Kampania reklamowa

Słodycze, media społecznościowe i młodzież

Ciacho

Koniec minionego roku minął firmie I.D.C. Holding pod znakiem wprowadzenia nowego produktu. Słodycze sygnowane marką Góralki wzbogaciły się o kruche ciasteczka w dwóch wersjach smakowych. Ich premierze towarzyszyła kampania reklamowa prowadzona za pośrednictwem profili społecznościowych. Do Facebooka, Instagrama i Wykopu dołączył Snapchat, który stał się jednym z głównych kanałów emisji materiałów reklamowych. Kampania „3 x CIACHO” realizowana dla Góralki Ciacho przez agencję Abanana obejmowała przede wszystkim działania na nowym kanale komunikacji, czyli na Snapchacie. Projekt […]

Wystartowała wielka kampania reklamowa Black Energy Drink – Win the Game

Black Energy Drink - Win the Game

W najnowszej kampanii marki Black Energy Drink, należącej do FoodCare Group, wystąpiły zawodniczki Legends Football League. Kampania wystartowała w połowie grudnia i potrwa do końca lutego 2018 r. Druga faza działań, która rozpoczęła się 8 stycznia, obejmie swoim szerokim zasięgiem telewizję, radio, prasę, outdoor, Internet, w tym social media. Tematem wiodącym kampanii jest Legends Football League (LFL) – kobieca liga futbolową, uosobienie amerykańskiego snu o realizacji marzeń i zwycięstwie, bijąca rekordy popularności i oglądalności w […]

Rusza nowa kampania marki Krakuski – „Tradycja z nutą nowoczesności”

Krakuski - nowa kampania

Jeden z czołowych producentów ciastek – marka Krakuski wprowadza nową platformę komunikacji „Tradycja z nutą nowoczesności”. Działania w ramach kampanii 360° będą mocno widoczne we wszystkich ważnych dla marki mediach oraz w punktach sprzedaży detalicznej. Kampania jest kolejnym, po zmianie opakowań i powiększeniu gramatur, elementem nowej strategii marki. Już 6 listopada ukaże się premierowy spot TV, który zainauguruje wprowadzenie nowej platformy komunikacji marki – „Tradycja z nutą nowoczesności”. W zaplanowanej na okres najbliższych miesięcy kampanii […]

Wawel uruchamia kolejne kampanie swoich submarek

Wawel GORZKA czekolada

Marka Wawel ogłosiła niedawno zmianę strategii komunikacji i uruchomiła kampanie reklamowe Mieszanki Krakowskiej oraz Fresh & Fruity. Właśnie wystartowała kampania kolejnej submarki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – oraz kampania outdoorowa czekolad w pięciu smakach. Wawel, marka z ponad stuletnią tradycją, przechodzi proces rebrandingu i wdraża nową strategię komunikacji. Znalazło to odzwierciedlenie w nowej identyfikacji wizualnej – odświeżonym logo i opakowaniach, a także rozpoczętych właśnie kampaniach dla poszczególnych subbrandów. Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z […]

Lody Koral z „Pogromcami upału” i nowym brand hero – Chłodzimierzem

Koral Pogromcy upału

7 lipca wystartowała kampania nowej, wakacyjnej akcji lodów Koral. „Pogromcy upalu.pl” to nie tylko konkursowa gra na urządzenia mobilne i w wersji przeglądarkowej, w której za wyniki można otrzymać atrakcyjne nagrody. To również wakacyjne Road Show nad Bałtykiem. „Pogromcy upału.pl” to szereg działań promocyjnych związanych z grą o tym samym tytule, której głównym bohaterem jest Chłodzimierz, nowy brand hero marki Koral. Celem gry jest uzyskanie jak największej liczby punktów w czasie trwania akcji, czyli do […]

Smak, który wygrywa – rusza letnia kampania reklamowa PROFI

Kampania reklamowa PROFI pasztet

Na przełomie czerwca i lipca rusza letnia kampania outdoorowa Profi obejmująca kampanię billboardową w miejscowościach nadmorskich oraz na terenie największych ośrodków miejskich. Reklamowane linie produktów Profi to idealne na wyjazdy wakacyjne gotowe do spożycia zupy oraz Wielkopolskie pasztety z drobiem. Kampania reklamowa przygotowana została specjalnie na czas wakacyjny i podkreśla atrybut produktów Profi, nawiązując do popularnej gry w kółko i krzyżyk. Wielkoformatowe reklamy z hasłem: Smak, który wygrywa widoczne będą w nadmorskich miejscowościach turystycznych oraz […]

Świąteczna kampania reklamowa marki Palma

Rozpoczyna się kampania reklamowa marki Palma, w której firma nawiązuje do emocji towarzyszącym nadchodzącym świętom Bożego Narodzenia. Komunikacja obejmuje m.in. działania w TV, prasie a także w social mediach. Kampania nawiązuje do najpiękniejszego i najbardziej wyczekiwanego okresu w roku, jakim bez wątpienia są Święta Bożego Narodzenia. Ma przybliżyć konsumentom atmosferę radosnych chwil spędzonych w gronie najbliższych, przy akompaniamencie ferii zapachów i smaków, które tworzą rodzinne historie. Działania reklamowe zostały zaplanowane na dwa miesiące – od […]

Wafelki Góralki w nowym opakowaniu

Wafelki Góralki zmieniły szatę graficzną i strategię komunikacji. Marka podkreśla w niej, że wafelki są dla każdego, zawsze i wszędzie. Główny przekaz kampanii odnosi się do zwyczajnego życia. W czasach, kiedy codzienność jest coraz bardziej wymagająca, a jednocześnie monotonna, brakuje w niej czasu na radosne przeżywanie każdej chwili. Z tego powodu warto wracać do drobiazgów, które czynią życie przyjemnym i radosnym. Ułatwiają to Góralki. Góralki chcą być postrzegane jako nowoczesny brand dla całej rodziny, który […]

Aviko z nową kampanią reklamową

Na początku października ruszyła kampania telewizyjna nowej linii frytek marki Aviko. Kampania telewizyjna promuje najnowszą linię frytek Aviko – Super Crunch. Produkt pojawił się na rynku w trzech wariantach: Ekstra chrupiąca frytka prosta 750g, Ekstra chrupiąca frytka karbowana 750g, Ekstra chrupiąca frytka cienka i długa 750g. Nowość odznacza się jeszcze większą chrupkością. Tę cechę frytek marka Aviko zwielokrotniła stosując specjalistyczną metodę produkcji. W kampanii wykorzystane zostały wszystkie główne stacje telewizyjne oraz stacje tematyczne. Wsparciem komunikacji […]

Rusza letnia kampania reklamowa marki PROFI

1 lipca ruszyła letnia kampania outdoorowa marki Profi obejmująca kampanię billboardową na terenie całego kraju oraz reklamę na pojazdach komunikacji miejskiej. Reklamowane produkty to zupy gotowe do spożycia Profi oraz Wielkopolskie pasztety z drobiem Profi. Kampania reklamowa dedykowana została specjalnie na czas wakacyjny i nawiązuje do ulubionych letnich aktywności Polaków. Wielkoformatowe reklamy z hasłami: Szczyt smaku, Wiosłuj zupę, Smaruj do brzegu, Głodnemu PoMorze widoczne będą przy głównych trasach wjazdowych i wyjazdowych, w popularnych kierunkach turystycznych tj. […]