Systemy IT

Carrefour wprowadza płatności mobilne Android Pay w swoich sklepach

Klienci wszystkich sklepów pod szyldem Carrefour w Polsce mogą dokonywać płatności za pomocą aplikacji mobilnej Android Pay™. To nowoczesne rozwiązanie umożliwia łatwe i szybkie zakupy przy użyciu smartfona. W ponad 800 sklepach Carrefour w Polsce klienci mogą już płacić za zakupy przy wykorzystaniu płatności mobilnych od Google – Android Pay. Aby dokonać płatności mobilnych, należy pobrać aplikację Android Pay ze sklepu Google Play, a następnie dodać do aplikacji swoją kartę kredytową lub debetową. Wszyscy posiadacze […]

Indoor Positioning – innowacyjna technologia zakupowa od Philips

Philips Lighting zaprezentował zintegrowany system oświetlenia Indoor Positioning podczas tegorocznej edycji kongresu Poland & CEE Retail Summit. Pozwala on na komunikowanie się sklepu z klientem za pośrednictwem inteligentnego oświetlenia LED, przynosząc korzyści obu stronom. System wykorzystuje zainstalowane w sklepie inteligentne oświetlenie LED, które za pośrednictwem specjalnej aplikacji umożliwia przekazywanie klientom informacji na ich smartfony. Przekaz dobierany jest na podstawie lokalizacji, w jakiej znajduje się w danym momencie kupujący. W wyniku komunikacji między aplikacją a oświetleniem, […]

Firma Profi z nową stroną internetową

Z początkiem lutego br. wystartowała nowa strona internetowa firmy Profi. Zmienił się wygląd i układ treści oraz dołączone zostały nowe funkcjonalności. Nowa witryna to efekt dynamicznego rozwoju firmy, która od kilu lat sukcesywnie poszerza gamy istniejących produktów oraz wchodzi w nowe kategorie rynkowe. Nowa strona to odświeżony sposób prezentacji wszystkich produktów Profi oraz większa ilość informacji, zdjęć, grafik i filmów video. Strona wzbogacona jest o poradniczy blog, pod hasłem „Odzyskaj dzień”, którego narratorem jest rodzina Zabieganych. Strona […]

Wybór oprogramowania do zarządzania sprzedażą detaliczną a główne trendy retail na rok 2016

Multichannel, omnichannel, grywalizacja, sprzedaż mobilna, social media, showrooming, Big Data. To tylko niektóre z trendów, jakie pojawiły się wraz z rozwojem sprzedaży detalicznej. Digitalizacja rynku sprawiła, że właściciele sklepów muszą zmienić swoje podejście do procesu sprzedaży. Aby nadążać za wyzwaniami rynku warto pomyśleć o nowoczesnym oprogramowaniu do zarządzania sprzedażą detaliczną. Jak kupuje współczesny klient? Proces zakupowy znacząco się zmienił. Zmieniły się oczekiwania klientów. Wymagają oni więcej, nie tylko od samego produktu, ale również od obsługi […]

Kto nie odpowiada klientom w mediach społecznościowych, ten traci

Wraz z rozwojem nowych kanałów komunikacji i wzrostem świadomości ich potencjału wśród użytkowników Internetu, rośnie znaczenie  zastosowania mediów społecznościowych w zakresie obsługi klientów. Teleperformance Polska, jeden z pierwszych contact centers w Polsce, rozwija kompetencje w obsłudze klienta za pośrednictwem serwisów, takich jak Facebook czy Twitter, co ma przełożenie na poziom satysfakcji klienta. Pierwszymi klientami polskiego oddziału Teleperformance w tym zakresie są międzynarodowe korporacje z branży IT i FMCG. W Polsce dostęp do Internetu ma 2/3 […]

Zaproszenie na konferencję Retail GigaCon

Retail GigaCon

Zapraszamy na bezpłatną konferencję Retail GigaCon, która odbędzie się 5 grudnia w Hotelu Courtyard Warszawie. Konferencja ma na celu przegląd najnowszych rozwiązań technologicznych dla skutecznego zarządzania logistyką i sprzedażą. W trakcie wydarzenia poruszone zostaną tematy dotyczące rozwoju sektora sprzedaży detalicznej oraz strategii i innowacyjnych rozwiązań mających wpływ na jego rozwój. Proponowana tematyka wykładów: bezpieczeństwo i skuteczna ochrona danych w sieci handlowych systemy zarządzania siecią sprzedaży systemy raportowania i analiz inteligentne systemy transportowe i logistyczne rozwiązania wspierające zarządzanie […]

Wakacyjne prezenty od Visa w sklepach Carrefour

Visa

Od 11 czerwca do 10 sierpnia klienci sklepów Carrefour płacąc kartą Visa, nagradzani są atrakcyjnymi upominkami. Zorganizowana przez Visa Europe „Promocja upominkowa Visa” prowadzona jest wyłącznie w placówkach należących lub współpracujących z Carrefour. Akcja ma na celu promowanie płatności kartami Visa w Polsce. W ramach kampanii „Promocja upominkowa Visa”, klienci Carrefour płacący dowolną kartą Visa za zakupy dokonane w sklepach oraz na „obsługowych” stacjach benzynowych Carrefour otrzymują kod, upoważniający do odbioru upominku jednego z wielu […]

Kamery IP narzędziem wspierającym sprzedaż

Kamera IP Axis M3203

Jakie trasy wybierają klienci robiąc zakupy w sklepie? Przy których półkach spędzają najwięcej czasu? Jak długo czekają w kolejce do kasy? To bardzo ważne informacje dla marketerów, merchandiserów i kierowników sklepów wpływające na podnoszenie zadowolenia klienta, skuteczności sprzedaży oraz akcji marketingowych. Można je uzyskać dzięki inteligentnym aplikacjom, z jakich korzystają nowoczesne systemy nadzoru wizyjnego IP instalowane w sklepach. Systemy kamer dozorowych w sklepach oprócz zwiększenia bezpieczeństwa i wyeliminowania strat związanych z kradzieżą asortymentu pełnią dziś […]

Nowa odsłona strony internetowej marki Frugo

Frugo

Pod koniec stycznia ruszyła nowa wersja strony FRUGO. Pod dobrze znanym adresem FRUGO.pl znajdują się wrota do świata kolorów, absurdalnego humoru i sił drzemiących w naturze. Kompletnie nowy layout, zaskakujące informacje i wkręcające animacje to tylko część odświeżonej witryny FRUGO. Z okazji premiery strony napój spod znaku pstrykającego kapsla wspólnie z Szymonem Nyczke, czyli Kolorowym Vlogerem przygotował nietypowy konkurs. Serwis FRUGO.pl powraca do sieci nasączony energią i humorem, jak nigdy wcześniej. Internetowe FRUGO to przejrzysta […]

LD Holding informatyzuje kolejne sklepy

Sieć 34 Livio eLDe

LD Holding, operator sieci handlowych pod nazwą eLDe, Sieć 34 i Livio, na lata 2013-2014 zaplanował informatyzację sklepów franczyzowych, mającą na celu usprawnienie działania sieci. Rok 2012 spółka zakończyła z liczbą 300 zinformatyzowanych sklepów – w latach 2013-2014 informatyzacja obejmie kolejnych 350 sklepów. Koszt tego etapu inwestycji wyniesie około 3 milionów złotych. Projekt informatyzacji w latach 2013-2014 roku jest kontynuacją rozpoczętej w 2011 integracji informatycznej w jeden system informacji (ERP) całego LD Holding. Integracja miała […]