Słodycze

HIT-y marki Bahlsen teraz także w formacie impulsowym

HIT Impulsowy

Firma Bahlsen wprowadza kolejną opcję produktową w swoim asortymencie. Znane i lubiane czekoladowe ciastka HIT-y od teraz dostępne są również w formacie impulsowym. HIT-y w formacie impulsowym to nowa wersja jednego z najpopularniejszych produktów na rynku ciastek w Polsce. Poręczne opakowania i display’owy karton z pewnością wzmocni ofertę sklepu o produkt na inne okazje konsumpcji. Produkt otrzymał solidne wsparcie w postaci dedykowanych materiałów POS i aktywności w social media. Sugerowana cena detaliczna wynosi 1,59 zł za opakowanie 48 g. Bahlsen

Rozmowa ze Scottem Brankinem, General Manager Bahlsen Polska & CEE

Scott Brankin

O firmie Bahlsen, jej pozycji na rynku i planach na przyszłość oraz o polskim rynku ciastek rozmawiamy ze Scottem Brankinem, General Manager, Bahlsen Polska & CEE. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Jak ocenia Pan rok 2014 w kontekście pozycji firmy Bahlsen na polskim rynku ciastek? Na tle rynku Bahlsen Polska wypada bardzo dobrze. W roku 2014 sprzedaż naszych produktów wzrosła o blisko 10%, a rynek odnotował w tym czasie niewielki spadek o około […]

Marka LION w nowej kampanii reklamowej

Lion reklama

W połowie stycznia, należąca do firmy Nestlé, marka LION wystartowała z nową kampanią reklamową prowadzoną pod hasłem: „Poradnik Przywódcy Stada”. Swoim zasięgiem kampania obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, działania w serwisie YouTube i na fanpage’u marki LION na Facebooku oraz banery na największych portalach internetowych. Dodatkowo na potrzeby kampanii powstały oryginalne materiały POS, które w trakcie trwania kampanii pojawiają się w sklepach. Nowa kampania marki LION ma na celu wzmocnienie wizerunku oraz przybliżenie wartości marki, ważnych […]

Caramel Brownie oraz White Choco Delight na stałe w ofercie marki HIT

HIT Caramel Brownie 220g

Dwa  smaki sprzedawane dotychczas przez markę HIT  jako limitowana edycja roku 2014 pozostają w port folio marki na dłużej. White Choco Delight oraz Caramel Brownie to najlepiej sprzedające się w historii marki sezonowe smaki popularnych markiz. Atrakcyjny i nowoczesny design oraz niepowtarzalne smaki White Choco Delight i Caramel Brownie podbiły serca konsumentów i zyskały ich uznanie. Od początku kwietnia do końca listopada 2014 sprzedanych zostało ponad 100 000 sztuk obu produktów (dane za AC Nielsen, AM-ON […]

Smaczne i naturalne – ziołowe cukierki Ricola

Ricola Cukierki

Wysoka, szwajcarska jakość i naturalne składniki – to cechy rozpoznawcze ziołowych cukierków Ricola, które od lat słyną ze swoich dobroczynnych właściwości przydatnych w zwalczaniu dolegliwości gardła. Cukierki Ricola to nie tylko zdrowy, ale i smaczny sposób również na odświeżenie oddechu. Dzięki małemu, poręcznemu opakowaniu możemy dyskretnie korzystać z nich w każdej sytuacji i w każdym miejscu. Każdy cukierek to kompozycja 13 starannie dobranych ziół z dodatkiem dominującego smaku. Cukierki Ricola dostępne są w czterech wersjach: Oryginalne […]

Milka wspiera akcję Szlachetna Paczka

Milka Szlachetna Paczka

Milka wspiera ogólnopolską akcję Szlachetna Paczka – inicjatywę, która co roku angażuje tysiące ludzi w całej Polsce. Aby organizacja i jej wolontariusze mogli przez cały rok aktywnie działać, Milka przekazała pół miliona złotych. Poprzez nowy, świąteczny spot reklamowy, dedykowane materiały POS oraz stronę internetową www.fioletowastrona.pl marka chce także zachęcić Polaków do wsparcia akcji i przypomnieć, że pomoc ma szczególnie silną moc, kiedy pomaga się razem. Szlachetni i delikatni Delikatność, szlachetność i chęć pomocy innym to wartości […]

40 lat marki Kinder Niespodzianka

Kinder Niespodzianka

W październiku marka Kinder Niespodzianka obchodziła w Polsce swoje 40-te urodziny. Przez cztery dekady jej produkty nieustannie się zmieniały, dopasowując się do nowych potrzeb konsumentów. Równocześnie niezmienne pozostały te elementy, które czynią Kinder Niespodziankę wyjątkową. Wszystko zaczęło się we Włoszech dzięki pomysłowi Michele Ferrero – zaprojektował on czekoladowe jajko zawierające zabawkę. Na rynku Kinder Niespodzianka pojawiła się w 1974 roku, początkowo we Włoszech i Niemczech. Dziś obecna jest w 60 krajach na całym świecie i sprzedaje […]

Gumy rozpuszczalne Maoam w odsłonie na Haloween

Maoam Halloween

Dynie, nietoperze, pająki i czarownice – zbliżające się Halloween to wspaniała okazja do zabawy w prawdziwie mrocznym stylu. Zwyczaj, który dziś swoją największą popularność odnotowuje w krajach anglosaskich, coraz bardziej upowszechnia się także w Polsce. Z tej okazji MAOAM przygotowało specjalną halloweenową odsłonę kultowej mieszanki MaoMix. Halloween Mix to znane i uwielbiane przez wszystkich gumy rozpuszczalne, które teraz znaleźć można w limitowanym opakowaniu, inspirowanym charakterystycznymi symbolami i kolorami tej szczególnej nocy. Kryje ono w sobie […]

Kwaśne żelki od Haribo

Haribo Tęczowe paski kwaśne

Haribo, producent kultowych żelek i pianek, przygotował gamę kwaśnych produktów z polskojęzycznymi nazwami, w tym nowość – Tęczowe Paski. To świetna propozycja dla wszystkich miłośników intensywnych smaków! W portfolio kwaśnych produktów Haribo znajdują się kultowe Kwaśne Języczki, czyli miękkie żelki, będące perfekcyjnym zestawieniem delikatnie słodkiego i intensywnie kwaśnego smaku. Klasyczną pozycją w gamie kwaśnych żelek Haribo są również Kwaśne Frytki, zaskakujące połączeniem soczystych, owocowych smaków z orzeźwiającą kwaśną posypką. Nowością wśród kwaśnych produktów Haribo są kolorowe […]

Ruszają prace nad projektem nowej fabryki słodyczy „Pszczółka” w Lublinie

Na zdjęciu: Prezes Fabryki Cukierków Pszczółka - Pan Marek Spuz vel Szpos

Firma IPS Technologia ze Swarzędza zaprojektuje nową fabrykę słodyczy „Pszczółka” w Specjalnej Strefie Ekonomicznej EURO-PARK Mielec Podstrefa Lublin. Inwestycja pochłonie ponad 80 milionów złotych i zakończy się  w 2016 roku. W nowym zakładzie pracę znajdzie docelowo 450 osób. Fabryka Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o. z Lublina rozpoczęła w 2014 roku inwestycję budowy nowego zakładu produkcyjnego na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej EURO-PARK Mielec Podstrefa Lublin. Wiosną 2014 roku spółka uzyskała zezwolenie na prowadzenie działalności w SSE […]

Facebook