Nowości FMCG

Dwa nowe smaki od Mirindy – Mandarynka oraz Czerwona pomarańcza

Mirinda dwa smaki

Kampania pod hasłem „Za dobre, by wybrać” wspiera wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków Mirindy – mandarynki oraz o smaku czerwonej pomarańczy. W ubiegłych edycjach kampanii Mirindy konsumenci mogli wziąć udział w „Bitwie smaków”. Głosując zdecydowali, który z nowych smaków ma pozostać w sprzedaży. Tym razem konsumenci mogą przenieść się w stan cytrusowej rzeczywistości, delektując się soczystym smakiem Czerwonej Pomarańczy oraz pysznym smakiem Mandarynki. W zakręconym spocie TV Mirindy ponownie występuje niecodzienny dwugłowy sprzedawca. Tym razem przenosi […]

Polskie oleje Olandia – czyli jak powstaje silna, polska marka?

Olandia oleje

Czy wysokiej jakości produkt wystarczy, aby sam się sprzedał? Czy jakość obroni się sama? Choć chcielibyśmy, aby tak było, rzeczywistość często jest bardzo brutalna. Bo jak klienci mają dowiedzieć się i uwierzyć w wyjątkowość naszego produktu, skoro nigdy o nim wcześniej nie słyszeli? Firma Złoto Polskie jest producentem wysokiej jakości olejów tłoczonych na zimno. Rodzinne przedsiębiorstwo powstało w 2002 roku. Firma posiada obecnie trzy brandy: Olandia, Revitalen oraz oleje 10-stopniowe. Początkowo firma działała w kanale […]

Nowości od SEKO

SEKO produkty

Polskie przedsiębiorstwo przetwórstwa rybnego, firma SEKO, wprowadziło na rynek nową linię produktów „Zdrowo i wygodnie”, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom nowoczesnych konsumentów. Nowości te są już dostępne w sklepach. Co zaproponował nam producent? Linia „Zdrowo i wygodnie” Seria przetworów rybnych „Zdrowo i wygodnie” powstała w odpowiedzi na potrzeby konsumentów. Dania skomponowane przez dietetyka wyróżniają naturalne składniki i brak konserwantów czy substancji słodzących. Linia ta dedykowana jest dla wszystkich osób, które chcą odżywiać się zdrowo, nie poświęcając […]

Pan Groszek & Mięta – kolejna nowość od Pan Pomidor&Co.

Pan Groszek z miętą

Pan Pomidor & Co., producent świeżych zup oraz sosów, wprowadził do sprzedaży nowe wakacyjne danie. Pan Groszek & Mięta – zupa krem z dodatkiem orzeźwiających ziół to sezonowa oferta nie tylko dla tych, którzy nie mają czasu na gotowanie. To również propozycja kulinarna dla zapracowanych, podróżujących i wczasowiczów, którzy szukają smacznych, naturalnych oraz wysokiej jakości dań gotowych. Szczególnie, że nowa zupa jest doskonała nie tylko na gorąco, ale również może być podawana na zimno. Pan […]

Mondelez Polska rozwija kategorię ciastek impulsowych z nowym produktem – Milka Crunchy Break

Milka Crunchy Break

Na polski rynek wprowadzony został nowy produkt globalnego koncernu Mondelez International – ciastka Milka Crunchy Break. To odpowiedź firmy na rosnące znaczenie produktów on-the-go, po które coraz częściej sięgają żyjący w biegu konsumenci. Globalny trend konsumpcji w biegu on-the-go stymuluje wzrost znaczenia produktów wybieranych impulsowo. Polacy coraz częściej sięgają po produkty w wygodnym opakowaniu. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów Mondelez Polska wprowadził na rynek nowy produkt uzupełniając ofertę tzw. impulsów. Milka Crunchy Break to ciastko […]

Nowe Familijne wafle Gofrowe o smaku karmelowym

Familijne wafle Gofrowe o smaku karmelowym

Marka Familijne stawia na Familijne wafle Gofrowe. Do rodziny wafli dołączył nowy smak Familijne wafle Gofrowe o smaku karmelowym, a pozostałe produkty z linii przeszły relaunch. Produkty są już dostępne w ogólnopolskiej dystrybucji. Oferta marki Familijne została rozszerzona o unikalną nowość. Nowe Familijne wafle Gofrowe o smaku karmelowym poszerzają linię Familijnych wafli Gofrowych, które nie posiadają żadnego odpowiednika na rynku. Familijne wafle Gofrowe o smaku karmelowym to ekstra chrupka propozycja, którą tworzy delikatny krem o […]

Czerwona Oranżada Hellena FIT 1,25 l

W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, Oranżada Hellena rozbudowała linię napojów gazowanych FIT, wprowadzając na rynek czerwoną Oranżadę Hellena FIT w rodzinnym formacie 1,25 l. Jest to trzeci produkt marki wzbogacony stewią – naturalnym słodzikiem. Trend prozdrowotny jest coraz silnej widoczny wśród konsumentów. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, marka Oranżada Hellena wprowadziła na rynek czerwoną Oranżadę Hellena FIT w rodzinnym formacie 1,25 l. Dzięki dodatkowi stewii – słodzika pochodzenia naturalnego, 300 razy słodszego niż cukier – napój […]

O nowościach produktowych SM Mlekpol opowiada Ewa Gromadzka, kierownik marketingu

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa wprowadziła nowe produkty do polskich sklepów. Rozmowa z Ewą Gromadzką, kierownikiem Marketingu SM Mlekpol w Grajewie. Pod koniec maja na półkach sklepowych pojawi się kolejny wyrób Mlekpolu pod marką Łaciate. Co to będzie? Będą to Łaciate śmietany naturalne. Powstały z najwyższej klasy śmietanki  z dodatkiem żywych kultury bakterii mlekowych. To cały skład, tylko dwa komponenty. Są delikatne, organicznie ukwaszone. Mają tradycyjny smak polskiej, wiejskiej śmietany, który konsumenci pamiętają z dzieciństwa. Śmietany […]

Przyszłość rynku kofeiny – co producenci mogą zaoferować oprócz kawy i napojów energetycznych?

Po kawę sięga cały świat. Z reguły po to, aby dodać sobie energii i wzmocnić koncentrację. Ilość wypijanych kaw stale rośnie, co oznacza, że zapotrzebowanie na pobudzenie jest nadal niezaspokojone. Nic więc dziwnego, że obok tego segmentu rynku, prężnie działa branża napojów energetyzujących, które są najpopularniejszym substytutem kawy. Już w 2016 roku przekroczył on wartość 1 mld zł, a z każdym kolejnym rokiem liczba ta rośnie wraz ze wzrostem popytu na te napoje. Szacuje się, […]

100% natury ze świeżych owoców – Soki Limenita

Pomarańczowy, ananasowy, grejpfrutowy… każdy ma swój ulubiony sok.  Soki owocowe są pełne witamin i błonnika pokarmowego, szklanka soku to świetny sposób na zdrowy początek dnia. Ważne by podczas zakupów wybierać produkty 100% naturalne, bez sztucznych dodatków i wyciskane ze świeżych owoców, takie soki ma w swojej ofercie marka Limenita. Soki owocowe cieszą się dużą popularnością przez cały rok, a każdy ma swój ulubiony. Możemy wybierać pośród wielu rodzajów od klasycznych pomarańczowych, grejpfrutowych, ananasowych poprzez tropikalne, […]