Słodycze

Eksperci przewidują, że rok 2016 będzie trudny dla producentów słodyczy

Arkadiusz Drążek, Dyrektor Handlowy ZPC Brześć

Rok 2016 przyniesie rosnącą konkurencję na rodzimym rynku słodyczy i tym samym – konieczność poszukiwania nowych kierunków zbytu. Producenci zmierzą się również z drożejącymi cenami surowców, presją marżową ze strony sieci handlowych oraz napływem tanich słodyczy z Ukrainy. Mimo że aż 91 proc. Polaków przyznaje się do kupowania słodyczy, z czego ponad 30 proc. nabywa je kilka razy w tygodniu, Polska nadal pozostaje w tyle za krajami europejskimi jeżeli chodzi o spożycie wyrobów cukierniczych. Choć w […]

Nestlé chce produkować 100000 ton opakowań mniej do 2017 roku

Nestlé chce produkować mniej opakowań

Firma Nestlé w swoim szwajcarskim laboratorium przeprowadziła niedawno wyjątkowe badania. Wzięła pod lupę 700 tabliczek czekolady, poddając je rozmaitym testom mierzącym wpływ wilgoci, tlenu i światła na produkt. Badanie pozwoli dobrać optymalne opakowania i daty ważności produktów. Do 2017 roku Nestlé chce zmniejszyć ilość wykorzystywanych opakowań aż o 100 000 ton! Jak bardzo czekolada wrażliwa jest na wilgoć, tlen czy światło, sprawdzali naukowcy z Nestlé Research Center w  Lozannie. Do tej pory nikt na taką […]

Nowe piernikowe precle, serca i gwiazdki w czekoladzie od Lambertz

Pierniki w czekoladzie Lambertz 250g

Marka Lambertz specjalizuje się w piernikowym asortymencie od 300 lat. W jej bogatej ofercie znajdziemy zarówno pierniki nadziewane, lukrowane, jak i klasyczne – oblane jedynie najwyższej jakości czekoladą. Piernikowe precle, serca i gwiazdki w czekoladzie Lambertz w opakowaniu 250 g to prawdziwa klasyka piernikowego gatunku. To mięciutkie i rozkosznie rozpływające się w ustach przysmaki, doskonale wypieczone i idealnie pulchne. Pięknie się prezentują, a ich cynamonowe, anyżowe, goździkowe oraz imbirowe zapachy rozkosznie nęcą zmysły już od uchylenia opakowania. Piernikowe […]

Wyborne ciasteczka Exquisit od Lambertz

Lambertz - exquisit puszka i kartonik

Wyborne ciasteczka Exquisit marki Lambertz – wspaniały wybór 10 rodzajów ciasteczek w jednym eleganckim opakowaniu! Niemiecka marka Lambertz to jedna z najstarszych marek cukierniczych na świecie. Receptury i metody wypieku, przekazywane od 300 lat z pokolenia na pokolenie, zachwycają już kolejne generacje miłośników wyrobów cukierniczych. Ciasteczka czekoladowe Lambertz – pierwsze ciasteczka z polewą czekoladową w historii Niemiec – po dziś dzień rozpieszczają podniebienia najbardziej wymagających koneserów słodkości. Exquisit marki Lambertz to wyśmienita, elegancka  mieszanka wyselekcjonowanych ciasteczek najwyższej jakości, która przypadnie […]

Rynek słodyczy w 2015 roku – podsumowanie okiem eksperta

Aleksandra Kucała I.D.C. Polonia

Sytuacja na polskim rynku słodyczy jest stabilna. Po okresie letnich upałów, które były dla niego stosunkowo niekorzystnym czasem, w listopadzie nastąpiły tradycyjne wzrosty sprzedaży. Jakie zmiany szykują się w tym sektorze? Planuje i podsumowuje marketing manager Aleksandra Kucała w I.D.C. Polonia S.A. Jakie trendy są widoczne na polskim rynku słodyczy? Istotne znaczenie mają zmiany w świadomości konsumentów. Nie rezygnują oni z jedzenia słodyczy, ale coraz chętniej sięgają po nie w formie przekąski. Powoduje to rosnące […]

