Nowości FMCG

Babeczki dyniowe z Serca Natury Delecta

Delecta Babeczki dyniowe

Marka Delecta rozbudowuje linię z Serca Natury, wprowadzając Babeczki dyniowe do samodzielnego wypieku. Produkt z wysokim potencjałem sprzedażowym, nie posiada rynkowego odpowiednika. Rekomendacja sprzedaży w sezonie jesienno-zimowym gwarantuje wysoką rotację na półce. Babeczki dyniowe z Serca Natury charakteryzują się obniżoną o 30% zawartością cukru, naturalnym składem, brakiem konserwantów i sztucznych barwników. Szlachetne składniki takie jak: prażona mąka jaglana, bogata w karoten i witaminy polska dynia Hokkaido oraz mieszanka korzennych przypraw sprawiają, że babeczki są wyśmienitym […]

Sos meksykański od SPOŁEM Kielce

Sos meksykański WSP "Społem" Kielce

Pikantny, o zdecydowanym pomidorowo – paprykowym smaku i wyjątkowym aromacie świeżych ziół. Tak, to nowy Sos Kielecki meksykański od Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”! Dzięki niemu przeniesiesz się w kulinarny świat słonecznego Acapulco. Tacos, chili con carne, empanadas, burritos, nachos – tradycyjne dania kuchni Ameryki Łacińskiej zachwycają ferią barw oraz bogactwem wyrazistych smaków. Jednak, jak w domowych warunkach przygotować te niebanalne potrawy i przekąski rodem z odległych zakątków świata? Nic prostszego! Wystarczy sięgnąć po odpowiednie przyprawy. […]

Marka Krakuski w nowej odsłonie

Nowe Krakuski

Marka Krakuski, będąca liderem rynku w kategorii ciastek paczkowanych w Polsce, wprowadza nową platformę pozycjonowania pod nazwą „Tradycja z nutą nowoczesności”. Zmiana pozycjonowania znajdzie swoje odzwierciedlenie na poziomie całego mix-u marketingowego. Nowe Krakuski to zgrabne połączenie dwóch niezwykle ważnych dla marki i jej konsumentów wartości – tradycji i nowoczesności. Swój wyraz znajdują one w zupełnie nowej szacie graficznej opakowań. Zadbano o mocny branding stawiając na zmodyfikowany logotyp, który jest nie tylko unikalny, ale także mocno […]

Wild Grass wprowadza dwa nowe napoje i podsumowuje sezon wiosna-lato 2017

ChaiKola ChaiMate Sobear

Dwa nowe napoje i wzrost obrotów o 54 proc. – tak wygląda podsumowanie sezonu wiosna-lato 2017 dla polskiej firmy Wild Grass produkującej napoje. Producent pierwszej naturalnej koli na rynku polskim (ChaiKola), w sezonie wiosenno-letnim br. rozszerzył swoją ofertę o dwa naturalne napoje orzeźwiające – Sobear Bitter Italian i Sobaer Ginger Ale. Cztery produkty w portfolio oraz coraz większa dostępność, spowodowały, że firma w sezonie letnim zanotowała obrót o 54 proc. większy niż w roku poprzednim. […]

Dr Milko – mleko w proszku do automatów vendingowych

Dr Milko

Dr Milko to renomowana marka naturalnego mleka w proszku, produkowanego z myślą o automatach vendingowych. Dr Milko powstaje ze świeżego mleka krowiego o najwyższej jakości, a dzięki innowacyjnej naturalnej technologii uzyskujemy idealną sypkość i doskonałą rozpuszczalność zarówno w gorącej jak i zimnej wodzie. Produkt wyróżnia bardzo charakterystyczne biało-czarne opakowanie. Mleko w proszku Dr Milko to w 100% świeże mleko krowie, które podczas produkcji jest pasteryzowane, sterylizowane i suszone, dzięki czemu otrzymujemy produkt całkowicie pozbawiony bakterii, […]

Batony Bakalland BA! w kampanii reklamowej „Pełen natury”

Batony Bakalland BA!

