje na znaczeniu ponieważ, jak wynika z raportu „European Retail in 2018” opublikowanego […]

Rozpoczęła się X edycja Kongresu Poland & CEE Retail Summit 2018

Retail Summit 2018

Już po raz dziesiąty, w dniach 13-14 marca 2018 w Hotelu Hilton w Warszawie zbiera się elita polskiego handlu, reprezentująca wiodące sieci handlowe i producentów FMCG podczas Poland & CEE Retail Summit 2018. Przegląd Handlowy już po raz 5. ma zaszczyt objąć swoim patronatem to niezwykle ważne wydarzenie branżowe. Tradycyjnie zwieńczeniem pierwszego dnia Kongresu będzie uroczysta gala wręczenia nagród „Retailer of the Year. Wybrany przez Dostawców 2017”, wyróżniających najlepsze sieci w głównych formatach handlowych. To jedyne wyróżnienie na rynku […]

Dlaczego branża FMCG powinna postawić na design?

Odpowiedź jest prosta – ponieważ design to jedno z najważniejszych dziś narzędzi do budowania przewagi na rynku FMCG. Zapewne mijając sklepowe półki, często zastanawiamy się, dlaczego niektóre produkty omijamy i wydają się nam „nie dla nas”. Mamy wątpliwości co do ich wiarygodności i skuteczności. W koszyku ostatecznie lądują marki znane, które darzymy zaufaniem i które… zupełnie przypadkiem nieźle w naszej ocenie wyglądają. To nie przypadek, a efekt pracy zespołu designerów, marketingowców i handlowców, którzy zaczęli […]

Nowa sesja „Retail Online” podczas X Poland & CEE Retail Summit

Retail Summit 2018

Już po raz dziesiąty odbędzie się wspólne spotkanie przedstawicieli szeroko rozumianej branży Retail i FMCG w Polsce. Kongres Poland & CEE Retail Summit, bo o nim mowa odbędzie się w dniach 13-14 marca 2018 roku w Warszawie. To dwa dni strategicznych informacji bezpośrednio od liderów w branży, plany rozwoju liderów rynku, oraz cenne kontakty biznesowe. Dzięki dokładnej analizie ankiet ewaluacyjnych i wnioskom po kilkudziesięciu przeprowadzonych rozmowach i wywiadach, tematyka spotkania oraz jego formuła z każdą edycją […]

Dariusz Wardencki nowym prezesem Bahlsen w Polsce

Dariusz Wardencki - Prezes Bahlsen

Uchwałą Rady Zarządu Grupy z dniem 1 września 2017 stanowisko Prezesa Zarządu Bahlsen Polska objął Dariusz Wardencki. Na tym stanowisku zastąpił Scotta Brankina, który w czerwcu ubiegłego roku objął stanowisko Członka Zarządu Grupy Bahlsen w Hanowerze. Dariusz Wardencki posiada ponad 20-letnie doświadczenie w sektorze FMCG. Pracował między innymi w takich międzynarodowych firmach jak Mondelez (Dyrektor Handlowy na obszar Chorwacji i Słowenii), LU Polska (Dyrektor Sprzedaży), Gillette oraz Procter&Gamble. Ostatnio pracował jako Dyrektor Sprzedaży w firmie […]

Jak komunikować produkty spożywcze w social media?

Góralki

Często spotykamy się ze stwierdzeniem, że każda firma powinna mieć swój profil na portalach społecznościowych. Oczywiście, zależy to od celów komunikacyjnych jakie stawia sobie marka. Produkty spożywcze to bardzo wdzięczny temat do komunikowania na Facebooku i Instagramie czy Youtube. Jednak trzeba robić to w określony sposób. Poniżej znajdziecie kilka porad dotyczących tego jak rozmawiać z potencjalnymi klientami, którzy poruszają się w Internecie. Wybierz cel i sprawdź grupę docelową Zakładając naszą obecność w mediach społecznościowych ważne […]

Nagrody „Retailer of the Year 2016 – Wybrany przez Dostawców” rozdane! Biedronka Siecią Handlową Roku

29 marca 2017 r. w Warszawie, podczas uroczystej Gali towarzyszącej Poland & CEE Retail Summit 2017, zostały rozdane nagrody „Retailer of the Year 2016. Wybrany przez Dostawców”, nagradzające najlepsze sieci handlowe w najważniejszych formatach. Jest to jedyne na rynku wyróżnienie przyznawane sieciom handlowym przez dostawców – producentów FMCG i  dóbr trwałych. W tym roku, aby lepiej odzwierciedlić charakterystykę rynku – wraz z partnerem merytorycznym odpowiadającym za metodologię i badanie Plebiscytu – firmą Nielsen, organizator przygotował pięć kategorii, w których odbywało się głosowanie: sieci multiformatowe, supermarkety, dyskonty, sklepy małego formatu […]

Kongres Poland & CEE Retail Summit 2017 czas zacząć!

Już po raz dziewiąty, w dniach 29-30 marca 2017 w Hotelu Hilton w Warszawie zbiera się elita polskiego handlu, reprezentująca wiodące sieci handlowe i producentów FMCG podczas Poland & CEE Retail Summit 2017. Przegląd Handlowy już po raz 4. objął swoim patronatem to niezwykłe wydarzenie. Tegoroczna edycja tego najważniejszego i najbardziej reprezentatywnego spotkania sektora retail zgromadzi ponad 1200 uczestników z 430 firm, w tym ponad 220 przedstawicieli 66 sieci handlowych oraz reprezentantów ponad 160 firm – producentów […]

Poland & CEE Retail Summit 2017

Ostatnie miesiące to okres dynamicznych zmian i zjawisk, które sprawiły, że w handlu „nic nie będzie już takie jak dawniej”. To w jaki sposób ta dokonująca się na naszych oczach transformacja sektora wpłynie na plany ekspansji największych sieci, rozwój e-handlu, plany producentów FMCG czy trendy konsumenckie będzie jednym z głównych tematów, które zostaną rozwinięte podczas Poland & CEE Retail Summit 2017  już 29-30 marca 2017 w Warszawie). To od 9 lat najważniejsze i najbardziej reprezentatywne spotkanie […]

Tarsmak – łączy smakiem od 25 lat!

Firma Tarsmak gości na stołach Polaków już od 25 lat. Specjalizacją firmy jest produkcja sosów majonezowych, pomidorowych, majonezów, ketchupów, musztard. Markowe produkty firmy, takie jak sos czosnkowy czy serowy, są powszechnie lubiane oraz wybierane przez konsumenta indywidualnego, jak i profesjonalistów, do których adresowane są wyroby w opakowaniach gastronomicznych. Początki firmy Tarsmak sięgają 1991, w którym to rozpoczęto produkcję majonezu. Kolejne lata to okres dynamicznego rozwoju: rozbudowa hal produkcyjnych, nowoczesne linie technologiczne, nowe produkty i rozwój […]