Artykuły spożywcze

Coca-Cola Cherry Zero Cukru dostępna na polskim rynku

Coca-Cola Cherry Zero Cukru puszka

Coca-Cola, w ramach realizacji swojego europejskiego zobowiązania dotyczącego redukcji kaloryczności, wprowadziła na polski rynek kolejny produkt bez cukru. W polskich sklepach pojawiła się nowa Coca-Cola Cherry Zero Cukru – propozycja dla wszystkich fanów najbardziej znanej na świecie wiśniowej coli, pragnących cieszyć się jej smakiem bez kalorii i bez cukru. Coca-Cola Cherry Zero Cukru, która zastąpi dotychczas sprzedawaną wersję napoju opartą na recepturze z zawartością cukru, jest kolejnym dowodem na to, że firma Coca-Cola realizuje europejskie […]

Pomyśl czule o rybie, zwłaszcza zimą

Pomyśl czule o rybie

Jeść ryby czy nie jeść – oto jest pytanie. Sprzeczne informacje docierające z różnych źródeł raz przekonują, że powinniśmy je spożywać regularnie, innym razem straszą metalami ciężkimi. Jak poradzić sobie w gąszczu sprzecznych informacji? Katarzyna Zadka, ekspert ds. żywienia w programie edukacyjnym „Żyj smacznie i zdrowo”, przekonuje, że korzyści dla organizmu człowieka wynikające ze spożycia ryb przewyższają zagrożenia związane z obecnością w nich zanieczyszczeń. Każdy z nas powinien spożywać ryby przynajmniej dwa razy w tygodniu, […]

Pierniczki Delecta z kolekcją stempelków

Delecta Pierniczki

Mieszanka cynamonu, goździków i kolendry znalazła się w niezwykle aromatycznej nowości od marki Delecta – Pierniczki korzenny smak. Limitowana, bożonarodzeniowa propozycja jest dostępna w szerokiej dystrybucji od 3 października br. Pierniczki to najpopularniejszy świąteczny wypiek. Dzięki mieszance od marki Delecta ich przygotowanie jest niezwykle szybkie i wygodne. Zawartość opakowania, do której wystarczy dodać jedynie jajo oraz masło lub margarynę, pozwala przygotować ok. 70 ciasteczek. Dołączony do produktu stempelek w kształcie konika, gwiazdki, ludzika lub bałwanka (w […]

Tofi To – nowa rodzina słodyczy ZPC Bałtyk

Tofi To

Fabryka Czekolady BAŁTYK zainaugurowała nową linę słodyczy o nazwie Tofi To. Tworzy ją czekolada z podwójnym nadzieniem oraz cukierki nie zawierające glutenu. Tofi To jest kompozycją mlecznej czekolady i toffi. Rodzina Tofi To powstała z myślą zarówno o najmłodszych jak i starszych smakoszach czekolady. Kompozycje smaków zostały dobrane w taki sposób, aby sprawić radość każdemu, bez względu na wiek. Rodzinę Tofi To otwiera duża, 145-gramowa czekolada mleczna z dwuwarstwowym nadzieniem. Podwójne nadzienie składa się z […]

Babeczki Brownie Delecta – klasyka amerykańskiego smaku

Babeczki Brownie Delecta

Delecta rozbudowuje linię ciast premium, wprowadzając na rynek Babeczki Brownie w dwóch wariantach – mocno czekoladowe i karmelowe z czekoladą. To pierwsze na rynku mieszanki do samodzielnego przygotowania klasycznego amerykańskiego wypieku w formie babeczek. Babeczki Brownie Delecta to mocno czekoladowy wypiek z dużymi kawałkami belgijskiej czekolady (aż 15% w składzie) i wanilią Bourbon. Nie zawierają konserwantów i sztucznych barwników. Oferta obejmuje dwa najbardziej popularne smaki – Babeczki Brownie mocno czekoladowe i karmelowe z  czekoladą. Jak przystało […]