Bakalland – polski producent bakalii i przekąsek zbożowych, rozpoczął kampanię reklamową udoskonalonej linii batonów BA!. Najnowsza linia przekąsek zbożowych Bakalland BA! pozbawiona jest syropu glukozowego i tłuszczów utwardzonych, dzięki czemu wpisuje się w aktualne trendy zdrowotne i żywieniowe. W kampanię została zaangażowana ambasadorka marki – Katarzyna Bujakiewicz. Batony Bakalland BA! to doskonała propozycja przekąski dla osób, które chcą urozmaicić swoją dietę smacznymi i zdrowymi produktami, stworzonymi z najlepszej jakości bakalii i zbóż. Hasło kampanii: „Pełen […]

Twarożek grani z szynką i chrzanem od OSM Piątnica

Twarożek grani szynka chrzan OSM Piątnica

Tradycyjna polska kuchnia, oparta na różnorodnych smakach i wpływach wielu rozmaitych kultur, przeżywa swój prawdziwy renesans. Nie brakuje kulinarnych smakoszy, pragnących odkrywać ją na nowo, wskrzeszać zapomniane potrawy w nowym wydaniu, a także wykorzystywać w swoich przepisach dobrze znane i aromatyczne przyprawy. Właśnie dla miłośników wyrazistych kompozycji smakowych OSM Piątnica przygotowała nowość: Twarożek grani z szynką i chrzanem. Nowy twarożek powstał na specjalne życzenie klientów, którzy poszukiwali na sklepowych półkach produktu o bardziej jednolitej niż […]

100% soki owocowe i napój gazowany Frugo Nagazowane już w sprzedaży

W sprzedaży dostępne są już 100% soki owocowe w butelkach typu PET i napój gazowany Frugo Nagazowane Brazylijska Pomarańcza w puszce. Frugo 4 Owoce – sok 100% 100% soki owocowe Frugo to absolutna nowość w portfolio marki. Soki dostępne są w plastikowych butelkach, na co firma zdecydowała się również ze względów bezpieczeństwa. Produkty Frugo dostępne są bowiem w wielu szkolnych sklepikach, stąd nowa, bezpieczna forma opakowania. Dostępne są dwa smaki: jabłko (niesłabnący numer 1 pośród […]

Delecta prezentuje Kisiel Owocowy kubek KIDS

Delecta Kisiel Owocowy Kubek

Marka Delecta wzbogaciła ofertę jednoporcjowych kisieli instant o Owocowy kubek KIDS z nowej linii z Serca Natury. Przekąska stworzona z myślą o dzieciach to w 100% naturalne i spełniające warunki ustawy sklepikowej produkty. Jedyne tego rodzaju kisiele na rynku dostępne są w trzech owocowo-marchewkowych smakach. Wzbogacona naturalnymi dodatkami linia Z Serca Natury wpisuje się w najnowsze trendy konsumenckie – zainteresowanie zdrową żywnością. Jej cechą charakterystyczną jest tzw. „czysta etykieta”. Wśród produktów wchodzących w skład linii […]

Demo promuje markę tradycyjnych makaronów z Ludwina

Polmak

Coraz mniej Polaków pamięta o tym, że smak prawdziwego makaronu zawdzięczamy jajkom. Demo Effective Launching odświeża te wspomnienia i reklamuje markę makaronu „Tradycyjny z Ludwina” – według tradycyjnego, niezmiennego od lat przepisu stworzonego przez prababcię Dominika Polaka, wiceprezesa firmy Polmak. Czy lokalna marka makaronu zagrozi rynkowym potentatom? Podczas przygotowań do kampanii i wspólnej analizy badań rynkowych zaskoczyło nas, jak to możliwe, że w Polsce, w kraju domowego makaronu, konsumenci zapominają, że nie wszystkie makarony są […]