Handel hurtowy

Miliardowe inwestycje handlu w reklamę w 2016 roku

Sektor handlu przeznaczył na promocje w 2016 r. ponad jedną czwartą więcej niż w 2015 r. Inwestycje przekroczyły 1 mld zł. Najwięcej – 737,6 mln zł – wydali reklamodawcy z kategorii super- i hipermarkety. Niekwestionowanym liderem w branży jest Lidl, który tylko w 2016 r. przeznaczył na reklamę prawie 164,4 mln zł, ponad dwa razy więcej niż drugi w zestawieniu Media Expert i o ponad 100 mln zł więcej niż jego największy konkurent – właściciel sieci Biedronka […]

Bać-Pol otwiera oddział Cash&Carry we Włocławku

Leszek Bać

Testując nową formułę rozwoju dystrybucji i rozpoczynając projekt franczyzy Cash&Carry, Grupa Kapitałowa Bać-Pol pojawiła się w końcówce 2012 roku na terenie Włocławka. W zależności od tempa rozwoju i potencjału rynku, projekt przewidywał kilka wariantów działań. Potencjał tego rynku okazał się być bardzo duży. Dlatego, aby go w pełni go rozwinąć i wykorzystać, Grupa Kapitałowa Bać-Pol wdraża jeden z wariantów, zakładający zdecydowanie głębsze zaangażowaniu w ten rynek. W praktyce oznacza to, że na rynku wypracowanym przez […]

Nowy portal rynku FMCG

FMCG

Witamy serdecznie w nowym serwisie branży rynku FMCG – Przegląd Handlowy. Jest nam niezmiernie miło, że pod adresem PrzeglądHandlowy.pl będziemy mogli prezentować Państwu najświeższe informacje z branży handlowej, ciekawe wywiady i przegląd nowości na rynku FMCG i pokrewnych. Jesteśmy przekonani, że razem uda nam się stworzyć profesjonalny serwis, do którego codziennie zaglądać będzie kadra zarządzająca firm spożywczych, a także ich pracownicy, właściciele sklepów, firm dystrybucyjnych  jak również niezwiązani bezpośrednio z branżą handlową – ludzie zwyczajnie zainteresowani daną […]