Nowości FMCG

REDD’S zaskakuje nowymi opakowaniami

Żurawina, Malina z Granatem oraz Jabłko z Trawą Cytrynową – to warianty, które REDD’S prezentuje w nowej, zaskakującej postaci. W nadchodzącym sezonie te owocowe wariacje dostępne będą już nie w zielonych, a w nowych, przezroczystych butelkach. Kampanię, której towarzyszy hasło „Czysta forma smaku”, wspiera nowy spot z Rastamanem. Trzy znane, owocowe smaki piwa, lubiane zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn, dostępne będą w przezroczystych butelkach o pojemności 0,4 l. Nowe butelki REDD’SA podkreślają różnorodność smaków, a […]

Lech Ice Bloody Orange: orzeźwiająca nowość od Leszka

Oferta popularnych na rynku radlerów Lech Ice została wzbogacona w tym sezonie o Bloody Orange – miks piwa i lemoniady o orzeźwiającym smaku pomarańczy. Wszystkie warianty Lecha Ice dostępne są teraz w opakowaniach z odmienioną szatą graficzną.  Leszek wraca ze swoich podróży po świecie z kolejną orzeźwiającą niespodzianką. Po kubańskim Ice Mojito i cytrynowym Shandy przywiózł nowość w świecie radlerów – Lecha Ice Bloody Orange. Jest to idealna na upały mieszanka piwa z pomarańczową lemoniadą. – mówi […]

GoldenCan – złota kolekcja mięs w kawałkach zatopionych w galaretce

Kolekcja wysokogatunkowych mięs GoldenCan to nowa seria produktowa Zakładów Mięsnych Łuków, którą tworzą szynka, schab, karczek, łopatka i boczek. Każdy produkt to 96% wyselekcjonowanego mięsa w kawałkach, otoczonego aromatyczną galaretką. Produkty przygotowane są bez dodatku glutaminianu, fosforanów, sztucznych barwników. Zakłady Mięsne Łuków, produkujące konserwy już od ponad 40 lat, wzbogaciły swoją ofertę konserw o innowacyjną linię GoldenCan, która prezentuje zupełnie nowe spojrzenie na tę kategorię produktów. To, co wyróżnia te mięsa na rynku to bardzo […]

Lech Lite – nowy lekki lager

Nowy lekki lager – Lech Lite właśnie debiutuje na sklepowych półkach. Lech Lite to lekki lager o niższej zawartości alkoholu (3,5%). Dzięki chmieleniu na zimno chmielem Cascade, wykorzystywanym w piwach typu IPA i APA, wyróżnia się orzeźwiającym i łagodnym smakiem. Lech Lite ma ponad 30% mniej kalorii w porównaniu do innych lagerów na rynku (96 kcal. na 330 ml piwa). Lech Lite to propozycja dla osób żyjących aktywnie, które do tej pory w wielu sytuacjach nie […]

Bielmar wprowadza limitowaną wersję margaryn marki PALMA i uruchamia przedświąteczną kampanię reklamową

Firma Bielmar wprowadza limitowaną wersję margaryn marki Palma – do ciast ucieranych. Produkt jest wprowadzony do sprzedaży przed okresem Świąt Wielkanocnych, kiedy to ciasta ucierane są najczęściej obecne w naszych domach. Specjalna formuła produktu wpływa na delikatność ciasta i sprawia, że nie wysycha zbyt szybko, co jest szczególnie doceniane przez konsumentki. Palma do ciast ucieranych nie zawiera konserwantów, w swoim składzie zawiera ukwaszone mleko i ma aż 80% tłuszczu. 20 marca br. rozpoczęła się wiosenna, przedświąteczna kampania […]

Żarłaki Konspolu coraz mocniej „wgryzają” się w rynek

Wprowadzona przez Konspol linia produktów dla dzieci pod marką Żarłaki wciąż umacnia swoją pozycję na rynku. Żarłaki to cztery pozycje asortymentowe, adresowane głównie do najmłodszych konsumentów: nuggetsy z kurczaka, parówki z kurczaka, kabanosy z kurczaka oraz polędwica z kurczaka. Stanowią one odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na produkty żywnościowe o wysokiej jakości. Wszystkie pozycje z portfolio marki należą do linii NATURA, oferującej pożywne produkty bez dodatków do żywności „E”, np. substancji konserwujących czy wzmacniaczy smaku. Ponadto […]

Zbigniew Wodecki nowym ambasadorem marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej

Do portfolio znanych osób, które polecają rozsmakowanie się w lodowych rarytasach dołącza polski piosenkarz, kompozytor oraz aktor – Zbigniew Wodecki, który został ambasadorem marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej. Artysta znany z przebojów „Chałupy Welcome to” czy „Zacznij od Bacha” jest twarzą młodszego brandu PPL Koral od nowego sezonu 2017. Niedługo będzie można go zobaczyć w kreacjach marketingowych marki. W parze z dołączeniem Wodeckiego do kanonu gwiazd promujących produkty marki Bracia Koral idzie wzbogacenie […]

Aromatyczne specjały – Kiełbasa Polska i Szynka z Kociewskiej Spiżarni od firmy Gzella

Wieprzowina doceniana za smak i wartości odżywcze często pojawia się na polskich stołach w różnorodnej postaci. Firma Gzella tworząc linię produktów z Kociewskiej Spiżarni, zadbała, aby Szynka i kiełbasa Polska miały doskonałą, regionalną jakość. Propozycje stworzone z myślą o koneserach wyjątkowych smaków są dostępne w firmowych Delikatesach Mięsnych Gzella. W linii z Kociewskiej Spiżarni udało się zawrzeć wszystkie walory, za które klienci uwielbiają smak wyrobów mięsnych znany z dawnych lat. Szynka i kiełbasa Polska wytwarzane […]

Batony zbożowe w ofercie Helio

W ofercie firmy Helio, polskiego producent bakalii, pojawiła się nowa zdrowa przekąska – batony zbożowe, które z pewnością trafią w gusta wymagających klientów, szukających nietuzinkowych smaków. Smaczne i pożywne batony zbożowe Helio produkowane są z pożądanych obecnie przez konsumentów składników bakaliowo-zbożowych. Ich bazą są m.in. płatki owsiane, czy płatki z pełnych ziaren zbóż, zaś dodatki oparte są na naturalnych składnikach, np. czekoladzie, czy naturalnym miodzie, a nie ich substytutach. Składniki te gwarantują wysoką zawartość błonnika […]

Domowe wypieki wprost ze świata natury – Dr. Oetker

Współcześni konsumenci są coraz bardziej świadomi i wymagający. Poszukują produktów zdrowszych, naturalnych, a jednocześnie smacznych. W odpowiedzi na ich potrzeby Dr. Oetker wprowadza na rynek nową gamę naturalnych dodatków do pieczenia, które ułatwią przygotowywanie domowych wypieków z użyciem najwyższej jakości składników pochodzących z różnych stron świata. Najbardziej ceniona wanilia rośnie na Madagaskarze, Włochy i Brazylia słyną z cytrusów o wyjątkowej soczystości i aromacie, natomiast Cejlon z drzew cynamonowych. Te szlachetne dodatki ZE ŚWIATA NATURY już […]