Kampania reklamowa

Lody Koral z „Pogromcami upału” i nowym brand hero – Chłodzimierzem

Koral Pogromcy upału

7 lipca wystartowała kampania nowej, wakacyjnej akcji lodów Koral. „Pogromcy upalu.pl” to nie tylko konkursowa gra na urządzenia mobilne i w wersji przeglądarkowej, w której za wyniki można otrzymać atrakcyjne nagrody. To również wakacyjne Road Show nad Bałtykiem. „Pogromcy upału.pl” to szereg działań promocyjnych związanych z grą o tym samym tytule, której głównym bohaterem jest Chłodzimierz, nowy brand hero marki Koral. Celem gry jest uzyskanie jak największej liczby punktów w czasie trwania akcji, czyli do […]

Smak, który wygrywa – rusza letnia kampania reklamowa PROFI

Kampania reklamowa PROFI pasztet

Na przełomie czerwca i lipca rusza letnia kampania outdoorowa Profi obejmująca kampanię billboardową w miejscowościach nadmorskich oraz na terenie największych ośrodków miejskich. Reklamowane linie produktów Profi to idealne na wyjazdy wakacyjne gotowe do spożycia zupy oraz Wielkopolskie pasztety z drobiem. Kampania reklamowa przygotowana została specjalnie na czas wakacyjny i podkreśla atrybut produktów Profi, nawiązując do popularnej gry w kółko i krzyżyk. Wielkoformatowe reklamy z hasłem: Smak, który wygrywa widoczne będą w nadmorskich miejscowościach turystycznych oraz […]

Świąteczna kampania reklamowa marki Palma

Rozpoczyna się kampania reklamowa marki Palma, w której firma nawiązuje do emocji towarzyszącym nadchodzącym świętom Bożego Narodzenia. Komunikacja obejmuje m.in. działania w TV, prasie a także w social mediach. Kampania nawiązuje do najpiękniejszego i najbardziej wyczekiwanego okresu w roku, jakim bez wątpienia są Święta Bożego Narodzenia. Ma przybliżyć konsumentom atmosferę radosnych chwil spędzonych w gronie najbliższych, przy akompaniamencie ferii zapachów i smaków, które tworzą rodzinne historie. Działania reklamowe zostały zaplanowane na dwa miesiące – od […]

Wafelki Góralki w nowym opakowaniu

Wafelki Góralki zmieniły szatę graficzną i strategię komunikacji. Marka podkreśla w niej, że wafelki są dla każdego, zawsze i wszędzie. Główny przekaz kampanii odnosi się do zwyczajnego życia. W czasach, kiedy codzienność jest coraz bardziej wymagająca, a jednocześnie monotonna, brakuje w niej czasu na radosne przeżywanie każdej chwili. Z tego powodu warto wracać do drobiazgów, które czynią życie przyjemnym i radosnym. Ułatwiają to Góralki. Góralki chcą być postrzegane jako nowoczesny brand dla całej rodziny, który […]

Aviko z nową kampanią reklamową

Na początku października ruszyła kampania telewizyjna nowej linii frytek marki Aviko. Kampania telewizyjna promuje najnowszą linię frytek Aviko – Super Crunch. Produkt pojawił się na rynku w trzech wariantach: Ekstra chrupiąca frytka prosta 750g, Ekstra chrupiąca frytka karbowana 750g, Ekstra chrupiąca frytka cienka i długa 750g. Nowość odznacza się jeszcze większą chrupkością. Tę cechę frytek marka Aviko zwielokrotniła stosując specjalistyczną metodę produkcji. W kampanii wykorzystane zostały wszystkie główne stacje telewizyjne oraz stacje tematyczne. Wsparciem komunikacji […]

Rusza letnia kampania reklamowa marki PROFI

1 lipca ruszyła letnia kampania outdoorowa marki Profi obejmująca kampanię billboardową na terenie całego kraju oraz reklamę na pojazdach komunikacji miejskiej. Reklamowane produkty to zupy gotowe do spożycia Profi oraz Wielkopolskie pasztety z drobiem Profi. Kampania reklamowa dedykowana została specjalnie na czas wakacyjny i nawiązuje do ulubionych letnich aktywności Polaków. Wielkoformatowe reklamy z hasłami: Szczyt smaku, Wiosłuj zupę, Smaruj do brzegu, Głodnemu PoMorze widoczne będą przy głównych trasach wjazdowych i wyjazdowych, w popularnych kierunkach turystycznych tj. […]

Marka Bakuś z loterią i kampanią wizerunkową

W ramach wiosennej komunikacji marka Bakuś prowadzi dwa rodzaje działań w mediach. Jednym z nich jest nowa, ciepła kampania wizerunkowa przypominająca rodzicom o milionach powodów do dumy ze swoich dzieci. Kolejny etap to loteria z nagrodami, której celem jest zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty marki. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy UM. Pierwsza litera? Samodzielnie zasznurowane buty? Spoty reklamowe marki Bakuś emitowane w ramach kampanii pod hasłem „Są powody do dumy” podkreślają więź łączącą […]

Świąteczna kampania promocyjna marki Cukier Królewski

Na przełomie listopada i grudnia Südzucker Polska S.A. rozpoczyna bożonarodzeniową kampanię promocyjną produkty Cukru Królewskiego. Działania podjęte w minionych latach odniosły sukces, dlatego producent marki zdecydował o powtórzeniu sprawdzonych praktyk. Tym samym, poza reklamą i komunikacją PR, tegoroczna kampania skupi się na: promocji konsumenckiej, eventach z gofrobusem w roli głównej oraz degustacjach w wybranych sklepach. Polacy uwielbiają „Słodkie gesty” Wzajemna wymiana życzliwości i pyszne gofry z cukrem pudrem to znak rozpoznawczy akcji „Słodkie gesty”, która […]

Dynamiczny wzrost nakładów branży FMCG w mediach w III kwartale 2015 – analiza wydatków reklamowych

FMCG

W trzecim kwartale 2015 roku sektor FMCG przeznaczył na reklamę ponad 224 miliony złotych, notując tym samym 12% wzrost w stosunku do analogicznego okresu z poprzedniego roku. Również na tle innych branż producenci FMCG, w zestawieniu do roku 2014, zaliczyli wzrost najbardziej zwiększając wydatki na promocję (o ponad 23 mln zł). Największe nakłady pochłonęła reklama telewizyjna, a wśród magazynów prym wiodły media branżowe – wynika z analizy przeprowadzonej przez niezależny dom mediowy Codemedia. Producenci soków i […]

Lokalne odmiany owoców w kampanii Herbapol

Herbapol - Dżemy klasyczne

Firma Herbapol rusza z nową kampanią reklamową dżemów, którą otwiera emisja 30-sekundowego spotu telewizyjnego z udziałem Tomka Jakubiaka, ambasadora marki. Komunikacja skupia się na podkreśleniu lokalności oraz odmianowości najlepszych polskich owoców pochodzących od sprawdzonych i zaufanych dostawców Herbapol. Główną osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny prezentujący dżemy: Truskawka z Lubelszczyzny, Malina Polka, Wiśnia Nadwiślanka, Czarna porzeczka z okolic Nałęczowa oraz Powidła Węgierkowe. Produkty poleca Tomek Jakubiak, który jako dziennikarz kulinarny i kucharz, od lat przekonuje Polaków […]