Artykuły spożywcze

Czerwona Oranżada Hellena FIT 1,25 l

W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, Oranżada Hellena rozbudowała linię napojów gazowanych FIT, wprowadzając na rynek czerwoną Oranżadę Hellena FIT w rodzinnym formacie 1,25 l. Jest to trzeci produkt marki wzbogacony stewią – naturalnym słodzikiem. Trend prozdrowotny jest coraz silnej widoczny wśród konsumentów. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, marka Oranżada Hellena wprowadziła na rynek czerwoną Oranżadę Hellena FIT w rodzinnym formacie 1,25 l. Dzięki dodatkowi stewii – słodzika pochodzenia naturalnego, 300 razy słodszego niż cukier – napój […]

O nowościach produktowych SM Mlekpol opowiada Ewa Gromadzka, kierownik marketingu

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa wprowadziła nowe produkty do polskich sklepów. Rozmowa z Ewą Gromadzką, kierownikiem Marketingu SM Mlekpol w Grajewie. Pod koniec maja na półkach sklepowych pojawi się kolejny wyrób Mlekpolu pod marką Łaciate. Co to będzie? Będą to Łaciate śmietany naturalne. Powstały z najwyższej klasy śmietanki  z dodatkiem żywych kultury bakterii mlekowych. To cały skład, tylko dwa komponenty. Są delikatne, organicznie ukwaszone. Mają tradycyjny smak polskiej, wiejskiej śmietany, który konsumenci pamiętają z dzieciństwa. Śmietany […]

Przyszłość rynku kofeiny – co producenci mogą zaoferować oprócz kawy i napojów energetycznych?

Po kawę sięga cały świat. Z reguły po to, aby dodać sobie energii i wzmocnić koncentrację. Ilość wypijanych kaw stale rośnie, co oznacza, że zapotrzebowanie na pobudzenie jest nadal niezaspokojone. Nic więc dziwnego, że obok tego segmentu rynku, prężnie działa branża napojów energetyzujących, które są najpopularniejszym substytutem kawy. Już w 2016 roku przekroczył on wartość 1 mld zł, a z każdym kolejnym rokiem liczba ta rośnie wraz ze wzrostem popytu na te napoje. Szacuje się, […]

100% natury ze świeżych owoców – Soki Limenita

Pomarańczowy, ananasowy, grejpfrutowy… każdy ma swój ulubiony sok.  Soki owocowe są pełne witamin i błonnika pokarmowego, szklanka soku to świetny sposób na zdrowy początek dnia. Ważne by podczas zakupów wybierać produkty 100% naturalne, bez sztucznych dodatków i wyciskane ze świeżych owoców, takie soki ma w swojej ofercie marka Limenita. Soki owocowe cieszą się dużą popularnością przez cały rok, a każdy ma swój ulubiony. Możemy wybierać pośród wielu rodzajów od klasycznych pomarańczowych, grejpfrutowych, ananasowych poprzez tropikalne, […]

Nowość – Pyszny Czekodżem od Łowicza

Lubimy się rozpieszczać, dbać o siebie i sprawiać sobie przyjemności. Chwile poświęcone tylko sobie karmią nasze zmysły, dzięki czemu odczuwamy świat intensywniej. To właśnie za sprawą takich momentów czujemy się szczęśliwe i zrelaksowane. Dlatego wciąż pragniemy ich więcej i szukamy nowych, zaskakujących doznań. Teraz dostajemy je od Łowicza! Niesamowicie zadziałają na nasze zmysły, pozwolą je nakarmić dosłownie i w przenośni. Marka stworzyła bowiem innowację, jakiej jeszcze nie było – przepyszne czekodżemy w czterech zniewalających smakach. […]

Actimel z nowymi smakami

Actimel Granat

W marcu na sklepowych półkach pojawią się dwie oryginalne propozycje od Actimela: o smaku granatu, jagód i korzenia maca oraz mango, kurkumy i jagód goji. Wprowadzenie nowych smaków będzie wsparte ogólnopolską kampanią w TV, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży, opartą na haśle „Wstrząśnij swoim porankiem”. Nowe smaki dostępne będą w atrakcyjnych, przyciągających uwagę opakowaniach o gramaturze 4 x 100 g. Actimel przygotował dwa zaskakujące smaki: granat, jagody i korzeń maca oraz mango, kurkuma i jagody […]

Koral stawia na Granda i Lodowe finezje

Producent lodów z Nowego Sącza, PPL Koral, zaprezentował nowości produktowe 2018 oraz plany marketingowe na bieżący rok. Rok 2018 będzie rokiem Granda. Cechy produktu, takie jak: specjalnie skomponowana dla tej linii czekolada, wyborne bakalie, pyszny sos i nowe opakowania, oraz konkurs konsumencki i spektakularna kampania reklamowa w kanałach ATL i BTL sprawią, że lody Grand będą prawdziwą gwiazdą sezonu wiosna-lato. – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral. Już z końcem marca rozpocznie się kampania reklamowa […]

Z miłości do warzyw – serduszka od FRoSTY

Groszkowe Love FRoSTA

Czy jest lepszy sposób na wyrażenie miłości, niż pyszne jedzenie? W myśl tej niezawodnej zasady, FRoSTA serwuje wyjątkowe nowości – warzywne serduszka, czyli Marchewkowe i Groszkowe Love. Serduszka FRoSTY to propozycja nie tylko dla wegetarian i wegan, ale także dla wszystkich poszukiwaczy warzywnych inspiracji. Zasmakują zarówno dzieciom, jak i dorosłym, a ich przygotowanie jest banalnie proste – wystarczy chwila w piekarniku lub na patelni. Serwowane w praktycznej formie serduszek pozwalają na wygodne porcjowanie i ułatwiają […]

Zakochany Wawel ze słodką ofertą na Walentynki

Czekolada Wawel Całusy Owoce Leśne

Portfolio marki Wawel zachwyca konsumentów nie tylko doskonałym smakiem, ale również ofertą, która idealnie sprawdzi się, jako prezent dla bliskiej osoby z okazji nadchodzących Walentynek. Malaga i Kasztanki – uwielbiane przez Polaków pralinki – teraz dostępne są także w eleganckich metalowych opakowaniach idealnych na specjalne okazje, takie jak Walentynki czy Dzień Kobiet. Marka do swojego portfolio dodała oryginalne puszki prezentowe w aż czterech wzorach z ozdobną banderolą „Dla Ciebie”. W każdej puszce znajduje się mix […]

Owocowy kubek FIT Delecta – pierwszy, lekki kisiel z superfoods

Delecta owocowy Kubek FIT mix smakow

Delecta rozbudowuje linię produktów z Serca Natury, wprowadzając do oferty Owocowy Kubek FIT. To pierwsza na rynku linia niskokalorycznych kisieli instant z dodatkiem superfoods: amarantusa, quinoa i aceroli oraz zdrowych owoców – aronii, pigwy i czerwonej porzeczki. Lekką przekąskę o obniżonej zawartości cukru marka poleca konsumentom dbającym o dobre samopoczucie i zbilansowaną dietę. Receptury nowych kisieli Owocowy Kubek FIT opracowano zgodnie z założeniami „czystej etykiety”, bazując na naturalnych, szlachetnych składnikach zaliczanych do superfoods, takich jak: quinoa (komosa […]