Sieci handlowe

Miliardowe inwestycje handlu w reklamę w 2016 roku

Sektor handlu przeznaczył na promocje w 2016 r. ponad jedną czwartą więcej niż w 2015 r. Inwestycje przekroczyły 1 mld zł. Najwięcej – 737,6 mln zł – wydali reklamodawcy z kategorii super- i hipermarkety. Niekwestionowanym liderem w branży jest Lidl, który tylko w 2016 r. przeznaczył na reklamę prawie 164,4 mln zł, ponad dwa razy więcej niż drugi w zestawieniu Media Expert i o ponad 100 mln zł więcej niż jego największy konkurent – właściciel sieci Biedronka […]

UOKiK wydaje zgodę na przejęcie Eko Holding przez Eurocash

Supermarkety EKO kolejną marką grupy Eurocash, która konsekwentnie buduje swoją siłę w rynku detalicznym. Dzięki uzyskanej właśnie zgodzie UOKiK, dołączą one do innych marek sklepów EC, takich jak Delikatesy Centrum, Abc, Lewiatan, Groszek i inne. Według innych informacji z rynku, EC najprawdopodobniej odpadł z listy potencjalnych kupców sieci sklepów Żabka. Ta transakcja byłaby kolejnym krokiem milowym w rozwoju sieci i naturalnie wzmocniłaby obecność sklepów grupy EC w dużych i średnich miastach. To wciąż najmniej zagospodarowany […]

Carrefour wprowadza płatności mobilne Android Pay w swoich sklepach

Klienci wszystkich sklepów pod szyldem Carrefour w Polsce mogą dokonywać płatności za pomocą aplikacji mobilnej Android Pay™. To nowoczesne rozwiązanie umożliwia łatwe i szybkie zakupy przy użyciu smartfona. W ponad 800 sklepach Carrefour w Polsce klienci mogą już płacić za zakupy przy wykorzystaniu płatności mobilnych od Google – Android Pay. Aby dokonać płatności mobilnych, należy pobrać aplikację Android Pay ze sklepu Google Play, a następnie dodać do aplikacji swoją kartę kredytową lub debetową. Wszyscy posiadacze […]

13 października podczas gali PRCH Retail Awards poznamy najlepsze centra i sieci handlowe w Polsce

Już 13 października poznamy laureatów najbardziej prestiżowego konkursu dla branży centrów handlowych, PRCH Retail Awards. Rekordowe 80 zgłoszonych projektów walczy w 15 kategoriach konkursowych. Konkurs PRCH Retail Awards stworzony został przez Polską Radę Centrów Handlowych z myślą o sieciach handlowych, deweloperach, zarządcach, inwestorach i profesjonalistach zajmujących się retail marketingiem. Zwycięzców 7 edycji konkursu PRCH Retail Awards będzie można poznać podczas uroczystej gali, która odbędzie się 13 października. Wydarzenie to rokrocznie gromadzi grupę 400 najważniejszych przedstawicieli […]

21 urodziny sieci Netto w Polsce

Netto

Pierwszy sklep sieci Netto w Polsce powstał w 1995 roku w Szczecinie. Od tamtej pory polscy konsumenci pokochali produkty dostępne w ofercie, a do wyboru mają aż 359 placówek w całym kraju. Z okazji 21 urodzin sieć Netto razem z radiem Złote Przeboje przygotowała wyjątkowy konkurs, w którym do wygrania są bony na zakupy oraz udział w warsztatach kulinarnych. Poranek z Netto i Złotymi Przebojami W ofercie dostępnej w każdym sklepie sieci, jednym z najważniejszych […]

Otwarcie POLOmarketu w Bydgoszczy

20 maja o godz. 8.00 przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 33 w Bydgoszczy zostanie otwarty nowy sklep polskiej sieci POLOmarket. Otwarciu towarzyszyć będą konkursy dla klientów, słodkie niespodzianki, degustacje wędlin i promocje na wybrane produkty. Sklep znajduje się w nowo otwartym Parku Handlowym Balaton. Jest wyposażony w klimatyzację. Powierzchnia handlowa nowego POLOmarketu to około 600 m2. Sklep będzie prowadził sprzedaż szerokiego asortymentu produktów, zarówno żywnościowych, jak i przemysłowych. POLOmarket wyróżnia się na tle konkurencji bogatą ofertą […]

Wzrost wynagrodzeń pracowników sieci Biedronka

Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, podwyższa wynagrodzenia swoich pracowników od 1 kwietnia br. Pensja kasjera-sprzedawcy z trzyletnim stażem pracy w JMP zwiększa się z 2200 zł brutto do 2450 zł brutto. W związku z kwietniową podwyżką firma w 2016 r. zainwestuje w wynagrodzenia pracowników dodatkowo ponad 80 mln złotych. Najniższe wynagrodzenie, czyli pensja dla osób rozpoczynających pracę w sklepach Biedronka, od 1 kwietnia br. będzie wynosić 2250 zł brutto. W miarę wydłużania się stażu pracy, pensja sprzedawcy-kasjera wzrasta. Ponadto pracownicy sklepów mają możliwość […]

SPAR otwiera nowy sklep w Milczanach

Sieć polskich sklepów spożywczych SPAR uruchomiła kolejną placówkę. Sklep o powierzchni 290m² i formacie SPAR otwarto w miejscowości Milczany. Mimo, że Milczany to niewielka miejscowość położona w powiecie sandomierskim, w województwie świętokrzyskim, oferta sklepu SPAR nie różni się niczym od placówek SPAR zlokalizowanych w większych miastach. Placówka w Milczanach to nowoczesny obiekt, zaaranżowany specjalnie z myślą o wygodzie klientów, dopasowany do ich potrzeb i pozwalający na komfortowe zakupy. W ofercie sklepu znajdują się wysokiej jakości […]

Sieć Mila świętuje 1 urodziny

Na początku ubiegłego roku swoją działalność rozpoczęła sieć supermarketów Mila, należąca do spółki market-Detal. Z okazji swoich 1. urodzin, sieć supermarketów Mila przygotowała moc atrakcji dla wszystkich klientów. Od dzisiaj aż do 9 lutego we wszystkich sklepach Mila w całej Polsce ruszają promocje – produkty w mega niskich cenach oraz wielka urodzinowa loteria, w której do wygrania jest ponad 1000 atrakcyjnych nagród. Na zwycięzców czekają pralki firmy Whirpool, rowery Cross oraz torby ekologiczne. Więcej informacji na temat urodzinowej […]

MarcPol odświeża wizerunek. Najpierw logo i hasło przewodnie, teraz nowa strona internetowa

MarcPol uruchomił nową stronę www. Przebudowany serwis internetowy to kolejny ważny element rebrandingu polskiej sieci handlowej. Odmieniony wygląd zyskała również gazetka oraz strona sieci na portalu facebook.com. Nową stronę www.marcpol.pl wyróżnia przede wszystkim funkcjonalny, łatwy w nawigacji layout, czytelny podział na zakładki, w tym Strefę Klienta z odmienioną gazetkę promocyjną. W serwisie znaleźć można również m.in. przepisy na tradycyjne dania kuchni polskiej i regionalnej oraz informacje nt. prowadzonych rekrutacji i programów praktyk. Szata graficzna strony […]