Staropolanka

Producent wody mineralnej Staropolanka już po raz drugi sponsorem Agnieszki Radwańskiej

Staropolanka

Staropolanka, najwyższej jakości woda mineralna ziemi kłodzkiej, już po raz drugi została sponsorem Agnieszki Radwańskiej podczas półfinałowego wielkoszlemowego meczu, który miał miejsce 4 lipca br. podczas Wimbledonu w Londynie. Staropolanka, produkowana przez jeden z ośrodków Polskiej Grupy Uzdrowisk, już po raz drugi została sponsorem wybitnej tenisistki, Agnieszki Radwańskiej. To dla nas powód do dumy, a jednocześnie potwierdzenie, że nasz brand rozwija się równie dynamicznie, jak kariera sportowa Agnieszki. Ponadto, obecność Staropolanki podczas międzynarodowego turnieju tenisowego to […]

Rozmowa z Robertem Gąsiorkiem – prezesem Zespołu Uzdrowisk Kłodzkich S.A. – właściciela marki Staropolanka

Robert Gąsiorek

Mirosław Szul: Jak ocenia Pan ofertę Staropolanki na tle innych marek wód mineralnych i smakowych? Robert Gąsiorek: Oferta Staropolanki jest obecnie najlepszą możliwą dla klientów. Staropolanka zawsze była traktowana przez konsumentów, jako woda najwyższej jakości w Polsce, a obecnie mamy najszersze portfolio wśród marek wód mineralnych. Posiadamy również wody źródlane, których nie posiada konkurencja oraz wody lecznicze, takie jak Wielka Pieniawa. Po zakończeniu budowania procesu dystrybucji ogólnokrajowej, nasi klienci będą mogli zapoznać się z pełną ofertą […]

Staropolanka sponsorem Agnieszki Radwańskiej

Staropolanka

Zespół Uzdrowisk Kłodzkich – producent wód mineralnych Staropolanka oraz Wielka Pieniawa, Polaniczanka i Kudowianka był jednym ze sponsorów Agnieszki Radwańskiej podczas finału wielkoszlemowego Wimbledonu w Londynie, który miał miejsce w ostatnią sobotę 7 lipca br. Jesteśmy dumni, że Staropolanka mogła wesprzeć Agnieszkę Radwańską w tak ważnym wydarzeniu, jakim jest finał Wimbledonu. Dzięki temu byliśmy nie tylko świadkami ale również współpartnerami tego historycznego sukcesu. Wierzę, że obecność w finale tego turnieju, to początek kolejnych zwycięstw i […]

Rozmowa z Ryszardem Czechem – szefem produkcji firmy Staropolanka

Staropolanka

Zbliżają się wakacje i coraz częściej słychać porady by w tym okresie pić jak najwięcej i nie doprowadzić do odwodnienia organizmu. Rzeczywiście o konieczności uzupełniania płynów mówi się najczęściej w okresie letnim a z powodu panujących temperatur rośnie spożycie wody. Rzadko kiedy jednak zwraca się uwagę na to, że istotne jest nie tylko ile pijemy, ale również co pijemy. Organizm potrzebuje nie tylko wody. Musimy uzupełniać również substancje mineralne niezbędne do właściwego funkcjonowania organizmu. Staropolanka […]

Edukacja ze Staropolanką

Staropolanka

Staropolanka wystartowała z konkursem dla szkół podstawowych i gimnazjów pt.:  ”Woda dla świata, woda dla człowieka”. Jego głównym celem jest uświadomienie uczniom problemu związanego z zasobami wody na świecie oraz kształtowanie u nich postaw proekologicznych. Choć konkurs rozpoczął się na początku maja szkoły mogą cały czas zgłaszać swój udział. W czasie zabawy w klasach, które zgłosiły się do projektu  zostaną przeprowadzone zajęcia o znaczeniu wody dla świata i człowieka oraz o konieczności jej oszczędzania. Scenariusze […]

Woda dla świata, woda dla człowieka – edukacyjny konkurs Staropolanki

Konkurs Staropolanka

Jeszcze przed końcem roku szkolnego producent wody mineralnej Staropolanka zorganizował konkurs dla klas ze szkół podstawowych i gimnazjalnych. Trwająca miesiąc akcja „Woda dla świata, woda dla człowieka”, to nie tylko okazja do zdobycia nagród przez uczniów i nauczycieli, ale również sposób na wskazanie problemu związanego z zasobami wody na świecie oraz poszerzenie wiedzy na temat znaczenia wody dla zdrowia i życia człowieka. Producent Staropolanki zamierza również wpływać na kształtowanie postaw proekologicznych pośród dzieci i młodzieży […]

Konkurs Staropolanki ”ZaWODY o nagrody”

Staropolanka konkurs

1 maja 2012 roku „Staropolanka” rusza z trwającym 4 miesiące konkursem konsumenckim pt.: „ZaWODY o nagrody”. Aby wziąć udział w konkursie należy kupić wodę „Staropolanka” oznaczoną etykietą konkursową i zarejestrować kod z etykiety na stronie  www.konkurs.staropolanka.pl, na której dostępne są także wszystkie niezbędne informacje dotyczące zabawy. Następnie konsument ma za zadanie wybrać reprezentację „Staropolanki” – spośród 18 produktów w ofercie – oraz zrobić i wysłać na stronę konkursu swoje zdjęcie pokazujące jak kibicuje „Staropolance”.  Najlepszych […]