Producent wody mineralnej Staropolanka już po raz drugi sponsorem Agnieszki Radwańskiej

Staropolanka, najwyższej jakości woda mineralna ziemi kłodzkiej, już po raz drugi została sponsorem Agnieszki Radwańskiej podczas półfinałowego wielkoszlemowego meczu, który miał miejsce 4 lipca br. podczas Wimbledonu w Londynie.

Staropolanka

Staropolanka, produkowana przez jeden z ośrodków Polskiej Grupy Uzdrowisk, już po raz drugi została sponsorem wybitnej tenisistki, Agnieszki Radwańskiej.

To dla nas powód do dumy, a jednocześnie potwierdzenie, że nasz brand rozwija się równie dynamicznie, jak kariera sportowa Agnieszki. Ponadto, obecność Staropolanki podczas międzynarodowego turnieju tenisowego to również ogromna szansa dla nas na promocję produktów naturalnej wody mineralnej nie tylko w kraju, ale i za granicą.

– mówi Robert Gąsiorek, zarządzający Staropolanką w Uzdrowiskach Kłodzkich S.A – Grupa PGU.

Staropolanka, produkowana w Uzdrowiskach Kłodzkich, wchodzących w skład Polskiej Grupy Uzdrowisk, których właścicielem i zarządzającym jest spółka KGHM Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, nie po raz pierwszy angażuje się w partnerstwo wydarzeń sportowych. W ubiegłym roku sponsorowała Agnieszkę Radwańską w finale londyńskiego Wimbledonu, a w tym roku była sponsorem BNP Paribas Katowice Open 2013 – najważniejszego eventu tenisowego w Polsce.

 Nasza stała obecność w wydarzeniach o charakterze sportowym, ze szczególnym uwzględnieniem tenisa, świadczy o konsekwentnym budowaniu pozycji marki Staropolanki, kojarzącej się nie tylko z najwyższą jakością wśród wód mineralnych dedykowanych każdemu, a szczególnie sportowcom podczas wykonywania wzmożonego wysiłku fizycznego. Powtórne pojawienie się logo Staropolanki na kortach Wimbledonu to również dowód na wysokie pozycjonowanie naszych produktów.

– dodaje Robert Gąsiorek.

Staropolanka

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Agnieszka Radwańska, Producent wody, Reklama, Robert Gąsiorek, Sponsoring, Staropolanka
Nescafe Gold billboard
Kampania Nescafé Gold dla kochających kawę!

Pod hasłem „Kawa kochających kawę” marka NESCAFÉ GOLD, należąca do firmy Nestlé, prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną obejmującą reklamę w TV...

Zamknij