Marka Lubię podbija serca konsumentów

Marka LubięMarka Lubię to projekt grupy handlowej PL Plus, w skład której wchodzą przedstawiciele trzech podmiotów: Bać-Pol S.A., Topaz oraz Piotr i Paweł S.A.. Wprowadzona na rynek w listopadzie ubiegłego roku marka zdążyła już wzbudzić spore zainteresowanie wśród konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po produkty opatrzone charakterystyczną etykietą „Lubię”.

Obecność w sklepach produktów Lubię stale rośnie, jednak najlepszą miarą sukcesu marki jest zadowolenie klientów, którzy chcą powtarzać zakupy czyli są usatysfakcjonowani jakością i ceną  produktów z oferty marki. Wyniki sprzedaży potwierdzają, że odbiór jest bardzo pozytywny.

Marka rozwija się bardzo dynamicznie. Wprowadziliśmy już prawie 50 SKU, a kolejne dochodzą każdego tygodnia. W ostatnim czasie wprowadziliśmy wody, ryż, kaszę, konserwy. Kolejne grupy pojawią się na sklepowych półkach już wkrótce – będą to produkty nabiałowe, szersza gama słodyczy,   ponieważ aktualnie mamy tylko czekolady – oraz produkty non food, takie jak papier toaletowy, ręczniki papierowe etc. Docelowo chcemy, aby nasza gama produktów osiągnęła ok. 130 SKU z różnych, ale jednak tych najbardziej podstawowych w każdym gospodarstwie domowym, kategorii.

– mówi Michał Wesołowski, Dyrektor Handlowy SPAR Polska.

Produkty, które weszły do sprzedaży w pierwszej kolejności, już zajmują wysokie miejsca w swoich kategoriach jak np. olej roślinny, ogórki konserwowe czy ketchup. Założeniem twórców marki jest, by większość z produktów osiągnęła wiodącą pozycję w swoich kategoriach.

W najbliższym czasie będziemy kładli większy nacisk na widoczność i rozpoznawalność  produktów w sklepach. Zależy nam, aby klienci SPAR sięgali po nie oraz ich próbowali, dzięki czemu będą mogli przekonać się o ich jakości i zechcą na stałe włączyć je do swojego koszyka zakupowego.

– podsumowuje Michał Wesołowski.

Produkty marki Lubię aktualnie dostępne są w sklepach sieci SPAR, Piotr i Paweł oraz Topaz, cały czas jednak trwają rozmowy z kolejnymi sieciami, które będą mogły dołączyć do grupy odbiorców marki.

Spar

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Bać-Pol, Lubię, Marka własna, Marki własne, Michał Wesołowski, Piotr i Paweł, PL Plus, Sieci handlowe, SPAR
Spar
Sklepy SPAR z własną stacją radiową

Projekt Radio SPAR zgodnie z założeniem systematycznie zwiększa swój zasięg i wchodzi do kolejnych sklepów sieci. Aktualnie sześćdziesiąt sześć placówek...

Zamknij