Bahlsen wprowadza na rynek Krakuski Petit Beurre Pełnoziarniste

Krakuski Petit Beurre Pełnoziarniste 50g

Firma Bahlsen wprowadza na rynek Krakuski Petit Beuree w wersji pełnoziarnistej. To idealna propozycja dla wszystkich prowadzących zdrowy tryb życia. Krakuski Petit Beurre Pełnoziarniste dzięki wysokiej zawartości mąki pszennej razowej (79%) stanowią doskonałe źródło błonnika pokarmowego. Produkt doskonale nadaje się także jako składnik zdrowych przekąsek oraz deserów, a jego impulsowy wariant 50 g jest idealny do schrupania na spacerze czy w pracy. Jakość gwarantowana przez Krakuski to brak dodatku barwników, substancji konserwujących i utwardzonych tłuszczów […]

Nowa odsłona Mieszanki Teatralnej marki Goplana

Goplana mieszanka Teatralna

Kultowa Mieszanka Teatralna Goplana jest dostępna w nowej odsłonie. Cukierki mają zmienione kształty i zyskały odświeżone, bardziej eleganckie, opakowanie. Marka Goplana odświeżyła kultową Mieszankę Teatralną. Znana i ceniona od pięćdziesięciu lat, kompozycja cukierków przeszła metamorfozę. Obecnie propozycja obejmuje najbardziej lubiane przez konsumentów, cukierkowe kreacje: Makbet, Hamlet, Ofelia i Merkucjo, wyróżniające się niepowtarzalnym smakiem. Makbet urzeka arachidowo-kakaowym wnętrzem, Hamlet kryje w sobie głęboki, truflowy smak, Ofelia oczarowuje delikatnością kokosu, a Merkucjo skrywa orzechowo-śmietankowe nadzienie. Kwartet z […]

Cukierki w kształcie butelki od firmy Argo

Argo Cola Drops

Targi Anuga w Kolonii z każdą kolejną odsłoną przyciągają coraz większą rzeszę wystawców, ale i odwiedzających. To dobra okazja, aby akcentować walory oferowanych produktów oraz zaprezentować nowości. Właśnie podczas targów, polska firma Argo zaprezentowała po raz pierwszy nowe wyroby, wśród których były m.in. cukierki w kształcie butelki o smaku Coli oraz Lemoniady. W tym roku na targach Anuga swoją premierę miały cukierki z nadzieniem firmy Argo: Sweet & Sour,  Fresh Drop’s, Lemonade Drop’s i Cola […]

Goplana i Solidarność w jednej kampanii telewizyjnej

Goplana Solidarność

Marki Goplana oraz Solidarność z portfolio Grupy Colian łączą swoje siły. W telewizji wystartowała kampania spotowa, w której promowane są sztandarowe produkty obu marek. Grupa Colian posiada bogate portfolio rozpoznawalnych produktów spożywczych. W ofercie firmy znajdują się słodycze doskonale znane konsumentom pod silnymi brandami: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Akuku!, Familijne, Jeżyki. Najnowsza kampania telewizyjna ma za zadanie poinformować konsumentów o połączeniu polskich tradycji cukierniczych: czekolady „Goplana” i nadzień „Solidarności”. Działania komunikacyjne bazują na trzech 15’’ […]

Rośnie kategoria żelek w Polsce

Verbena - Żelki dzika róża

Rynek słodyczy w Polsce stale się rozrasta. Przybywa nowych produktów, pojawiają się nowe smaki kształty i opakowania. Przyglądając się konkretnym grupom słodyczy uwagę zwracają żelki, których kategoria rośnie i wciąż ma jeszcze duży potencjał. W ostatnim czasie pojawił się kolejny gracz – marka Verbena, która wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów stworzyła nową kategorię produktową – żelki dla kobiet. Pierwsze żelki powstały w 1922 roku, od tego czasu przeszły one ogromną ewolucję. Począwszy od różnych kolorów i kształtów, kończąc […]