Woda mineralna

Nowa butelka Nałęczowianka w 100% z plastiku z recyklingu

Woda Nałęczowianka

Nałęczowianka wprowadziła na rynek nowe butelki o pojemności 1 L. Wyróżnia je to, że są w całości wykonane z recyklingowego PETu, czyli rPETu. Dodatkowo nadają się do recyklingu, a po przetworzeniu mogą z nich powstać kolejne butelki. Pojawienie się produktu na półkach zbiegło się ze Światowym Dniem Wody, co podkreśla znaczenie zrównoważonego rozwoju w działalności marki. Zrównoważony rozwój jest priorytetem w działaniach Nałęczowianki, która zobowiązała się, że do 2025 roku udział tworzywa z recyklingu we […]

Nałęczowianka w nowych formatach

Nałęczowianka Teens

Portfolio marki naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka poszerzyło się o nowe, niegazowane formaty dla dzieci i młodzieży, dostępne w butelkach o dopasowanych do wieku pojemnościach, z atrakcyjnymi etykietami i specjalnymi zakrętkami. Poprzez warianty Nałęczowianki Kids, Junior i Teens marka promuje zdrowe nawodnienie wśród najmłodszych – zwłaszcza w okresie powrotu do szkoły. Zdrowe nawodnienie dzieci i młodzieży jest niezbędne do ich prawidłowego rozwoju i funkcjonowania – zarówno fizycznego, jak i umysłowego, tak istotnego zwłaszcza w okresie powrotu […]

OSHEE kupuje producenta wody mineralnej – do portfolio firmy dołącza Kinga Pienińska

Kinga Pienińska

Firma OSHEE, której celem jest motywacja do prowadzenia aktywnego stylu życia, została nowym właścicielem naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska. OSHEE podpisało umowę zakupu 100% udziałów, co skutkuje całościowym przejęciem przez OSHEE marki Kinga Pienińska wraz z Zakładem produkcyjnym w Krościenku nad Dunajcem oraz całym personelem, zatrudnionym w spółce. Firma zapowiada wejście w ciągu najbliższych lat do pierwszej piątki marek wód mineralnych w Polsce. Kinga Pienińska to jedna z najczystszych naturalnych wód mineralnych w Polsce oraz […]

Cechini Muszyna z akcją prokonsumencką w Żabce i Freshmarkecie

Producent wysokozmineralizowanej wody Cechini Muszyna przygotował konkurs dla klientów dokonujących zakupów w sklepach sieci Żabka i Freshmarket. Konkurs trwa od 3 czerwca do 19 czerwca br. Marka Cechini Muszyna cieszy się dużą popularnością wśród konsumentów ceniących zdrowy i aktywny tryb życia. To właśnie z myślą o swoich Klientach producent wody przygotował konkurs z nagrodami w postaci kilkudziesięciu voucherów do Ośrodka Sanatoryjno-Wypoczynkowego Wiktor w Żegiestowie Zdroju. Organizując konkurs mieliśmy na uwadze przede wszystkim upodobania naszych Klientów. Klientów świadomych, […]

Cechini Muszyna wprowadza nowe produkty i odświeża etykiety

Firma Cechini Muszyna wprowadza nowy produkt o wysokiej funkcjonalności. Woda Muszyna Cechini Sport o pojemności 0.75 ml ze specjalną nakrętką „sport-cup” została stworzona z myślą o konsumentach żyjących aktywnie. Muszyna Cechini Sport to woda o niskim stopniu nagazowania oraz wysokiej zawartości magnezu i wapnia, czyli składników niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania, zwłaszcza w przypadku osób uprawiających sport. Ponadto, unikatowa nakrętka ułatwia korzystanie z produktu osobom będącym w ruchu – takie rozwiązanie pozwala na zaspokojenie pragnienia bez […]

Nowa butelka Kropli Beskidu 0,75l

Opływowy kształt dopasowany do dłoni, sportowy korek ułatwiający picie w ruchu oraz atrakcyjna wizualnie etykieta. To wszystko sprawia, że nowe opakowanie Kropli Beskidu o pojemności 0,75l wyróżnia się na sklepowej półce. Wygodniejsza butelka dostępna będzie już w drugiej połowie września w handlu tradycyjnym. Wprowadzeniu nowego wariantu towarzyszy silne wsparcie w punktach sprzedaży. Nowe poręczne opakowanie Kropli Beskidu to odpowiedź na oczekiwania systematycznie rosnącej grupy osób wybierających ruch w wolnym czasie. A woda mineralna jest nieodzownym elementem […]

Woda w diecie karmiącej mamy – porady położnej

Woda 1,5 L Mama i ja

Mleko matki to istna bomba witaminowa – prawdziwy odżywczy koktajl dla niemowlęcia. Składa się m.in. z białka, laktozy, tłuszczów, cholesterolu, witamin, jednak przede wszystkich – bo w ponad 80 proc. z wody. Jakość pokarmu jest odbiciem diety karmiącej. Dlatego właśnie położne podczas pierwszych spotkań często podkreślają, że ważne jest nie tylko to co jemy, ale również w jaki sposób i czym nawadniamy organizm. O tym, dlaczego jest to tak istotne i na co zwracać uwagę […]

Producent wody mineralnej Staropolanka już po raz drugi sponsorem Agnieszki Radwańskiej

Staropolanka

Staropolanka, najwyższej jakości woda mineralna ziemi kłodzkiej, już po raz drugi została sponsorem Agnieszki Radwańskiej podczas półfinałowego wielkoszlemowego meczu, który miał miejsce 4 lipca br. podczas Wimbledonu w Londynie. Staropolanka, produkowana przez jeden z ośrodków Polskiej Grupy Uzdrowisk, już po raz drugi została sponsorem wybitnej tenisistki, Agnieszki Radwańskiej. To dla nas powód do dumy, a jednocześnie potwierdzenie, że nasz brand rozwija się równie dynamicznie, jak kariera sportowa Agnieszki. Ponadto, obecność Staropolanki podczas międzynarodowego turnieju tenisowego to […]

Rozmowa z Robertem Gąsiorkiem – prezesem Zespołu Uzdrowisk Kłodzkich S.A. – właściciela marki Staropolanka

Robert Gąsiorek

Mirosław Szul: Jak ocenia Pan ofertę Staropolanki na tle innych marek wód mineralnych i smakowych? Robert Gąsiorek: Oferta Staropolanki jest obecnie najlepszą możliwą dla klientów. Staropolanka zawsze była traktowana przez konsumentów, jako woda najwyższej jakości w Polsce, a obecnie mamy najszersze portfolio wśród marek wód mineralnych. Posiadamy również wody źródlane, których nie posiada konkurencja oraz wody lecznicze, takie jak Wielka Pieniawa. Po zakończeniu budowania procesu dystrybucji ogólnokrajowej, nasi klienci będą mogli zapoznać się z pełną ofertą […]

Nestlé Waters Polska stawia na dostawę wody do domu

Nestle Waters mySpring

Urządzenie mySpring® już na rynku! Z danych Stowarzyszenia „Woda w domu i w biurze” wynika, że polski rynek dostawy wody Home and Office Delivery (HOD) jest najbardziej dynamicznie rozwijającym się spośród krajów Europy. Rozbudowuje się i dywersyfikuje wraz ze zmieniającą się świadomością i potrzebami konsumentów. Coraz częściej konkuruje nie ceną, ale takimi wartościami jak rozszerzona i sprofilowana oferta czy wysoka jakość obsługi. Potencjał tkwi dziś przede wszystkim w dostawie wody do domu – o czym przekonują producenci […]