Słodycze

Familijne wafle gofrowe marki Colian

FAMILIJNE Wafle Gofrowe porzeczka

Gofry to nieodłączny element wakacji. Kuszą nimi nadmorskie kurorty, miejsce deptaki czy górskie uzdrowiska. Gdy perspektywa urlopu jest odległa, a w najbliższych planach nie ma letnich wyjazdów do miejscowości turystycznych, to z pomocą przychodzi marka Familijne z linią Familijne wafle Gofrowe. Familijne wafle Gofrowe przenoszą w wakacyjny klimat. Ich wyjątkowe zestawienia przywołują skojarzenia i emocje towarzyszące jedzeniu letnich gofrów. Produkty te są idealne na rodzinne pikniki i wycieczki. Sprawdzą się jako wyśmienita przekąska w gronie […]

Rozmowa z Agnieszką Prusaczyk, Specjalistą ds. PR w firmie Bahlsen Polska

Agnieszka Prusaczyk

Kontynuując cykl wywiadów, po raz kolejny zajrzeliśmy do firmy Bahlsen. Tym razem na nasze pytania odpowiada Pani Agnieszka Prusaczyk, Specjalista ds. PR w firmie Bahlsen Polska. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Marka HIT to jedna z najpopularniejszych marek ciastek wśród polskich konsumentów. Myśląc o markizach, konsument przeważnie kojarzy je właśnie z HITami. Skąd Pani zdaniem wziął się fenomen tej marki? Sukces marki HIT to wypadkowa doskonałego produktu, bardzo dobrej relacji ilości ciastek do ceny, unikalnego […]

Rozmowa z Konradem Mickiewiczem, Prezesem firmy ZPC Bałtyk

Konrad_Mickiewicz

O firmie ZPC Bałyk, jej pozycji na rynku słodyczy i planach na przyszłość rozmawiamy z Konradem Mickiewiczem, Prezesem firmy ZPC Bałtyk. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. ZPC Bałtyk jest firmą produkującą słodycze. Czy może powiedzieć Pan coś więcej o swojej firmie? Ile osób zatrudnia firma oraz jakie posiadacie Państwo moce produkcyjne w swoich zakładach? ZPC Bałtyk należy do Grupy Bałtyk Bomilla, w której skład wchodzą 3 zakłady produkcyjne, 1 w Gdańsku od ponad 90 […]

Rożki od Leibniz – nowość w segmencie herbatników

Leibniz Rożki czekoladowo-orzechowy

Marka Leibniz przygotowała dla dzieci smakowitą niespodziankę – wspaniałe Rożki, które można jeść przez okrągły rok! Leibniz Rożki to nowość w segmencie herbatników. Unikatowy kształt herbatnika w postaci  rożka to ciekawa propozycja na deser lub przekąskę w szczególności dla małych łasuchów. Oprócz atrakcyjnego kształtu Leibniz oferuje pyszne smaki – Rożki dostępne są w dwóch wariantach – z kremem o smaku czekoladowo-orzechowym oraz truskawkowym. Wygodny w trzymaniu wafelek zapewni, że pałaszując Rożki nie pobrudzimy sobie rąk. Co ważne, herbatniki […]

Moc prawdziwego orzeźwienia z karmelkami od Goplany

BRANDO Malinki

Słoneczne dni i coraz wyższe temperatury to znak, że lato zbliża się wielkimi krokami. Gdy tylko pojawi się ochota na orzeźwienie, warto sięgnąć po produkty, które gwarantują przyjemny efekt ochłodzenia. Dzięki miętowym i owocowym cukierkom od Goplany można poczuć się lekko i rześko nawet podczas największych upałów. Gorąco? Czas na orzeźwienie! Zmęczenie i senność często towarzyszą wyjątkowo ciepłym dniom, które nie zawsze można spędzić nad jeziorem czy pod palmą na egzotycznych wakacjach. Przyjemny chłód możemy […]

Marka Góralki startuje z loterią konsumencką

Goralki Instagram

Firma I.D.C. Polonia, właściciel marki Góralki, rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną „Loteria na wypasie”. Wielbiciele wafelków wypełnionych smakiem po brzegi mogą już zgłaszać kody z promocyjnych opakowań na stronie loterii. Pula nagród wynosi ponad 110 tysięcy zł. Chcąc wziąć udział w „Loterii na wypasie” należy dokonać zakupu wafelka oznaczonego promocyjną naklejką, a następnie zgłosić zawarty wewnątrz opakowania kod za pomocą formularza pod adresem www.loterianawypasie.pl. Do odebrania nagród należy zachować kod promocyjny i weryfikator z opakowania. Aby […]

Słomka ptysiowa marki Brześć w sieci Biedronka

Słomka ptysiowa z cukrem Brześć

Już w maju na wszystkich sklepowych półkach sieci Biedronka na terenie całego kraju pojawi się słomka ptysiowa z cukrem marki Brześć (200g). Jest to element ciągłej ekspansji producenta kruchych przekąsek z Brześcia Kujawskiego w sieciach supermarketów. Flagowy produkt marki Brześć pojawi się na półkach popularnej sieci handlowej w ramach akcji in- out. Słomka ptysiowa z cukrem, jak również inne kruche oraz drożdżowe wyroby firmy, gości już od dłuższego czasu na półkach sklepowych takich sieci jak Lewiatan, POLOmarket, Mila, Eko […]

Nestlé z nową kampanią reklamową marki Kit Kat

Kit Kat Chunky

7 kwietnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Kit Kat. Jak zawsze, zgodnie ze swoim hasłem reklamowym „Czas na przerwę, czas na Kit Kat”, marka zachęca do zrobienia sobie przerwy z batonem Kit Kat Chunky. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki jako idealnej czekoladowej przekąski na każdą przerwę, a także zachęcenie do spróbowania batona Kit Kat Chunky w ulepszonej recepturze. W nowej kampanii  marka Kit Kat celebruje różnorodność naszych przerw. Pokazujemy tych, którzy próbują się oprzeć przerwom i […]

SpełniOna 2015 – nowa odsłona komunikacji wizerunkowej Alpen Gold

SpełniOna Alpen Gold

Marka czekolad Alpen Gold rozpoczyna w kwietniu nową aktywację wizerunkową pod hasłem „SpełniOna2015”. Marka zwraca się do Polek i podkreśla rolę spełnienia w życiu kobiety. Nowa kampania ma formę konkursu dla konsumentek, w którym zachęca do opisania, czym dla nich jest spełnienie. Do wygrania są nagrody pieniężne o łącznej wartości 100 000 zł na spełnienie marzeń oraz warsztaty rozwoju osobistego. W wyborze najbardziej inspirujących historii pomogą trzy spełnione kobiety – ambasadorki akcji: Sylwia Gruchała, Anna Nowak-Ibisz oraz Kinga […]

HIT-y marki Bahlsen teraz także w formacie impulsowym

HIT Impulsowy

Firma Bahlsen wprowadza kolejną opcję produktową w swoim asortymencie. Znane i lubiane czekoladowe ciastka HIT-y od teraz dostępne są również w formacie impulsowym. HIT-y w formacie impulsowym to nowa wersja jednego z najpopularniejszych produktów na rynku ciastek w Polsce. Poręczne opakowania i display’owy karton z pewnością wzmocni ofertę sklepu o produkt na inne okazje konsumpcji. Produkt otrzymał solidne wsparcie w postaci dedykowanych materiałów POS i aktywności w social media. Sugerowana cena detaliczna wynosi 1,59 zł za opakowanie 48 g. Bahlsen