Nestle

Gerber wprowadził tubki pełne owoców

Czy zdrowe żywienie dziecka i wygoda rodzica mogą iść ze sobą w parze? Gerber udowadnia, że to możliwe, wprowadzając na rynek nową linię produktów – owocowe deserki w tubkach. Dlaczego dzieci kochają owoce? Dzieci chętnie sięgają po owoce, głównie ze względu na ich słodki smak, różnorodność kształtów, kolorów i aromatów. Owoce to jednak nie tylko przyjemność dla małego podniebienia, ale także ważne źródło witamin niezbędnych do prawidłowego wzrostu i rozwoju niemowląt i małych dzieci, m.in. […]

Polacy jedzą coraz więcej lodów. Które będą hitem w tym sezonie?

Ubiegły sezon na lody w Polsce był bardzo udany dzięki upalnym wakacjom. W 2015 roku firma Nestlé – producent  97 rodzajów lodów, odnotowała wzrost sprzedaży w tym segmencie o 23% w porównaniu do analogicznego okresu z 2014 roku. Bezkonkurencyjnym hitem były lody KAKTUS. W tym roku KAKTUSy pojawią się w nowej odsłonie z wyjątkowo długą polewką. Na lodożerców czeka też wiele innych nowości. Które propozycje staną się hitem sezony 2016? Podczas ubiegłorocznego lata Polacy chętnie […]

Nescafé 3in1 w nowych, pysznych smakach

Obecne pokolenie młodych ludzi jest zabiegane i żyje w ciągłym pośpiechu. Studia, pierwsza praca, podróże, spotkania z przyjaciółmi… Żyją szybko, intensywnie, chcąc czerpać jak najwięcej z życia. To czas poszukiwań, również swojej ulubionej kawy. Jaka powinna być idealna kawa? Delikatna w smaku, dopasowana do stylu życia młodych ludzi – łatwa i szybka w przygotowaniu. I taka właśnie jest Nescafé 3in1 w dwóch nowych, wspaniałych smakach. Marka Nescafé, na początku tego roku rozszerzyła portfolio napojów kawowych  typu „3w1” […]

Nestlé chce produkować 100000 ton opakowań mniej do 2017 roku

Firma Nestlé w swoim szwajcarskim laboratorium przeprowadziła niedawno wyjątkowe badania. Wzięła pod lupę 700 tabliczek czekolady, poddając je rozmaitym testom mierzącym wpływ wilgoci, tlenu i światła na produkt. Badanie pozwoli dobrać optymalne opakowania i daty ważności produktów. Do 2017 roku Nestlé chce zmniejszyć ilość wykorzystywanych opakowań aż o 100 000 ton! Jak bardzo czekolada wrażliwa jest na wilgoć, tlen czy światło, sprawdzali naukowcy z Nestlé Research Center w  Lozannie. Do tej pory nikt na taką […]

Zmiana na stanowisku dyrektora fabryki lodów Nestlé Schöller w Namysłowie

Od października fabryka lodów Nestlé Schöller w Namysłowie ma nowego dyrektora. Funkcję tę objął Dariusz Put, związany z produkcją lodów Nestlé Schöller od 22 lat. Dariusz Put pracuje w namysłowskiej fabryce lodów od 1993 roku. Zaczynał jako Specjalista ds. Higieny /HACCP oraz wdrożeń norm jakościowych ISO serii 9000, w latach 2003-2013 był Kierownikiem Działu Rozwoju Produktu, a przez ostatnie 2 lata pełnił funkcję Kierownika Produkcji. Teraz będzie zarządzał fabryką lodów Nestlé Schöller w Namysłowie. Zakład […]

Nestlé i Winiary już od 20 lat razem

20 lat temu firma Nestlé podjęła decyzję o strategicznym zainwestowaniu w znaną kaliską fabrykę Winiary , włączając ją tym samym do rodziny Nestlé. Od tego czasu zakład ten przeszedł całkowitą metamorfozę. Inwestor go zmodernizował i zapewnił marce Winiary silną pozycję na rynku kulinariów. Teraz kaliszanie świętują 20-lecie mariażu polskiej tradycji kulinarnej i światowego know-how. Na zaproszenie dyrektora fabryki do kaliskiego oddziału firmy Nestlé przybyli dostojni goście, by wspólnie z kierownictwem firmy wspominać 20 lat mariażu […]

Galaretki marki Winiary w limitowanej, egzotycznej edycji

Marka Winiary wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i oferuje egzotyczne smaki swoich galaretek. Z nowej, limitowanej serii „Rajskie Wyspy” o smaku mango i marakui, granatu i ananasa, a także trawy cytrynowej i limonki przygotujemy niezwykle kolorowe i orzeźwiające desery idealne na upalne dni. Smaki egzotycznych owoców zamknięte w małych saszetkach, z których przygotujemy pyszne desery w oryginalnych i intensywnych kolorach będą hitem tego lata! Wystarczy galaretka Winiary i 1,5 szklanki wody, aby móc przenieść się na jedną z […]

Nestlé z nową kampanią reklamową marki Kit Kat

7 kwietnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Kit Kat. Jak zawsze, zgodnie ze swoim hasłem reklamowym „Czas na przerwę, czas na Kit Kat”, marka zachęca do zrobienia sobie przerwy z batonem Kit Kat Chunky. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki jako idealnej czekoladowej przekąski na każdą przerwę, a także zachęcenie do spróbowania batona Kit Kat Chunky w ulepszonej recepturze. W nowej kampanii  marka Kit Kat celebruje różnorodność naszych przerw. Pokazujemy tych, którzy próbują się oprzeć przerwom i […]

Marka Winiary wprowadza Puddingi na zimno

Marka Winiary wprowadziła na rynek Pudding na zimno, Produkt oferowany jest w dwóch pysznych smakach: czekoladowym i waniliowym. Budynie ze względu na prosty sposób przygotowania a jednocześnie dobrodziejstwo składników odżywczych pochodzących z mleka często goszczą w diecie dzieci, a nam dorosłym przywołują smak beztroskiego dzieciństwa, kiedy mama lub babcia przygotowywały dla nas ten pyszny deser. Teraz na okres ciepłego lata Winiary przygotowały budyń w nowej wersji do sporządzania na bazie zimnego mleka. Jego przygotowanie nie […]

Marka LION w nowej kampanii reklamowej

W połowie stycznia, należąca do firmy Nestlé, marka LION wystartowała z nową kampanią reklamową prowadzoną pod hasłem: „Poradnik Przywódcy Stada”. Swoim zasięgiem kampania obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, działania w serwisie YouTube i na fanpage’u marki LION na Facebooku oraz banery na największych portalach internetowych. Dodatkowo na potrzeby kampanii powstały oryginalne materiały POS, które w trakcie trwania kampanii pojawiają się w sklepach. Nowa kampania marki LION ma na celu wzmocnienie wizerunku oraz przybliżenie wartości marki, ważnych […]