Nowości FMCG

Smak, który wygrywa – rusza letnia kampania reklamowa PROFI

Kampania reklamowa PROFI pasztet

Na przełomie czerwca i lipca rusza letnia kampania outdoorowa Profi obejmująca kampanię billboardową w miejscowościach nadmorskich oraz na terenie największych ośrodków miejskich. Reklamowane linie produktów Profi to idealne na wyjazdy wakacyjne gotowe do spożycia zupy oraz Wielkopolskie pasztety z drobiem. Kampania reklamowa przygotowana została specjalnie na czas wakacyjny i podkreśla atrybut produktów Profi, nawiązując do popularnej gry w kółko i krzyżyk. Wielkoformatowe reklamy z hasłem: Smak, który wygrywa widoczne będą w nadmorskich miejscowościach turystycznych oraz […]

Danonki do mrożenia idealne na wakacje

Danonki są już dostępne w limitowanej wakacyjnej odsłonie! Tym razem do każdego promocyjnego opakowania serków dołączony został kolorowy patyczek, dzięki któremu Danonki po zamrożeniu można jeść jak lody na patyku. Latem, kiedy robi się gorąco, przyda się woda, która doskonale ugasi pragnienie. Dzieci chętniej też sięgają po orzeźwiające przekąski. Aby były one wartościowe, zgodnie z zaleceniami ekspertów ds. żywienia, na małe posiłki, czyli drugie śniadanie czy podwieczorek, nazywane często przekąskami, warto podawać dziecku warzywa, owoce […]

Ketchup śliwkowy – idealny kompan grillowania

Ketchup Kielecki o smaku śliwkowym

Sezon grillowy już rozpoczęty, więc warto zaopatrzyć się w przyprawy do przysmaków z rusztu. WSP Społem przygotowało na tę okazję Ketchup Kielecki o smaku śliwkowym. Nie można przejść obok niego obojętnie! Produkt ten to propozycja dla osób lubiących nietypowe dodatki, które łączą to co najlepsze w kuchni staropolskiej i nowoczesnej. Wyśmienity, słodkawy smak to zasługa połączenia soczystych pomidorów z apetycznymi przecierami z jabłek i śliwek oraz odpowiednio dobranych ziół i aromatycznych przypraw. Sos od WSP Społem sprawdzi się na stole […]

Zdrowe, szybkie i pożywne śniadanie – nowość od Bakal

Bakal

Marka Bakal, należąca do firmy Atlanta Poland S.A., oferuje nowy produkt śniadaniowy. To mix bakalii w trzech rodzajach: So Yummy, So Tasty, So Nicee. W połączeniu z lekkim jogurtem naturalnym lub jako dodatek do ulubionych płatków stanowi zdrowe i pełnowartościowe śniadanie. Aktualnie produkt dostępny jest w sieci Biedronka. Rosnąca świadomość ludzi na temat racjonalnego żywienia zwiększa zapotrzebowanie wśród konsumentów na naturalne produkty. Mix Bakalii Śniadaniowy Bakal to kolejna odpowiedź marki na stale rosnący trend zdrowej […]

Bon Bon Buddies wprowadza na rynek owocowe żelki Fruitickles inspirowane postaciami Disney’a

Bon Bon Buddies, europejski wiodący dostawca licencjonowanych i markowych słodyczy, wprowadza na rynek Fruitickles – owocowe żelki, które stanowią część pięciu porcji warzyw i owoców dla dzieci dziennie i nie zawierają dodatku cukru. W gamie Fruitickles znajdują się postacie z popularnych franczyz Disney’a takich jak: Księżniczki Disney’a, Frozen (Kraina Lodu), Auta 3, Spider-Man i Star Wars (Gwiezdne Wojny). Fruitickles są dostępne w Wielkiej Brytanii i regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) od maja 2017r. Fruitickles zostały […]

Nowe przekąski na rynku – Batony Bakal Sport

Firma Atlanta Poland S.A., właściciel marki Bakal, wprowadziła na polski rynek spożywczy Naturalne Batony Bakal Sport. To zdrowe przekąski w trzech rodzajach: Protein Natural Bar, Magnez Natural Bar oraz Energy Natural Bar. Ich popularność stale rośnie. W sprzedaży dostępne są obecnie w sieciach: Żabka, Freshmarket, Mila, POLOmarket, oraz w wybranych sklepach ELeclerc. Batony Bakal Sport to odpowiedź na stale rosnący trend zdrowej żywności w Polsce. Skierowane są do osób, które prowadzą aktywny tryb życia i […]

Lody Häagen-Dazs – teraz także na patyku i w nowych smakach

Najlepsze lody są przygotowane z naturalnych składników, czyli z prawdziwej śmietany i mleka w połączeniu z chrupiącymi orzechami makadamia, łagodnym karmelem, pachnącą wanilią Bourbon, złotym miodem i belgijską czekoladą. Taka właśnie niebiańska kombinacja jest podstawą wyrafinowanych smaków kultowych lodów Häagen-Dazs – do niedawna sprzedawanych wyłącznie w kubełkach, a teraz również jako lody na patyku. Każdy kęs lodów Häagen-Dazs wspaniale rozpuszcza się na języku – trudno się oderwać, dopóki nie dojdziemy do drewnianego patyczka lub do […]

OSM Piątnica wprowadza do oferty Serek Wiejski bez laktozy

OSM Piątnica wprowadziła do swojej oferty długo wyczekiwaną nowość – Serek Wiejski bez laktozy. Specjalna wersja sztandarowego (wytwarzanego od ponad 25 lat!) produktu spółdzielni to jednocześnie kolejna propozycja stworzona z myślą o osobach zmagających się z nietolerancją laktozy. Serek Wiejski bez laktozy stanowi źródło ważnych składników odżywczych i witamin. Co ważne, zachowuje naturalny, mleczny smak znany z klasycznej wersji. W ubiegłym roku spółdzielnia poszerzyła swoją ofertę produktową o Wiejskie bez laktozy 1L. Obie propozycje OSM Piątnica, w […]

Jantoń wprowadza Monte Santi – Fruttisecco – nowe wino dla kobiet

Nowe wino dla kobiet Fruttisecco marki Monte Santi wprowadziła w kwietniu br. na rynek firma Jantoń, jeden z liderów branży winiarskiej w Polsce. To odpowiedź spółki na rozwijającą się dynamicznie w Polsce kategorię win musujących i dopasowanie do preferencji Polek poszukujących win w słodszych smakach. Dostępne będą trzy warianty smakowe produktu: mango, arbuz i biała truskawka. Fruttisecco będzie dystrybuowane zarówno w kanale tradycyjnym, jak i w kanale nowoczesnym oraz w punktach HoReCa. Sprzedaż wsparta zostanie […]

Nowe markizy marki HIT już w sklepach

Prawdziwa gratka dla smakoszy ciastek marki HIT – nadchodzą kasowe HITY dla grzecznych i grzesznych. Firma Bahlsen przygotowała dwie intrygujące premiery z ciastkami Hit w roli głównej. HIT NIEBIAŃSKI to subtelne połączenie smaku białej czekolady i malin, HIT PIEKIELNY to istne wcielenie ciemnej czekolady i wiśni. Warianty smakowe oraz stylistyka opakowań sezonowych bazują na dualizmie ludzkiej natury. Marka Hit wskazuje swoim konsumentom, że każdy posiada zarówno jasną, jak i mroczną stronę swojej osobowości, a sezonowe smaki […]