Limitowana edycja soków od Marwitu o smaku pomarańcza-jarmuż już w sklepach

Marwit, znany producent świeżych soków, wprowadził do swojej oferty sok z pomarańczy i jarmużu. To kolejny produkt marki, który wzmacnia układ odpornościowy. Sok pomarańczowo-jarmużowy marki Marwit pojawił się w kilku tysiącach sklepów na terenie całej Polski. Jest to limitowana edycja niepasteryzowanego soku sezonowego, o krótkim terminie spożycia (5 dni), sprzedawana – jak pozostałe – w szklanych, zakręcanych butelkach o pojemności 250 ml. Propozycja Marwitu to przede wszystkim cenne źródło witaminy C – niezbędnej do prawidłowego […]

Rusza nowa kampania marki Krakuski – „Tradycja z nutą nowoczesności”

Krakuski - nowa kampania

Jeden z czołowych producentów ciastek – marka Krakuski wprowadza nową platformę komunikacji „Tradycja z nutą nowoczesności”. Działania w ramach kampanii 360° będą mocno widoczne we wszystkich ważnych dla marki mediach oraz w punktach sprzedaży detalicznej. Kampania jest kolejnym, po zmianie opakowań i powiększeniu gramatur, elementem nowej strategii marki. Już 6 listopada ukaże się premierowy spot TV, który zainauguruje wprowadzenie nowej platformy komunikacji marki – „Tradycja z nutą nowoczesności”. W zaplanowanej na okres najbliższych miesięcy kampanii […]

25 lat gdańskich czekoladek Admirał od ZPC Bałtyk

ZPC Bałtyk - Czekoladki Admirał

„Admirał” – kultowe gdańskie czekoladki obchodzą swoje 25. urodziny. Od 1992 roku są słodką wizytówką Gdańska, a także należą do najbardziej znanych polskich słodyczy. Czekoladki „Admirał” produkowane są przez Fabrykę Czekolady „Bałtyk”. Historia czekoladek „Admirał” sięga początku lat 90-tych. „Bałtyk” poszukiwał wówczas pomysłu na wyjątkową i bardzo ekskluzywną pralinkę (pralinka to inaczej mówiąc wykwintna czekoladka). Miała ona zastąpić dotychczasowe cukierki czekoladowe. W tamtych latach nie było to łatwe zadanie ze względu na problemy z dostępnością […]

Ewa Chodakowska tworzy markę Be Raw – zdrowe przekąski od słynnej trenerki fitness

Ewa Chodakowska - Be Raw

Najpopularniejsza polska trenerka fitness – Ewa Chodakowska wprowadza na rynek nową markę przekąsek Be Raw. Projekt tworzony jest wspólnie z firmą Purella Food, która jest producentem zdrowych przekąsek. Produkowane w technologii RAW batony bezglutenowe z dodatkiem superfoods takich jak nasiona chia, surowe kakao, chlorella, orzechy, burak czy kokos, pozwolą dostarczyć bogactwo składników odżywczych. W linii Be Raw znajdziemy również baton proteinowy zawierający aż 22,8 g białka, oblany 86% gorzką czekoladą. Wszystkie batony podane w pysznie zakręconych kompozycjach smakowych, będą idealną […]

Włoskie nowości od CIN&CIN

CIN&CIN – jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek alkoholi w Polsce – wprowadza do sprzedaży włoskie wina spokojne. To propozycja dla konsumentów, którzy odkrywają przyjemność picia wina, jego smak i uniwersalność, ale poszukują pewnego wyboru, czyli znanej marki. Moda na i lekkie wina musujące we włoskim stylu zmieniła dynamikę całego rynku alkoholi, rodząc nowe oczekiwania konsumentów. Polacy coraz chętniej sięgają po wino dla smaku, przyjemności, relaksu, bez żadnej okazji. Kojarzone do tej pory jedynie z sylwestrem […]